abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53381165
Ik heb deze week gecollecteerd voor de Nierstichting. Ze belden en ik dacht: waarom niet, doe ik ook eens wat.
Maar dat is nog best kut om dat te doen zeg. "Nee, ik heb al een accept-giro gestuurd". Ja, dus een kwart van die wijk gireert al en kan er nog niet een euro of zelfs maar vijftig cent ingooien. Net als die mensen die gewoon botweg de deur dichtgooien of zeggen dat er al een collectant is langsgeweest terwijl dat niet eens kan omdat dat georganiseerd wordt door iemand die de collectanten een vaste wijk geeft.

Klacht: mensen met kutsmoezen om geen vijftig cent in een collectebus te hoeven gooien.
pi_53381219
50 cent
pi_53381220
de deur dichtsmijten is onbeschoft inderdaad. als ze zeggen dat ze niets willen geven lijkt me dat geen probleem. het is niet verplicht ofzo.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_53381377
Weet je wat ook leuk is? Van die huizen waar je aanbelt en waar je de mensen gewoon kunt zien zitten op de bank.
Zij zien jou ook staan met je collectebus en verreken het om op te staan, maar blijven je wel strak aankijken tot je wegloopt.

Pwned!
pi_53381434
ik geef helemaal niks aan die bedelaars met zo'n bus...
ik kies zelf wel waar ik geld aan geef en dan maak ik het wel gewoon over
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:19:57 #6
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_53381502
TS naïeve roze wereldbeeld is ingestort.
pi_53381556
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:07 schreef McFearless het volgende:
50 cent
dat is toch zon rapper?
pi_53381675
"een kwart van de wijk gireert"

Geloof je het zelf .
pi_53381857

Ik wil geen 50 cent er in gooien
Noot noot.
pi_53382182
Niet beseffen dat de mens onder zal gaan aan zijn eigen aantal en dan ook nog eens proberen te voorkomen dat mensen doodgaan.....
pi_53382226
Ik doe gewoon niet open.
pi_53382301
Idd je kan toch wel 50 cent of een euro erin gooien ... daar ga je echt niet aan dood ofzo
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:58:16 #13
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_53382312
Ik kenje gevoel. Je denkt iets goeds te doen maar na afloop voel je je vernederd door mensen die zo lomp reageren en niks geven. Je komt er alleen wel laat achter. Toen ik 11 was en met kinderpostzegels ging lopen had ik dat al ook met loten van de voetbalvereniging heb ik gelopen dat gaf me hetzelfde gevoel. Je begrijpt, ik koop nooit meer loten en geef ook niks aan collectanten. Ze bekijken 't maar.

Het nadeel is dan wel dat je steeds weer dit verhaal moet vertellen als je weer eens ergens voor wordt gevraagd.
Binnie noe helemoale van god los
pi_53382422
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:58 schreef Lubbert het volgende:
Ik kenje gevoel. Je denkt iets goeds te doen maar na afloop voel je je vernederd door mensen die zo lomp reageren en niks geven. Je komt er alleen wel laat achter. Toen ik 11 was en met kinderpostzegels ging lopen had ik dat al ook met loten van de voetbalvereniging heb ik gelopen dat gaf me hetzelfde gevoel. Je begrijpt, ik koop nooit meer loten en geef ook niks aan collectanten. Ze bekijken 't maar.

Het nadeel is dan wel dat je steeds weer dit verhaal moet vertellen als je weer eens ergens voor wordt gevraagd.
Moet je voor de aardigheid eens de 'Belangrijkste enquete over Nederland ooit' op 21minuten.nl doen. Met vragen als: Denkt u dat u genoeg doet voor de maatschappij?
Doet de maatschappij genoeg voor u?
Hoe denkt u dat de maatschappij erover denkt?

FUCK YOU!
pi_53382481
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:04 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Moet je voor de aardigheid eens de 'Belangrijkste enquete over Nederland ooit' op 21minuten.nl doen. Met vragen als: Denkt u dat u genoeg doet voor de maatschappij?
Doet de maatschappij genoeg voor u?
Hoe denkt u dat de maatschappij erover denkt?

FUCK YOU!
ik kan die 21 minuten wel beter besteden

effe lekker schijten bijvoorbeeld
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_53382537
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:07 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik kan die 21 minuten wel beter besteden

effe lekker schijten bijvoorbeeld
Ik heb het ook maar 3 minuten volgehouden... Die kut politiek correcte vragen
pi_53392042
quote:
Je denkt iets goeds te doen maar na afloop voel je je vernederd door mensen die zo lomp reageren en niks geven.
Dat is helemaal niet lomp reageren. Jij komt bedelen met je collectebusje over een goed doel wat mij helemaal niets interesseert. En dan heb je ook nog het lef om MIJN reactie lomp te vinden als ik de deur in je gezicht smijt?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zondag 23 september 2007 @ 00:01:47 #18
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_53394896
quote:

Wat is dat voor rare onlogische reactie. Misschien begrijp ik je verhaal niet goed, want ik snap niks van je redenatie. Je liep vroeger zelf te collecteren om iets goed te doen. Maar omdat niet iedereen geld geeft en/of bot is, geef jij zelf nu ook geen geld meer. Dus omdat je op je 11e erachter kwam dat niet iedereen geld aan een (of elk) goed doel geeft, is je wereldbeeld zo depressief geworden, dat je zelf ook niks meer wil doen en bij de pakken gaat neerzitten? Wat heeft dat voor zin? Wie moet het nu bekijken? De lomperiken? Moeten die nu onder de indruk zijn dat jij ook niks meer geeft?
Ik probeer je redenatie te begrijpen. Want dit is een gedachtegang, die ik echt niet kan volgen. Dat je geen zin meer hebt om zelf te collecteren kan ik begrijpen. Maar dat je zelf ook nooit meer loten koopt of geld aan collectanten geeft, snap ik niet.

@700MB Als je geen geld wil geven. Wat je goed recht is. Kan je ook een beleefd "Nee, dank je." zeggen ipv met de deur smijten.
pi_53396536
Mensen die nog met collecte bus rond lopen
Ik geef altijd wel wat, al is het voor de moeite die die mensen doen (mits ik geld op zak heb uiteraard)

Goede doelen die vragen om je rekening nummer
pi_53397618
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@700MB Als je geen geld wil geven. Wat je goed recht is. Kan je ook een beleefd "Nee, dank je." zeggen ipv met de deur smijten.
Dat kan inderdaad, maar waarom zou ik? Ik heb er toch zeker niet om gevraagd dat er een collectant aan mijn deur komt? Waarom zou ik hem bedanken voor het verspillen van mijn tijd? Elke seconde die het nog meer kost is onnodig. Voor mij EN voor de collectant.
In de praktijk doe ik overigens gewoon de deur niet open als ik merk dat het een collectant is, dus er mee smijten is niet zo van toepassing.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zondag 23 september 2007 @ 08:20:25 #21
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53399411
Ik heb ook weer gecollecteerd, ik vind het altijd wel leuk. Ik heb ieder jaar dezelfde wijk, dus de mensen gaan je herkennen en dat helpt ook een beetje. Volgend jaar neem ik twee wijkjes.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 23 september 2007 @ 10:37:58 #22
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_53400244
Wat ik echt erg vind is dat ze geen kankerstichting collectanten hebben die cash ophalen op straat.
Het enige waarvoor die rondlopen op straat is om mensen aan de automatische incaso te helpen.
Nee, bedankt, doe mij maar liever cash betalen.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  zondag 23 september 2007 @ 10:43:50 #23
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_53400308
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:37 schreef Barachem het volgende:
Wat ik echt erg vind is dat ze geen kankerstichting collectanten hebben die cash ophalen op straat.
Het enige waarvoor die rondlopen op straat is om mensen aan de automatische incaso te helpen.
Nee, bedankt, doe mij maar liever cash betalen.

Hier is wel iemand aan de deur geweest voor het Koningin Wilhelmina Fonds, gewoon met een collectebus.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_53400572
Vaak heb ik geen muntgeld meer in mijn portomonnee en dan komen ze aan de deur, dan ga ik er echt geen 10 of 20 euro ingooien.
  zondag 23 september 2007 @ 11:31:16 #25
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_53400902
Ik snap dat niet, mensen die dan niet durven zeggen dat ze niks geven aan goede doelen... Je gaat toch niet de deur dichtgooien, of een lam smoesje bedenken? Zeg gewoon dat je niks geeft, of gooi een euro in die bus.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')