abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53465482
Ik woon in een appartement, beneden is de gemeenschappelijke ingang. Maar de 1 of andere debiel laat dus steeds alle collecte-personen binnen. Staan ze ineens recht voor je deur in een fucking appartementencomplex.
deal with it
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:41:45 #102
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_53469367
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb mijn telefoon weggedaan en het gat waar ooit een deur zat dichtgemetselt.
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_53489336
Ik open nooit zelf de deur, ik schreeuw altijd uit m'n raam, WIE IS DAAR??! En afhankelijk van wie het is zeg ik loop maar om, of sry geen intresse...
pi_53491859
Muahhaha daar zag ik toch mooi de kinderpostzegelverkoopertjes aankomen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_53495850
Godver, vandaag toch weer zo stom geweest open te doen voor m'n debiele buurvrouw. Dat mens heeft het 'aan haar hart' (en aan haar hersenen ) en kwam een partijtje staan schreeuwen dat ze d'r flat wordt uitgezet (ik ook, het zijn sloopflats). Kostte me zo weer 10 minuten van mijn kostbare tijd.
Gister had ik ook al niet open gedaan omdat ik wist dat zij het was, volgende keer doe ik hetzelfde.
I like my coffee black, just like my metal.
pi_53514968
Ik ben dol op ringtones. Want iedereen die ik leuk vind geef ik een speciale ringtone zodat ik meteen weet of er een leuk iemand belt of iemand buiten die categorie.
Voor leuke mensen neem ik altijd op....als tenminste mijn handen vrij zijn en de omgeving herrievrij. Buiten die categorie neem ik alleen op als ik geen tegenzin tegen bellen heb.

We hebben geen verplichtingen bereikbaar te zijn.
Mensen die eisen at een ander voor ze klaar staat zijn de aandacht ook helemaal niet eens waard.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:48:10 #107
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_53518137
mijn mobiel neem ik in principe altijd wel op, of ik moet echt bezig zijn
als ik geen zin heb om te bellen druk ik het weg, bel later wel weer terug, of niet
thuisnummer heb ik niet dus dat is simpel, word eigenlijk ook nooit gebeld door mensen die ik niet ken, gewoon een kwestie van je nummer niet aan iedereen geven

als ik iemand verwacht doe ik de deur gewoon open als er aangebeld word. zo niet dan kijk ik eerst ff uit het raam, voordat ik ineens een jehova oid in mn trappenhuis heb staan [woon op 4 hoog met een gemeenschappelijke trap]
an urge to help mankind overcomes me
pi_53518297
Dus dan komt er iemand helemaal naar jouw huis toe. Staat hij voor je deur. Belt hij aan. En vervolgens doe je niet open?

Tard.
pi_53518457
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:14 schreef Listo het volgende:
Godver, vandaag toch weer zo stom geweest open te doen voor m'n debiele buurvrouw. Dat mens heeft het 'aan haar hart' (en aan haar hersenen ) en kwam een partijtje staan schreeuwen dat ze d'r flat wordt uitgezet (ik ook, het zijn sloopflats). Kostte me zo weer 10 minuten van mijn kostbare tijd.
Gister had ik ook al niet open gedaan omdat ik wist dat zij het was, volgende keer doe ik hetzelfde.
Toch niet, ik deed weer open
Wel meteen afgewimpeld, maar dat is alsnog alleen maar nodig geweest omdat ik te slap was om gewoon de bel te negeren
I like my coffee black, just like my metal.
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:05:19 #110
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53536224
ik heb alleen een mobiele telefoon. En die laat ik meestal in mijn jaszak zitten dus hoor ik nooit. Deur doe ik altijd wel open. (behalve als ik lig te sexen met mijn vriendin natuurlijk dan kan de hele wereld ff doodvallen)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53536394
ik woon thuis met me ouders en zusje, als ik de telefoon niet opneem of deur niet opendoe doet iemand anders dat wel...

en maar weinig mensen hebben me mobiele nummer + ik heb zelf geen beltegoed...of de accu is leeg
dus als er iemand belt is het sowiezo belangrijk
pi_53537780
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer ( ) en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.

Godklere
Jouw buurjongen moet voor jouw oordelen wat mooie meisjes zijn en wat niet?
pi_53559047
Nou de laatste tijd heb ik er geen moeite meer mee.

Vooral in het weekend als mensen denken dat ze om half 10 moeten bellen terwijl ik nog lig/lag te slapen dan neem ik dus niet op. En soms als ik aan het nummer zie wie het is en ik heb er geen zin in neem ik ook niet op

Met de deur open doen heb ik dat niet echt. Behalve als ik weet dat het de buurjongen is. Dan doe ik bijna nooit open. Hij weet dat als er een bal in de tuin ligt hij gewoon achterom kan lopen. En daarnaast is hij gewoon echt heel erg irritant. Al kan hij er ook niet alles aan doen.
pi_53559250
Ik kan de mensen die voor mijn deur staan zien, zij mij niet. Dus als het jehovas of mensen die lompe foldertjes bezorgen en rond kerst daar nog een beloning voor willen hebben ook, dan doe ik niet open. Telefoon neem ik altijd op, alleen als iemand met een anoniem nummer belt neem ik op met : Goede dag, met wie spreek ik?
pi_53562100
Bij mij staat de bel uit,en önbekend* neem ik vaak niet op omdat het meestal verkopers zijn.
pi_53570204
Mijn kamer is op zolder, dus als er niemand thuis is en ik niemand verwacht ga ik niet helemaal naar beneden om de deur open te doen, of de telefoon op te nemen.
Ze komen wel terug/bellen wel weer als het belangrijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')