haha ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:09 schreef postmortum het volgende:
Vind je het gek als je je legerkamp vvernoemd naar het dorp dat de slechtste muziek prouceert wordt aangevallen voor 1x ben ik het met de taliban eens om zo'n kamp in te vallen![]()
zouten newbie, dit is mijn terrotoriumquote:
fijn als je zoon/dochter geliefde er sterft.. dat jij het er mee eens bent..quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:09 schreef postmortum het volgende:
Vind je het gek als je je legerkamp vvernoemd naar het dorp dat de slechtste muziek prouceert wordt aangevallen voor 1x ben ik het met de taliban eens om zo'n kamp in te vallen![]()
weet je wel hoeveel burgerslachtoffers dagelijks in Aghanistan sterven door deze illegale actie van de usa?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:21 schreef Bill_E het volgende:
[..]
fijn als je zoon/dochter geliefde er sterft.. dat jij het er mee eens bent..
Nee, vertel eens?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel burgerslachtoffers dagelijks in Aghanistan sterven door deze illegale actie van de usa?
nou laat maar zien die feiten..quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel burgerslachtoffers dagelijks in Aghanistan sterven door deze illegale actie van de usa?
300.000.000.000quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
Piet Veermanquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:09 schreef Ordinair het volgende:
Klacht?
Jantje Smit
Nick en Simon
Dat zeker?
Alsof het goed te praten is wat die moslims america geflikt hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeur niet hippie, je hebt wss alleen taliban bronnen gecheckt oid het is geen illegale actie, jouw reacties zijn illegaalquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
das niet goed te praten, jij snapt tenminste waarom het belangrijk is om een sterk leger in het midden oosten te hebben, jij komt er nog welquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:46 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Alsof het goed te praten is wat die moslims america geflikt hebben
Dus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
zouten newbie, dit is mijn terrotorium![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Palingsoundis tenminste muziek wat ik niet kan zeggen van een hoop pokkeherrie die op gitaren c.q. drumstellen wordt geproduceerd door de huidige generatie. Dat is geen muziek maar puur lawaai. Nog niet eens gesproken over rap, dat slaat totaal nergens op.
![]()
Cats![]()
BZN![]()
George Baker Selectionenz...................
ik moest stiekem best hard lachenquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Palingsoundis tenminste muziek wat ik niet kan zeggen van een hoop pokkeherrie die op gitaren c.q. drumstellen wordt geproduceerd door de huidige generatie. Dat is geen muziek maar puur lawaai. Nog niet eens gesproken over rap, dat slaat totaal nergens op.
![]()
Cats![]()
BZN![]()
George Baker Selectionenz...................
Ik vond het best een lollige post anders!quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:27 schreef miodzio het volgende:
[..]
Nee, vertel eens?
Net of het dan goed is om lollig te doen over een aanval op een Nederlands kamp waarbij één Nederlandse dode is gevallen.![]()
Dat kan. Ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:18 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ik vond het best een lollige post anders!
ZOOOO, MetalSonic is ook weer aan het excelleren. Jij weet tenminste hoe je iemand kunt wégvagen met argumenten, jong.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:49 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
zeur niet hippie, je hebt wss alleen taliban bronnen gecheckt oid het is geen illegale actie, jouw reacties zijn illegaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |