De mijne ook jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:31 schreef taart het volgende:
Nee, Sayid is mijn favoriet.
nice tryquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je identificeert je dan ook teveel met hemNeem wat afstand en je zult de humor zien.
Appels en peren!quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:38 schreef tho_Omas het volgende:
Ik geef er echt geen reet om. Ik kon de lama's ook al niet waarderen, misschien ligt het daaraan.
Nouja toen ik ging kijken, ging ik onbewust vergelijken met Koot&Bie wat ik toch veel beter vind. Ik weet het niet, ik denk dat ik vooringenomen ben omdat ik me altijd doodergerde aan de lama's.quote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 20 april 2008 17:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Nog drie uur, Nederland 3. Ik voel dat het briljant gaat worden.
Het heeft toch niks met de lama's te maken? Ja, Jeroen speelt in beide programma's, maar het is totaal ander amusement..quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nouja toen ik ging kijken, ging ik onbewust vergelijken met Koot&Bie wat ik toch veel beter vind. Ik weet het niet, ik denk dat ik vooringenomen ben omdat ik me altijd doodergerde aan de lama's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |