Geen homo, wel kakker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom moet iemand meteen homo zijn als hij niet van bepaalde dingen houdt?![]()
(collega) ''Hé René, wil je ook een biertje''
(René) ''Nee dankje, bier is vies''
(Collega) '' haha, homo''
--------------------------------------------------------------------------------------------------
*René draagt een roze polo*
(een vriend van René) ''haha roze, hahaha homo''
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Tijdens het werk staat er ook weleens muziek op
(René) '' Wat een kutmuziek, die rihanna en sean kingston''
(Collega) '' Pfff, waar hou jij dan van?
(René) '' Britpop, jaren 60, 70 en 80, oude rockmuziek''
(Collega) '' haha, wat een homomuziek''
SORRY DAT IK METEEN HOMO BEN ALS IK GEEN BIER LUST, EEN ROZE POLO HEB EN NIET NAAR DIE SLET LUISTERT DIE OVER EEN PARAPLU ZINGT![]()
![]()
Het is nou niet bepaald een eer als bg het met je eens isquote:Op zondag 23 september 2007 00:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als een godswonder is er toch iemand het met mij eens.![]()
TS quote. Puik bezig!quote:Op zondag 23 september 2007 10:45 schreef Barachem het volgende:
[..]
Geen homo, wel kakker.
HAHA, KAKKER!!!
truequote:Op zondag 23 september 2007 11:06 schreef Remzz het volgende:
Die muziek en dat bier daar kan ik inkomen maar die polo´s, ik zou niet weten waarom iemand roze polo´s aandoet
lt. gruberquote:
roze polo dragers, dikke lullen vragersquote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Pinball het volgende:
Roze polo's.
Roze kan best, polo's kunnen ook best.
Maar nooit tegelijk, haha, homo!
waldemarquote:
hee das toevallig zo heet mijn vader ook nietquote:
Die collega's en vrienden hebben gewoon gelijk hoor. Oude rockmuziekquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom moet iemand meteen homo zijn als hij niet van bepaalde dingen houdt?![]()
(collega) ''Hé René, wil je ook een biertje''
(René) ''Nee dankje, bier is vies''
(Collega) '' haha, homo''
*René draagt een roze polo*
(een vriend van René) ''haha roze, hahaha homo''
Tijdens het werk staat er ook weleens muziek op
(René) '' Wat een kutmuziek, die rihanna en sean kingston''
(Collega) '' Pfff, waar hou jij dan van?
(René) '' Britpop, jaren 60, 70 en 80, oude rockmuziek''
(Collega) '' haha, wat een homomuziek''
haha, homo.quote:Op zondag 23 september 2007 11:35 schreef Beauregard het volgende:
De originaliteit van de meeste reacties druipt er weer vanaf, hoor.
Maar weet je wat er ook druipt?! DE LUL VAN RENE, OMDAT HIJ EEN SOA HEEFT OPGELOPEN NA ANAL BUTTSECKZ!!11!! :d;d: d;d
; d:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |