Supervet!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:59 schreef Witchfynder het volgende:
Geen idee, maar het schijne treble monsters geweest te zijn. Vind ik wel interessant, alleen Danelectros vind ik niet mooi.
Dean, met al die reverb hier, zullen we zulke muziek gaan maken?.
http://www.youtube.com/watch?v=T8__EwAT8VM
Voor Phantom Frank mag ik hopen en niet voor die Dean...quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat blad heb ik eenmalig gekocht, deze editie toen
Oktober 2006, hoop dat ze hem hier al hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:40 schreef VaderJacob het volgende:
Dean springt op zijn trekker om in het dorp de gitarist te gaan kopen!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Oktober 2006, hoop dat ze hem hier al hebben![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Oktober 2006, hoop dat ze hem hier al hebben![]()
Nou, dat klopt wel redelijk. Het blad is de laatste tijd wat elitair geworden, niet zo heel interessant. Mijn broer heeft een abonnement en ik zoek de leuke artikeltjes eruit, 90% is crap. Gewoon lekker voor een Amerikaans blad gaan!quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
Maar is dat blad wat?? Haal zo nu en dan de Total Guitar, want staan altijd wel tabs in van goede nummers en vette gear en goeie tips en leuke interviews, maar hoe zit dat met de Gitarist?
Heb nu het vooroordeel dat wat een hoogdravend blad is over gitaristen die we toch niet kennen en [vintage] gear wat we toch niet kunnen betalen. En misschien tabs van nummers die we toch niet willen spelen.
Die komen er bij mij dus niet op danquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:09 schreef Maidenfan het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met die gecoate elixir snaren? Zouden tot 3x langer meegaan voor maar 2x de prijs (). Aan de andere kant zijn ze ook slechter voor de frets...
Ik vind ze niet zo prettig, ik houd het bij normale snaren met Fastfret.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:09 schreef Maidenfan het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met die gecoate elixir snaren? Zouden tot 3x langer meegaan voor maar 2x de prijs (). Aan de andere kant zijn ze ook slechter voor de frets...
Yep, eens, ze moeten het Fast String noemen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:20 schreef imported_sphinx het volgende:
Fast Fret allwwn op de snaren btw, niet op de hals. Anders krijg je zo'n glijpartij over dat hele ding heengadverdamme.
kan, zolang je de achterkant van de hals maar met rust laatquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:36 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb wel eens een tip gehad van iemand die het op de toetsen van zijn western smeerde bij het vervangen van zijn snaren. Scheen best fijn te zijn.
Waarom zou je dat spul in vredesnaam op de achterkant van je hals smeren????quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:40 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan, zolang je de achterkant van de hals maar met rust laat![]()
srsly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |