quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn alletwee waardeloze haremleiders![]()
![]()
Mikkie als grote leider zonder aanhangers
Sheep als chaoot.
![]()
hey Timquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim springt in slow-motion voorbij
"Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!"
Jawelquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij wilt Sheep me niet eens in zn harem![]()
quote:
Dan gaat dit dus wel lukken.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan blijf ik lekker bij Sheep
Ben je blij met wat erin zit?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik overwoog het hoor Mikkie, maar Soempie had je al geclaimd...
Dankje Sjeep![]()
Jaa!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben je blij met wat erin zit?![]()
Kom zeg, dat je dat moet overwegen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik overwoog het hoor Mikkie, maar Soempie had je al geclaimd...
Ik snap het al, in jou harem zitten moet een roeping zijnquote:
dat klinkt best foutquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij krijgt nog wel een keer een cadeautje van me
Net wat vla gegeten, I'm goodquote:
komt door je imagequote:
Sorryquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duh! En ik dacht nog wel dat die roep zo hard was, maar je hebt 'm dus nog niet gehoord.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt door je imageen dan een jambersstem eronder denken en je bent klaar
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt door je imageen dan een jambersstem eronder denken en je bent klaar
Hij was bang om aan z'n belofte van een foto te worden gehouden denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry
Maar van Sheep heb ik een cadeautje gekregen! Ik hou van cadeautjes
Waar is geenaam trouwens? van onze date is ook niks meer gekomen
Istie lelijk dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij was bang om aan z'n belofte van een foto te worden gehouden denk ik
Ojaquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had van mij ook een cadeautje kunnen krijgen hoor
Zeg je nu...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had van mij ook een cadeautje kunnen krijgen hoor
Die ene.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
Je moet zuinig zijn op je haremleden Mik.![]()
heb je het nog gepost ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wtf moet ik met een jambersstemDat heb ik één keer gepost!
Ik vind die Jambers een betje eng:P Vooral zijn stem, een beetje probleemgeil ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je het nog gepost ook
ik heb de afgelopen week meerdere jambersimitaties gehoordzoiets blijft hangen
toch knap dat die man álles ranzig kan laten klinken. denk 'bananenvla' a la jambers
Tis er?quote:
probleemgeilquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind die Jambers een betje eng:P Vooral zijn stem, een beetje probleemgeil ofzo
Nee ik bedoel dat je dat nu wel kàn zeggen, maar dat je dat dus achteraf zegt... ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hee, dat moet toch niet het lokkertje zijn. Je moet uit jezelf bij mijn harem komen, en niet vanwege het cadeautje. Ik ben de ECI niet.
Daar ging het niet om. Je zit nog te leuren bij PS.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, ik zei toch al dat je nog een cadeautje kreeg?
Ik moet alleen nog even bedenken wat.
ECI is zo erg niet. ze hebben alleen géén aanbod zijn té duur en die verkopers zijn irritant. ik ben er vrij eenvoudig vanaf gekomen gelukkigquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je dat nu wel kàn zeggen, maar dat je dat dus achteraf zegt... ofzo
ECI zuigt![]()
Het contrast tussen de normale persoon en de freak moet wel extra aangedikt worden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:17 schreef Etcetera het volgende:probleemgeil
waarom beginnen al die verhalen van 'm altijd met 'overdag <insert gewoon verhaal> maar 's avonds < insert raar verhaal>
Veel plezier in de kroeg!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kroeg
veel plezier nog met jambers en harems
Daag!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kroeg
Je moet er maar de tijd voor nemenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Gw3PzflYz6oNijmegen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kroeg
wat arrogant.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij blijft toch sowieso mijn diehard-lid
Nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer arrogant aan? Dat is toch juist positief!
hmmquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo was het helemaal niet bedoeld!
Het was zo van: zij was er vanaf het begin bij en is daarom extra tof!
Zoiets als decoratief toiletpapier? Daar zullen ze blij mee zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef Mikkie het volgende:
Daar heb je op zich wel weer een punt. Maar ja, een harem met één vrouw is ook zo schraal hè. 'T is meer voor de vorm, die extra vrouwen erbij
Ik heb jam.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in allemaal lekkere dingen, maar zul je net zien dat de supermarkt dicht is..
Daar zal Soempie blij mee zijn, dat je het niet eens binnen je eigen harem zoekt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in allemaal lekkere dingen, maar zul je net zien dat de supermarkt dicht is..
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar zal Soempie blij mee zijn, dat je het niet eens binnen je eigen harem zoekt.
Of ik ben niet het makkelijkste lid.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mikkie is niet echt de beste haremleider volgens mij
Hoe was de film? Welke film uberhaubt?quote:
ik heb alleen gekeken, ze wilden ineens niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke film hebben jullie gekeken?
En sheep niet, met al die vrouwen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet zeggen, ben blij dat ik in Sheeps 'harem' zit en niet in die van Mikkie. Hij heeft het maar zwaar
dat vecht ik voor hem uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
En sheep niet, met al die vrouwen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |