yeah...onze zelfverklaarde koning van fok!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:23 schreef Armageddon het volgende:
Ga eens deaud.
Wat moet je nou kutkloon? Beetje last van zelfreflectie?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
yeah...onze zelfverklaarde koning van fok!
De man die trots is op zijn fantastische, en enige, cyberleven
![]()
nee lauwe klonen aanmaken om je cyberleven op te leuken,. dat is iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
yeah...onze zelfverklaarde koning van fok!
De man die trots is op zijn fantastische, en enige, cyberleven
![]()
eerste jaars psychologiequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:26 schreef Maki-maki. het volgende:
Ga automutileren, cognitief minderbedeelde.
ga in een hoekje huilen waarom ieder meisje in je leven je verlaatquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat moet je nou kutkloon? Beetje last van zelfreflectie?
Ik ben niet zelfverklaard. Ik ben de koning van FOK. Of je het nu leuk vind of niet.![]()
Nee, gezond verstand.quote:
hahahahaha! Wat ben jij triest! Er staan er alweer 20 in de wachtrij. Your point?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:29 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
ga in een hoekje huilen waarom ieder meisje in je leven je verlaat
30er toch van mequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hahahahaha! Wat ben jij triest! Er staan er alweer 20 in de wachtrij. Your point?
Zeg eens even wie je echt bent. Je schijnt me te "kennen" Ga niet met mij in oorlog scheet want ik brand je af tot aan je sokken.quote:
Arma, het denkvermogen zit niet bijster ver boven het N.A.P. niveau, laat varen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg eens even wie je echt bent. Je schijnt me te "kennen" Ga niet met mij in oorlog scheet want ik brand je af tot aan je sokken.
Ga in jezelf keren triest psycholoogjequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:32 schreef Xennia het volgende:
Je kijkt nogal goedkoop in de camera, kan me best voorstellen dat mannen denken jou makkelijk te kunnen ''hitten''.
jij bent echt het schoolvoorbeeld van een internetgangsterquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg eens even wie je echt bent. Je schijnt me te "kennen" Ga niet met mij in oorlog scheet want ik brand je af tot aan je sokken.
Ga in jezelf kerenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:34 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
Ga in jezelf keren triest psycholoogje
Ik ben geen internetgangster. Ik ben geen anonieme hooligan. Jij wel. Je bent gewoon een laffe kutkloon. Iedereen weet wie ik ben en waar ik woon. Kom je nog met iets leuks of blijft het hier bij?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:35 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
jij bent echt het schoolvoorbeeld van een internetgangster
je bent gewoon zielig...dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ga in jezelf keren![]()
Triest eerstejaars-studentje
den haag HS spreken we af...ik kom met mijn homeys en sniper G´squote:Op zaterdag 22 september 2007 01:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben geen internetgangster. Ik ben geen anonieme hooligan. Jij wel. Je bent gewoon een laffe kutkloon. Iedereen weet wie ik ben en waar ik woon. Kom je nog met iets leuks of blijft het hier bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |