moh, nee.quote:op zaterdag 22 september 2007 15:54 schreef beelzebub85 het volgende:
kut man die puberprobz.
ja maar...quote:op zaterdag 22 september 2007 16:08 schreef hallodaar het volgende:
balen man.
ik vind trouwens dat je niet over kuthoer moet spreken (tenzij ze er echt geld voor krijgt). dit is heel denigrerend voor de vrouwen die dag in, dag uit hun geld moeten verdienen met de prostitutie. ik noem jou toch ook geen bakker als je geen brood bakt.
dankjewel.
als je knap was misschien.quote:op zaterdag 22 september 2007 16:10 schreef jamesbrownie het volgende:
dat achterbaks bedoelde ik.
ik wil ook alleen een rijke man met status om mee te trouwen en dan zijn geld te erven en een lekkere geile vent om mee te neuken en kinderen van te krijgen(hoeft mijn rijke echtgenoot natuurlijk niet te weten)
ik ben ontzettend knap.quote:
zou wel mooi zijn....quote:op zaterdag 22 september 2007 16:30 schreef parselmouth het volgende:
wat had je dan gedacht, dat ze midden op straat d'r billen uit elkaar zou gaan houden voor je omdat je 'iets voor haar geregeld' hebt
een simpel hoi of hey.quote:op zaterdag 22 september 2007 16:30 schreef parselmouth het volgende:
wat had je dan gedacht, dat ze midden op straat d'r billen uit elkaar zou gaan houden voor je omdat je 'iets voor haar geregeld' hebt
de ladder-theoryquote:op zaterdag 22 september 2007 17:02 schreef stigma het volgende:
tja dat is jammer, je bevindt je nu eigenlijk in de abyss, nog geen eens op de friends-ladder![]()
ms zag en hoorde ze je gewoon niet. geef dr een bril en een gehoorapparaat als je dr weer ziet.quote:op zaterdag 22 september 2007 15:52 schreef keeskachel het volgende:
van die meiden die naar je toe komen als ze iets nodig hebben, je doet je best om het voor haar te regelen, kom je ze een week later op straat tegen, zeg je hoi, lopen ze zonder te kijken voorbij.
lindsay, kuthoer!![]()
je hebt je best gedaanquote:op zaterdag 22 september 2007 15:52 schreef keeskachel het volgende:
van die meiden die naar je toe komen als ze iets nodig hebben, je doet je best om het voor haar te regelen , kom je ze een week later op straat tegen, zeg je hoi, lopen ze zonder te kijken voorbij.
lindsay, kuthoer!![]()
vanachter beffen/baffenquote:op zaterdag 22 september 2007 16:30 schreef parselmouth het volgende:
moet je maar niet zo slaafs zijn.quote:op zaterdag 22 september 2007 15:52 schreef keeskachel het volgende:
van die meiden die naar je toe komen als ze iets nodig hebben, je doet je best om het voor haar te regelen, kom je ze een week later op straat tegen, zeg je hoi, lopen ze zonder te kijken voorbij.
lindsay, kuthoer!![]()
echt wel, dat doe je echt wel!quote:op zaterdag 22 september 2007 16:08 schreef hallodaar het volgende:
balen man.
ik vind trouwens dat je niet over kuthoer moet spreken (tenzij ze er echt geld voor krijgt). dit is heel denigrerend voor de vrouwen die dag in, dag uit hun geld moeten verdienen met de prostitutie. ik noem jou toch ook geen bakker als je geen brood bakt.
dankjewel.
quote:op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef damzkoo het volgende:
dacht hij eindelijk 'ff' een breezahh gescoord te hebben, blijkt dat ze hem negeerd. trek ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |