Dat zou ik geweldig vinden voor Huubquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:25 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Huub zijn moeder nog komt.
Ik ben ook benieuwd. Hopelijk komt ze een beetje aan het einde van de dag. Kunnen Huub en mamma er samen een borrel opnemen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:25 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Huub zijn moeder nog komt.
Was iig niet te zien op de streams.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:28 schreef m1sse het volgende:
Weet iemand of Brian al bij Kenneth gecontroleerd heeft dat Kenneth inderdaad het vinger verhaal aan Huub had verteld?
???Gisteren nog dat hij alleen maar met haar bleef spelen omdat zij met hem naar bed ging.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ik snap lieke wel.... maar vind het niet slim
Huub zegt nooit wat vervelends over Lieke
welk vingerverhaal?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:28 schreef m1sse het volgende:
Weet iemand of Brian al bij Kenneth gecontroleerd heeft dat Kenneth inderdaad het vinger verhaal aan Huub had verteld?
Ok bedankt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Was iig niet te zien op de streams.
Ik heb niemand gezien voor Jaap, vroeg het me ook al af. Zou wel leuk zijn als ze Jaap vandaag opzettelijk even buiten spel zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
Ik kom net binnen en heb ik het goed, was er niemand voor Jaap? Zie het hier niet staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |