Ik was nieuwsgierig naar wat me op de BB telefoonlijn zou worden voorgeschoteld. Dus, dan bel ik om dat te horen. Maar voor mijn forumgenoten die het vertikken om Veronica te spekken met die negenennegentig cent per minuut, heb ik mijn 3minuut40seconden maal 99 cent opgenomen met behulp van mijn PCtje, resulterend in een gezipte wav van enorm slechte kwaliteit (maar verstaanbaar). Hij is gezipt 267 kb kan dat er mee door?
En hierbij mn hartelijke dank.... en THNX!
(Van mij mag ie wel wat betere kwalitiet en groter, zit hier toch achter een vette T1 de hele dag geen flikker uit te voeren, ik LEEF momenteel op dit Forum.)
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-19-1999 om 07:22 PM schreef JayBee het volgende:
Het zal van deze of gene wel niet mogen, en bij deze hoop ik uit de klauwen van deze gene te blijven omdat ik het volgende toch maar even heb gedaan:Ik was nieuwsgierig naar wat me op de BB telefoonlijn zou worden voorgeschoteld. Dus, dan bel ik om dat te horen. Maar voor mijn forumgenoten die het vertikken om Veronica te spekken met die negenennegentig cent per minuut, heb ik mijn 3minuut40seconden maal 99 cent opgenomen met behulp van mijn PCtje, resulterend in een gezipte wav van enorm slechte kwaliteit (maar verstaanbaar). Hij is gezipt 267 kb kan dat er mee door?
JB,
Leuke actie! Nu nog even kijken of we achter het normaal-tarief nummer van die lijn kunnen komen.. (de meeste 06/09 lijnen hebben nl. een standaard-nummer) Is er geen aardige V. medewerker die dit forum leest en (al dan niet anoniem) mee wil helpen?
Wat een oplichters !
Op deze manier kon ik het toch eens horen.
Echt, ik ga dat nummer dus nooit bellen!
Stelletje piraten
ik zou nooit zo stemmen, helaas is de rest van m'n familie (ja ik woon nog thuis) niet zo slim
btw: met je nominaties ben ik het eens!
Eindelijk hebben jullie begrepen waar het bij de belronde om gaat, ik heb verschillende malen geprobeert dat aan te tonen. Het is misschien wel meer dan de door jouw genoemde 50.000. Zoals al eerder beweerde, Mona kwam er bij voor het geld.
Hier (omdat ik het net nog eens hoorde, en het eigenlijk te slecht voor woorden klinkt) de tekst:
quote:
Dit informatienummer kost 99 cent per minuut.Welkom bij Big Brother.
Deze lijn heeft verschillende keuzemogelijkheden. Door middel van deze telefoonlijn kun je bijvoorbeeld mee bepalen welke bewoner het Big Brother huis moet verlaten, en, wie mag blijven. Je kan ook voorspellen wie er uiteindelijk gaat winnen. Toets of draai nu eerst een nul om verder te gaan.We gaan nu snel verder. Indien je een van de prachtige prijzen zou winnen, hebben we je telefoonnummer nodig. Toets of draai na de pieptoon je volledige tiencijferige telefoonnummer in. Let op, hier komt de pieptoon.
Je telefoonnummer is ...
Is dit nummer juist, kies één, is dit nummer niet juist, kies twee.
Wil je mee doen met het stemmen, druk of draai dan nu een één. Wil je meedoen met het 'bel en voorspel, de uiteindelijke winnaar' druk of draai dan nu, een twee.
Goed, dan volgt nu een korte uitleg. Zodadelijk hoort je de namen van de bewoners die genomineerd zijn om het Big Brother huis te verlaten. Slechts één persoon zal het huis daadwerkelijk moeten verlaten. Jij kunt met één druk op een toets aangeven wie dit keer het Big Brother huis zal moeten verlaten. Van de persoon met de meeste stemmen zullen we afscheid moeten nemen. Met dit telefoontje maak je bovendien kans op de kleinste digitale videocamera van FOK! Hier komen de namen van de genomineerde personen.
Wil je dat, Sabine het huis moet verlaten, toets dan een één. Voor, Bart toets twee.
Je wilt dus dat, Sabine, dit keer het Big Brotherhuis zal moeten verlaten.
Wil je nu ook nog voorspellen welke bewoner als winnaar het Big Brother huis verlaat, toets dan een één. Wil je stoppen, toets dan een twee.
Goed, dan volgt hier een korte uitleg. Je kan zodadelijk voorspellen wie er uiteindelijk als winnaar van tweehonderd vijftigduizend gulden het Big Brother huis zal verlaten. Je maakt indien je de juiste voorspelling doet kans op een prachtige FOK! thuisbioscoop.
Denk je dat, Karin, als winnaar uit het huis komt, toets dan nu een één. Voor, Mona, toets twee. Voor, Sabine, toets drie. Voor, Bianca, toets vier. Voor, Ruud, toets vijf. Voor, Bart, toets zes. Voor, Maurice, toets zeven. Voor, Willem, toets acht.
Je denkt dus dat, Willem, als uiteindelijke winnaar het huis uit komt. Al je gegevens zijn nu geregistreerd. Indien je als winnaar uit de bus komt, word je binnen één week na afloop van de termijn gebeld. Natuurlijk mag je zo vaak mee doen als je zelf wilt. Bedankt voor je telefoontje! De verbinding wordt nu automatisch verbroken.
P.s. Ik heb mijn telefoonnummer op de opname even weggehaald, wil je me spreken, mail me
De tijd dat de PTT de helft kreeg is lang geleden. In iedergeval zeker niet bij de nummers die via de callfactory lopen. De titelrol vermelding geeft aan dat het waarschijnlijk erg weinig is, wat aan percentage per gesprek moet worden afgedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |