Sinds 12 uur maar ik ben 'helemaal operationeel' sinds 2 uur pasquote:
Water zit ik nu aan zo nog even de koffie aanzettenquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:48 schreef mrfool het volgende:
water drinken, en even een sterke bak koffie opzetten, eventueel nog even neuken en dan er tegen aan! hup werken!
Geen aspirientje dan ga ik over me nekquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon even water drinken..
Aspirientje slikken..
Eventjes rustig aan doen nog en dan hupsakee.. naar je werk!![]()
Dat is ook al gedaan en lekker lang onder een warme douche gestaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:52 schreef GebakkenEi het volgende:
Bij mij werkt een stevig ontbijt altijd goed. Dan praat ik over dingen als macaroni, gebakken eieren met spek en kaas of een kipshoarmaschotel.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:53 schreef Misanthropist het volgende:
de APC-cocktail doet wonderen in combinatie met veel water
weet je wat jij moet doen? je moet het gewoon ontzettend niet doen en ontzettend afgaan bij je baasquote:
och tering, het knulletje is al 18quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef VeX- het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-stoer-zijn-want-ik-ben-gisterenavond-laat-met-vrienden-uitgegaan-topic.
Gaat steeds beter nu:Pquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
weet je wat jij moet doen? je moet het gewoon ontzettend niet doen en ontzettend afgaan bij je baas
maar serieus, al doe je twee bakken koffie met twee paracetamol en daarna veel water dan ben je zo opgeknapt. wel even wat eten en als het ff kan wat fruit, aldus de geoefende ex-student
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |