Nee ik bedoel dat je dat nu wel kàn zeggen, maar dat je dat dus achteraf zegt... ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hee, dat moet toch niet het lokkertje zijn. Je moet uit jezelf bij mijn harem komen, en niet vanwege het cadeautje. Ik ben de ECI niet.
Daar ging het niet om. Je zit nog te leuren bij PS.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, ik zei toch al dat je nog een cadeautje kreeg?
Ik moet alleen nog even bedenken wat.
ECI is zo erg niet. ze hebben alleen géén aanbod zijn té duur en die verkopers zijn irritant. ik ben er vrij eenvoudig vanaf gekomen gelukkigquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je dat nu wel kàn zeggen, maar dat je dat dus achteraf zegt... ofzo
ECI zuigt![]()
Het contrast tussen de normale persoon en de freak moet wel extra aangedikt worden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:17 schreef Etcetera het volgende:probleemgeil
waarom beginnen al die verhalen van 'm altijd met 'overdag <insert gewoon verhaal> maar 's avonds < insert raar verhaal>
Veel plezier in de kroeg!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kroeg
veel plezier nog met jambers en harems
Daag!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kroeg
Je moet er maar de tijd voor nemenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Gw3PzflYz6oNijmegen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kroeg
wat arrogant.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij blijft toch sowieso mijn diehard-lid
Nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer arrogant aan? Dat is toch juist positief!
hmmquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo was het helemaal niet bedoeld!
Het was zo van: zij was er vanaf het begin bij en is daarom extra tof!
Zoiets als decoratief toiletpapier? Daar zullen ze blij mee zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef Mikkie het volgende:
Daar heb je op zich wel weer een punt. Maar ja, een harem met één vrouw is ook zo schraal hè. 'T is meer voor de vorm, die extra vrouwen erbij
Ik heb jam.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in allemaal lekkere dingen, maar zul je net zien dat de supermarkt dicht is..
Daar zal Soempie blij mee zijn, dat je het niet eens binnen je eigen harem zoekt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in allemaal lekkere dingen, maar zul je net zien dat de supermarkt dicht is..
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar zal Soempie blij mee zijn, dat je het niet eens binnen je eigen harem zoekt.
Of ik ben niet het makkelijkste lid.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mikkie is niet echt de beste haremleider volgens mij
Hoe was de film? Welke film uberhaubt?quote:
ik heb alleen gekeken, ze wilden ineens niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke film hebben jullie gekeken?
En sheep niet, met al die vrouwen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet zeggen, ben blij dat ik in Sheeps 'harem' zit en niet in die van Mikkie. Hij heeft het maar zwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |