abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53381716
Tsjechische competitie, mooie OP komt later.

[ Bericht 51% gewijzigd door RayMania op 28-09-2007 12:09:24 ]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53381815
Mag ik, mag ik? Slavia .

Ik supporter Český Budějovic . En een competitie die gesponserd wordt door Gambrinus kán alleen maar goed zijn .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53381989
De bierliga.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:42:52 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_53381996
Na mijn bezoek aan het gepromoveerde Bohemians Praag van afgelopen zomer, kan ik alleen maar fan zijn van die club. Hup Bohemians!!
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:09:59 #5
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_53382529
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef RayMania het volgende:
Mag ik, mag ik? Slavia .

Ik supporter Český Budějovic . En een competitie die gesponserd wordt door Gambrinus kán alleen maar goed zijn .
Wel een klein stadion bij budejovic..
pi_53384292
Wellicht leuk voor de OP

zaterdag 22 september 2007 @ 17:37:20 #7
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_53384486
Ik zag laatst in de VI dat Slovan Liberec laatste stond met 1 punt? Hoe the fuck kan dat?
Twee seizoenen geleden werden ze nog kampioen.
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:56:12 #8
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_53386234
Volgens mij is het nog wel een aardig sterke competitie. Sigma Olomouc, Banik Ostrava, Slavia Praag, Slovan Liberec, Sparta Praag, Teplice. Die zouden volgens mij wel meedraaien in de Eredivisie.

Hoezo heeft Bohemians Praha trouwens een kangoeroe als logo?
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_53386544
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef RayMania het volgende:
Het is dan wel een beetje minder, maar is de Jupiler League dan ook zo goed?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53386662
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef PhifeDawg het volgende:

Hoezo heeft Bohemians Praha trouwens een kangoeroe als logo?
Wikipedia:
quote:
De club werd in 1905 als AFK Vrsovice gesticht (Vrsovice is een voorstad van Praag). In 1927 tourde de club door Australië, omdat de Australiërs Vrsovice niet kenden besloot de club onder de naam Bohemians aan te treden (Praag ligt in de streek Bohemen). De club kreeg 2 kangoeroes cadeau en de Kangoeroes zou voortaan de bijnaam van de club worden. Terug in Tsjechoslowakije besloot de club om daar ook als Bohemians door het leven te gaan.
pi_53393602
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Wikipedia:
[..]
Dat wist ik nog niet. Kan je verder over Bohemians vertellen dat ze vriendschappelijke banden met Slavia hebben, dus je kan gewoon tussen de andere fans staan zonder problemen. Slavia - Banik Ostrava is dan weer helemaal foute shit. Die fans zijn knettergek en extreem anti-Slavia (en vice versa).
pi_53393638
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:30 schreef Beschouw het volgende:
Wellicht leuk voor de OP

[afbeelding]laas.
Heel mooi. Dank je Beschouw. Mijn computer staat nog in NL, dus heb hier geen PS helaas en kan dat soort dingen nu niet maken.
pi_53399849
Tomas Repka door het lint

Nog even een mooi moment van de aanvoerder van Sparta tegen Teplice afgelopen maandag. Gevolg: 7 duels schorsing, 15 maanden geen aanvoerder mogen zijn en nog een flinke geldboete.
  zondag 23 september 2007 @ 10:35:31 #14
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_53400218
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat wist ik nog niet. Kan je verder over Bohemians vertellen dat ze vriendschappelijke banden met Slavia hebben, dus je kan gewoon tussen de andere fans staan zonder problemen. Slavia - Banik Ostrava is dan weer helemaal foute shit. Die fans zijn knettergek en extreem anti-Slavia (en vice versa).
Ik was dus afgelopen zomer bij Bohemians-Banik Ostrava en de hoeveelheid politie die daar op de been was, dat was echt niet normaal. Schijnt na afloop ook nog behoorlijk uit de klauw gelopen te zijn, die Banik-fans sporen inderdaad echt niet.
pi_53538914
Slavia-Zlin @ 18:00 gratis toegankelijk vanwege nationale feestdag in Tsjechie. Komt allen.
pi_53539465
Vandaag? Even kijken of ik het red.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53541371
Oh fuck, maandag Zizkov-Banik. Komen die lijpe gasten uit Ostrava weer naar de stad.

Dolletjes...
pi_53543389
Aanvoerder hoe doet mijn cluppie( ) het?
pi_53543691
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aanvoerder hoe doet mijn cluppie( ) het?
Vorige week zondag 2-0 verloren uit van Bohemians 1905. Maar geen paniek. Tegen Zlin vandaag wordt lastig. We staan 2e. Teplice heeft evenveel punten, maar 1 wedstrijd minder gespeeld.
pi_53543727
Maandag 8 oktober, 17:15: Sparta - Slavia! Ik neem er een halve dag vrij voor zodat ik aanwezig kan zijn.
pi_53543751
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:07 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Vorige week zondag 2-0 verloren uit van Bohemians 1905. Maar geen paniek. Tegen Zlin vandaag wordt lastig. We staan 2e. Teplice heeft evenveel punten, maar 1 wedstrijd minder gespeeld.
We doen het nog goed dus. En in de CL uiteraard nog een 100% score. Ik ben trots
pi_53543771
Dinsdag tegen Sevilla uit. Als we daar een punt pakken word ik helemaal lijp.
pi_53543827
Oei, het regent echt pijpestelen in Praag. Dalijk word ik zeiknat tijdens de wedstrijd.
pi_53550933
Al 5-0 voor Slavia binnen 35 minuten!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53550956
JAAAAHHHHHH.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')