Dat moet ik onthouden. Badschuim met veel schuim is tegenwoordig een schaarste.quote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Muck het volgende:
[..]
gratisch tip: Amandopondo
keiveel schuim, en ruikt zoooo lekker
bij de aldi hebben ze hele grote flessen met badschuim. iets van 2 euro voor een liter (misschien wel anderhalf, zou ik even moeten checken) en die ruiken heerlijk (vooral die groene) en het schuimt als een mallequote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat moet ik onthouden. Badschuim met veel schuim is tegenwoordig een schaarste.
Daar kom ik nooit..quote:Op zondag 23 september 2007 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
bij de aldi hebben ze hele grote flessen met badschuim. iets van 2 euro voor een liter (misschien wel anderhalf, zou ik even moeten checken) en die ruiken heerlijk (vooral die groene) en het schuimt als een malle
Nee, nog nietquote:Op zondag 23 september 2007 21:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje....![]()
![]()
![]()
![]()
heb je mijn voiture al gezien....????![]()
Moet je ff teruglezenquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 20:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik rij dubbelop frans
naja, in elk geval een Laguna
Collegaquote:
Zo doen!quote:Op zondag 23 september 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je ff teruglezen![]()
Ze heeft BIJNA dezelfde voiture als ik
in Den Boschquote:Op zondag 23 september 2007 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck naar welke lush ga jij altijd?
Muckskequote:
1e of 2e generatie?quote:Op zondag 23 september 2007 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke Laguna heb je? SW of gewoon?
Collegaquote:
Topquote:[..]
Zo doen!
MPGtwingo ook gezienquote:
wat hangt er in godsnam aan je spiegel?!quote:
is die makkelijk te vinden vanaf CS? ben van plan daar van de week naartoe te gaan voor de afwisselingquote:
ja, heel makkelijkquote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is die makkelijk te vinden vanaf CS? ben van plan daar van de week naartoe te gaan voor de afwisseling
Dat WAS Diddl. De motorauto muis van EXschoonMaPGquote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
wat hangt er in godsnam aan je spiegel?!
Ja prima,quote:Op zondag 23 september 2007 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckske![]()
[afbeelding]
[..]
1e of 2e generatie?
[..]
Collega [afbeelding]
Alles goed?
[..]
Top [afbeelding]
[..]
MPGtwingo ook gezien?
maar waar is het centrumquote:Op zondag 23 september 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, heel makkelijk
gewoon naar het centrum lopen, in een van de eerste winkelstraten zit ie
Jep. Ietwat na JJ dr voiture...quote:Op zondag 23 september 2007 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima,
Zo ff kijken, ook hier te vinden?
vanillequote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat WAS Diddl. De motorauto muis van EXschoonMaPG
Inmiddels is Diddl vervangen door een vanille-geur-verspreidend geel dolfijntje, en zijn de wieldoppen met parkeerschade vervangen door 5spaaks sportvelgen met iets bredere bandjes![]()
Ziet er ook leuk uit. Waarom ex-schoonma MPG?quote:Op zondag 23 september 2007 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Ietwat na JJ dr voiture...
Eigenlijk moet ik ze naast elkaar posten en dan een zoek de verschillen ervan maken
nou, als je vanaf CS naar de uitgang loopt, staat er een bordje "centrum"quote:Op zondag 23 september 2007 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar waar is het centrumben er nooit geweest
Welke geur moet ik bij een eventuele volgende nemen? Inmiddels is het ding namelijk zo goed als uitgewerkt.quote:
Daar heb ik de auto van gekocht toen het nog schoonMaPG wasquote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit. Waarom ex-schoonma MPG?
alles, behalve vanillequote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke geur moet ik bij een eventuele volgende nemen? Inmiddels is het ding namelijk zo goed als uitgewerkt.
Aha. Goede zaak!quote:Op zondag 23 september 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik de auto van gekocht toen het nog schoonMaPG was![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 22:33 schreef Muck het volgende:
[..]
alles, behalve vanille
echt, als je me misselijk wilt hebben, zet me dan in je auto
Afgezaagdquote:
ik sta al te walgen als mijn broer panna cotta staat te maken in de keukenquote:
lieeeeeeeefquote:Naja, mocht het zo zijn dat er Muckies in mijn auto terechtkomen zal ik dat ding ruim van tevoren verwijderen![]()
Goede zaak jaquote:Op zondag 23 september 2007 22:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha. Goede zaak!![]()
Inmiddels een nieuwe schoonMaPG?
Ik BLIJF me niet melden he!quote:Op zondag 23 september 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
Inmiddels is er GEEN schoonMaPG. Ook een MPGdin is er dus niet. Geïnteresseerde dames mogen zich dus melden
![]()
![]()
Hehe,quote:Op zondag 23 september 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede zaak ja.
Inmiddels is er GEEN schoonMaPG. Ook een MPGdin is er dus niet. Geïnteresseerde dames mogen zich dus melden
![]()
![]()
Jaja. Maar jij moet eerst nog ff bedenken wat je met die lars doetquote:
Ik vind t ook wel aardig ruikenquote:Op zondag 23 september 2007 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
vanille vind ik trouwens heerlijk ruiken
pfff, mag ik er niet meer dan 1 hebben?!quote:Op zondag 23 september 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja. Maar jij moet eerst nog ff bedenken wat je met die lars doet![]()
Ehm....quote:Op zondag 23 september 2007 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
pfff, mag ik er niet meer dan 1 hebben?!
als ik het maar niet weetquote:Op zondag 23 september 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm....
Nou...
Mits.... Maar.... Eh.... Ja... Nee...
Als ik dat dan ook mag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |