Hehe ja!quote:Op maandag 24 september 2007 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toevallig vanavond wel gekeken
ik zat te wachten tot ze hem lieten vallen
Slaap lekker Muckje!quote:Op maandag 24 september 2007 00:27 schreef Muck het volgende:
ik kruip zo ook maar in mijn bedje denk ik...
ik moet hem nog opmaken trouwens
zo van BATS! op dat kale hoofdquote:
ik ben er nog gewoonquote:[..]
Slaap lekker Muckje!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 00:53 schreef Muck het volgende:
[..]
zo van BATS! op dat kale hoofd
[..]
ik ben er nog gewoon
misschien ben ik gewoon een sadistquote:
Dat zal toch nietquote:Op maandag 24 september 2007 01:03 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien ben ik gewoon een sadist
nee, heel siekem ben ik gewoon een watjequote:
En dat kon gewoon? Wat voor opleiding is dat? Wat moest je daarvoor in de plaats doen dan?quote:Op maandag 24 september 2007 01:13 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, heel siekem ben ik gewoon een watje
ik heb een deel van mijn opleiding geweigerd omdat ik geen muizen dood wilde maken...
dat kon eigenlijk niet, maar ik vertikte het gewoonquote:Op maandag 24 september 2007 01:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat kon gewoon? Wat voor opleiding is dat? Wat moest je daarvoor in de plaats doen dan?
eet smakelijkquote:Op maandag 24 september 2007 01:16 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
Eventjes ontbijten en dan weer op pad
mensen in laten slapenquote:Op maandag 24 september 2007 01:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat kon gewoon? Wat voor opleiding is dat? Wat moest je daarvoor in de plaats doen dan?
Eetse dan maar hè! Ik ga zo de mand in!quote:Op maandag 24 september 2007 01:16 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
Eventjes ontbijten en dan weer op pad
Hehe Go Muckje!quote:Op maandag 24 september 2007 01:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dat kon eigenlijk niet, maar ik vertikte het gewoon
ik studeer laboratoriumtechniek
wat ik daarvoor in de plaats moest doen? nou, niks eigenlijk.....
Ja, godver.quote:
zou ik doen jaquote:Op maandag 24 september 2007 01:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, godver.
Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet gaan doen.
Eerst morgen even met dat volk bellen, effe verhaal halen
Ja, dat vind ik ook zo raar.quote:Op maandag 24 september 2007 01:27 schreef Muck het volgende:
[..]
zou ik doen ja
vooral omdat je al een week bezig bent![]()
waarschijnlijk een foutje johquote:Op maandag 24 september 2007 01:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zo raar.
Eerst krijg ik een brief dat ik ingeschreven ben, en daarna opeens dat het niet zo is
Heel wazig is dit ja!quote:Op maandag 24 september 2007 01:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zo raar.
Eerst krijg ik een brief dat ik ingeschreven ben, en daarna opeens dat het niet zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |