Moet je voor de aardigheid eens de 'Belangrijkste enquete over Nederland ooit' op 21minuten.nl doen. Met vragen als: Denkt u dat u genoeg doet voor de maatschappij?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:58 schreef Lubbert het volgende:
Ik kenje gevoel. Je denkt iets goeds te doen maar na afloop voel je je vernederd door mensen die zo lomp reageren en niks geven. Je komt er alleen wel laat achter. Toen ik 11 was en met kinderpostzegels ging lopen had ik dat al ook met loten van de voetbalvereniging heb ik gelopen dat gaf me hetzelfde gevoel. Je begrijpt, ik koop nooit meer loten en geef ook niks aan collectanten. Ze bekijken 't maar.
Het nadeel is dan wel dat je steeds weer dit verhaal moet vertellen als je weer eens ergens voor wordt gevraagd.
ik kan die 21 minuten wel beter bestedenquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Moet je voor de aardigheid eens de 'Belangrijkste enquete over Nederland ooit' op 21minuten.nl doen. Met vragen als: Denkt u dat u genoeg doet voor de maatschappij?
Doet de maatschappij genoeg voor u?
Hoe denkt u dat de maatschappij erover denkt?
FUCK YOU!
Ik heb het ook maar 3 minuten volgehouden... Die kut politiek correcte vragenquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik kan die 21 minuten wel beter besteden![]()
effe lekker schijten bijvoorbeeld![]()
Dat is helemaal niet lomp reageren. Jij komt bedelen met je collectebusje over een goed doel wat mij helemaal niets interesseert. En dan heb je ook nog het lef om MIJN reactie lomp te vinden als ik de deur in je gezicht smijt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:58 schreef Lubbert het volgende:
Je denkt iets goeds te doen maar na afloop voel je je vernederd door mensen die zo lomp reageren en niks geven.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:58 schreef Lubbert het volgende:
Ik kenje gevoel. Je denkt iets goeds te doen maar na afloop voel je je vernederd door mensen die zo lomp reageren en niks geven. Je komt er alleen wel laat achter. Toen ik 11 was en met kinderpostzegels ging lopen had ik dat al ook met loten van de voetbalvereniging heb ik gelopen dat gaf me hetzelfde gevoel. Je begrijpt, ik koop nooit meer loten en geef ook niks aan collectanten. Ze bekijken 't maar.
Het nadeel is dan wel dat je steeds weer dit verhaal moet vertellen als je weer eens ergens voor wordt gevraagd.
Dat kan inderdaad, maar waarom zou ik? Ik heb er toch zeker niet om gevraagd dat er een collectant aan mijn deur komt? Waarom zou ik hem bedanken voor het verspillen van mijn tijd? Elke seconde die het nog meer kost is onnodig. Voor mij EN voor de collectant.quote:Op zondag 23 september 2007 00:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@700MB Als je geen geld wil geven. Wat je goed recht is. Kan je ook een beleefd "Nee, dank je." zeggen ipv met de deur smijten.
quote:Op zondag 23 september 2007 10:37 schreef Barachem het volgende:
Wat ik echt erg vind is dat ze geen kankerstichting collectanten hebben die cash ophalen op straat.
Het enige waarvoor die rondlopen op straat is om mensen aan de automatische incaso te helpen.
Nee, bedankt, doe mij maar liever cash betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |