Dat moet ik onthouden. Badschuim met veel schuim is tegenwoordig een schaarste.quote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Muck het volgende:
[..]
gratisch tip: Amandopondo
keiveel schuim, en ruikt zoooo lekker
bij de aldi hebben ze hele grote flessen met badschuim. iets van 2 euro voor een liter (misschien wel anderhalf, zou ik even moeten checken) en die ruiken heerlijk (vooral die groene) en het schuimt als een mallequote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat moet ik onthouden. Badschuim met veel schuim is tegenwoordig een schaarste.
Daar kom ik nooit..quote:Op zondag 23 september 2007 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
bij de aldi hebben ze hele grote flessen met badschuim. iets van 2 euro voor een liter (misschien wel anderhalf, zou ik even moeten checken) en die ruiken heerlijk (vooral die groene) en het schuimt als een malle
Nee, nog nietquote:Op zondag 23 september 2007 21:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje....![]()
![]()
![]()
![]()
heb je mijn voiture al gezien....????![]()
Moet je ff teruglezenquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 20:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik rij dubbelop frans
naja, in elk geval een Laguna
Collegaquote:
Zo doen!quote:Op zondag 23 september 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je ff teruglezen![]()
Ze heeft BIJNA dezelfde voiture als ik
in Den Boschquote:Op zondag 23 september 2007 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck naar welke lush ga jij altijd?
Muckskequote:
1e of 2e generatie?quote:Op zondag 23 september 2007 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke Laguna heb je? SW of gewoon?
Collegaquote:
Topquote:[..]
Zo doen!
MPGtwingo ook gezienquote:
wat hangt er in godsnam aan je spiegel?!quote:
is die makkelijk te vinden vanaf CS? ben van plan daar van de week naartoe te gaan voor de afwisselingquote:
ja, heel makkelijkquote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is die makkelijk te vinden vanaf CS? ben van plan daar van de week naartoe te gaan voor de afwisseling
Dat WAS Diddl. De motorauto muis van EXschoonMaPGquote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
wat hangt er in godsnam aan je spiegel?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |