dat mag straks nergens meer, dus jij bent er straks aan gewendquote:Op zondag 23 september 2007 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi ik mag geen fipo's meer plaatsen
Mensen die me naaien met TR'squote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat mag straks nergens meer, dus jij bent er straks aan gewend
Joh jij ook al aangesprokenquote:Op zondag 23 september 2007 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die me naaien met TR's
wie deed dat?quote:Op zondag 23 september 2007 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die me naaien met TR's
LIESquote:Op zondag 23 september 2007 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie deed dat?
jij plaatste er toch ook één?
ik heb hem net opquote:
gratisch tip: Amandopondoquote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
neenog niet
bedacht alleen dak nog iets voor in bad mee had moetne nemen,. ga t weekend naar mn ouders dus ga misschien van de week nog ff langs
![]()
en watvoor iets dan?quote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Muck het volgende:
[..]
gratisch tip: Amandopondo
keiveel schuim, en ruikt zoooo lekker
nee, een BBSquote:Op zondag 23 september 2007 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en watvoor iets dan?bruisbal of?
maar zo vaak badder ik nietquote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, een BBS
en het mooie daarvan is dat je hem in stukken kan breken. Als je het hele ding in je bad gooit, heb je namelijk zo'n beetje schuim tot aan het plafond.. Een halfje of zelfs een 3e is echt zat voor een heerlijk schuimbad
ik sinds ik een bad heb wel... als het even kan zit ik er om de dag in, hahaquote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar zo vaak badder ik nietmaar er staat bij iets over citroen
ben gek op citroengeur dus denk dat we die ff gaan halen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |