Zwaartekracht, no worries.quote:Op zondag 23 september 2007 01:01 schreef FSR het volgende:
[..]
Even terug denkend... ik had toen minder rimpels en een strakkere buik....
WTF is er gebeurd....![]()

MITCH!!!quote:Op zondag 23 september 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Ik mis toch wel een heleboel gasten hoor...
Palma, Dimitri

de kolere zwaartekracht is gewoon sterker geworden......echt waar.... ja heh... aaah....please....quote:

Volgens mij weten ze ook al welk merk beeldchip er achter de lens zitquote:Op zondag 23 september 2007 01:02 schreef schatje het volgende:
Nadia en Dennis zijn helemaal niet camerageil.

Belachelijk.quote:Op zondag 23 september 2007 01:02 schreef Zora01 het volgende:
De Miljonairs worden bijeengeroepen op de bank. De plasma springt voor de tweede keer deze avond aan. Brians hele jaar wordt samengevat in zes minuten. Liefde, agressie, tranen en humor wisselen elkaar af. De Miljonair schiet helemaal vol. Maar er is meer. De Plasmaboy heeft een groot cadeau voor de Antilliaan; Brian mag acht uur samen met een mede-Miljonair naar keuze de Villa verlaten. Gefeliciteerd Brian!
Bron VV.
Dus toch iemand meenemen

Zie nu al tegen donderdag op.quote:Op zondag 23 september 2007 01:02 schreef grazygirl het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen maar misschien zijn ze allemaal wel zo stuk dat we moeten wachten tot die heks van een tas er donderdag inkomt brrrrrrrrr eng mens is dat toch![]()

gestopt met butleren?quote:Op zondag 23 september 2007 01:04 schreef lorence1 het volgende:
emm waarom is mitch eigenlijk weggegaan?

Het meest voor de handliggende is natuurlijk Amanda maar of hij daar nu zo blij mee is........quote:Op zondag 23 september 2007 01:02 schreef Zora01 het volgende:
De Miljonairs worden bijeengeroepen op de bank. De plasma springt voor de tweede keer deze avond aan. Brians hele jaar wordt samengevat in zes minuten. Liefde, agressie, tranen en humor wisselen elkaar af. De Miljonair schiet helemaal vol. Maar er is meer. De Plasmaboy heeft een groot cadeau voor de Antilliaan; Brian mag acht uur samen met een mede-Miljonair naar keuze de Villa verlaten. Gefeliciteerd Brian!
Bron VV.
Dus toch iemand meenemen

Heb ik dus helemaal geen last van hé.quote:

GVD, dit slaat toch nergens op.quote:

En als er iemand van buitenaf DGK in komt krijgen ze instructies dat ze geen info van buitenaf mogen verstrekkenquote:Op zondag 23 september 2007 01:02 schreef Zora01 het volgende:
Bron VV.
Dus toch iemand meenemen

Huh, die waren er zeer uitgebreidquote:Op zondag 23 september 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Ik mis toch wel een heleboel gasten hoor...
Palma, Dimitri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |