Slaap zachtquote:Op zondag 23 september 2007 00:47 schreef kissa het volgende:
Ik ga nu proberen om te slapen![]()
Bedankt.
Verschrikkelijk rot en eng, maar het ziekenhuis is nu de veiligste plek voor je man.quote:Op zondag 23 september 2007 00:47 schreef kissa het volgende:
Bedankt.
Truste Kissa, ook van mij al het goede wat wenselijk is.quote:Op zondag 23 september 2007 00:47 schreef kissa het volgende:
Bedankt.
Een soort onderbreking in de stroomdraadjes in je hersenen... maar daar ben je je over het algemeen wel bewust van doordat er uitval van lichaamsfuncties is.quote:
Is dan zijn eigen schuld.quote:Op zondag 23 september 2007 00:49 schreef grazygirl het volgende:
moet toch iemand uitgestemd worden donderdag?Nou huub gaat de fout in met kim en Lieke stemt Huub eruit![]()
Knuffel en ik hoop dat het luktquote:Op zondag 23 september 2007 00:47 schreef kissa het volgende:
Bedankt.
quote:Op zondag 23 september 2007 00:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruudemans is niet zo moeilijk hoor.![]()
Een bloedvat dat verstopt zit en de boel afknelt itt tot een herseninfarct waar wel een vat bij knapt en er bloed bij vrijkomtquote:Op zondag 23 september 2007 00:46 schreef Desii het volgende:
[..]
een licht vorm van een herseninfarct
lijkt me welquote:Op zondag 23 september 2007 00:52 schreef Stupidisco het volgende:
zouden we nou zo ook no limit krijgen met Anita.....
quote:Op zondag 23 september 2007 00:52 schreef Stupidisco het volgende:
zouden we nou zo ook no limit krijgen met Anita.....
Jaaaah Lois, ben blond jij bent hetquote:Op zondag 23 september 2007 00:47 schreef loisie het volgende:
TIA dus, heb sinds kort nepnagels en kan niet mer typten............juc
Ik hoop morgen goeie berichten te horen, trusten.quote:
Je bent geweldigquote:Op zondag 23 september 2007 00:53 schreef Desii het volgende:
volgende staat al klaar COS # 2511] I love the diva's
we gaan als een speer vanvond
![]()
![]()
![]()
You're dream wil come alive
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|