in ONZ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef PitcheR het volgende:
Nou ik ken dus een meisje, een goede vriendin van mij, ze zegt dat ze hartstikke hard is gevallen voor haar neef welke 2 jaar ouder is. Ik heb het er met haar grondig over gehad. Ze zei dat het een raar gevoel is, maar dat ze haarzelf toch wil laten leiden door haar gevoelens.
Hoe verder ?!
ik jaloeziequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef PitcheR het volgende:
Ik bespeur enig ongeloof
nou ik ken dus serieus een stelletje die wonen samen doen ook vanallesquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef PitcheR het volgende:
goed dat je onze beste fok users er op wijst dat er meer mensen zijn met zo'n probleem
wat tik je nou eigenlijk..serieus ik volg t ff niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef PitcheR het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel waar alleen zou ik niet mijn eigen nichtje doen... maar dat meisje wel![]()
ga je dan je nichtje pakken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:42 schreef J-heronimus het volgende:
Morgen ben ik wel dronken, word weleens tijd
Ja even kijken, zit wel een kans in ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ga je dan je nichtje pakken?
met alcohol wel meer lef dus mss iig vertellen dan
ik ben een beetje zwanger dus dat zat zijn duurt nog ffquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:43 schreef PitcheR het volgende:
[..]
Ik heb veel respect voor je..door het feit dat je niet zat bent![]()
Leuk zeg ! gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ik ben een beetje zwanger dus dat zat zijn duurt nog ff![]()
Toch niet van je neef he ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ik ben een beetje zwanger dus dat zat zijn duurt nog ff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |