Helaas verder weinig info over te vinden en ook geen "uitzending gemist" aflevering.quote:Nederland is weer een nieuw satirisch programma rijker: 'Draadstaal'. Draadstaal wordt gemaakt door beste vrienden Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven (niet geheel toevallig ook de naam van de overenthousiaste Citroën verkoper, gespeeld door Jeroen) en zij zullen Nederland een spiegel voorhouden door ogenschijnlijk gewone dingen uit te vergroten. Het satirische programma richt zich op tijdloze en alledaagse thema’s. De VPRO zag de chemie tussen de beide vrienden wel zitten. Gezien de uitzendtijd (23.55 uur) zijn kijkcijfers voor beide partijen niet het streven. Bekijk hier een voorproefje van 'Draaddstaal'.
http://ie.youtube.com/watch?v=ZxT77OlCytk
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet.quote:Op zondag 23 september 2007 10:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5505919&md5=24fc5bfb14b065e75ebd70f9f0c914dd
Daar staat ie.
koefnoen vind ik zwaar overhyped, er zitten soms erg leuke imitaties bij zoals die van Filemon maar voor de rest vind ik het al te vaak niet grappig.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef Kokstra het volgende:
Vind het nu al leuker dan Koefnoen
"Verkracht zeker?"
"Snel snel, kom kijken, een regenboog"quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef Kokstra het volgende:
Vind het nu al leuker dan Koefnoen
"Verkracht zeker?"
Die was goed, zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
"Snel snel, kom kijken, een regenboog"
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ja, dat was zo mooi!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge speelt het echt leuk, zoals die opperdonor als de aggregaat uit valt. Heel beleefd glimlachen, niets aan de hand, en dan achterover zakken.
ja dat stukje van die vogelspotter vond ik ook wel beetje neigen naar Jiskefet, en dat van die spoilerman is dan weer erg nieuw dier achtigquote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Erg vermakelijk ik ga dit zeker volgen, vond het vaak wel een beetje jiskefetiaans maar ik denk dat ze nog wel een eigen smoel krijgen.
de regenboog vond ik het leukst, samen met de trui van die man die uitlegde dat "ze kunnen gewoon niet meer aantrekken wat ze zelf willen" wat een verschrikkelijke trui
en natuurlijk die spoiler gast "4 pagina's voor het einde pleegt de hoofdpersoon zelfmoord heel onverwacht allemaal"
de vogelspotter, die man met die trui, de homo's in het water flikkeren en ook de schoonmaker zijn in mijn ogen jiskefetiaansquote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ja dat stukje van die vogelspotter vond ik ook wel beetje neigen naar Jiskefet, en dat van die spoilerman is dan weer erg nieuw dier achtig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |