Hey! Er is hier maar een de baas, en dat ben ikquote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*Warning: Punkbuster reports a noob and he will be kicked automaticly from the server.*
Regel een auto vol en scheur deze kant op!quote:Op maandag 24 september 2007 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou wel retegaaf zijn opzich
Maar dan moet Miss ook mee![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey! Er is hier maar een de baas, en dat ben ik![]()
volgens Kuno...
quote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Domme mensen die dat altijd maar tegen nederlanders zeggen...!
Dan is het 110 liter per persoon, ofnietquote:Op maandag 24 september 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Regel een auto vol en scheur deze kant op!Lein wil vast ook wel mee!
quote:Op maandag 24 september 2007 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En ja, zeggen ze ook nooit weer. Nederland 1 - Denemarken 0![]()
Past er wel zo veel in je auto...?quote:Op maandag 24 september 2007 12:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan is het 110 liter per persoon, ofniet![]()
4 mensen, bagage, 440 liter bier. Word lekker sjouwtje![]()
Wil Etc ook mee? Drie leuke dames in de auto![]()
Alleen dat hoofd de volgende ochtendquote:
Ergens in Februari ofzo!quote:Op maandag 24 september 2007 12:22 schreef Deansensitized het volgende:
Jetta man![]()
En anders nog wel een aanhangertje.
Word dan wel in 2008 denk ik hoor.
Maar moet denk ik wel te fiksen zijn, lijkt me erg gaaf![]()
Whehehe Alcoholisten zijn wij toch ook...!quote:Op maandag 24 september 2007 12:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alleen dat hoofd de volgende ochtend![]()
En 's avonds keihard weer zuipen en bbq'en...
Man, we stonden in de studentenflat na de eerste week al bekend als The Dutch Beer guys. Hadden op een gegeven moment 14 kratten bier in het halletje staan
Klein koelkastje ja....?quote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
Onze koelkast stond er standaard zo bij. Brood en wat beleg lag onder in de groente la
Later ook nog het deurtje van het vriesvak en een tussenplaat onder het vriesvak verwijderd, koelde het nog harder
[afbeelding]
Sneeuw!quote:Op maandag 24 september 2007 12:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ergens in Februari ofzo!Dan ligt hier ook sneeuw enzo!
![]()
Joah, dat wel, maar we konden er anderhalf krat [45 flesjes] in kwijtquote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Klein koelkastje ja....?
maar wat heerljk alcoholistisch...!![]()
Nou moet ik wel zeggen dat de zweedse dames ook heel wat opkunnen...!quote:Op maandag 24 september 2007 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joah, dat wel, maar we konden er anderhalf krat [45 flesjes] in kwijt![]()
En elk land roept dat ze alcoholisten zijn, maar heb weinig zo gezien als Hollanders hoor![]()
Dutch Coke![]()
Man dat word was als ik weer thuis ga wonen nadat ik terug kom uit Zweden, even 2 maand overbruggen om geld te verzamelen en dan snel weer naar Utrecht verhuizen voor 3 maandjes...!quote:Op maandag 24 september 2007 12:35 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn god, dat word wat als ik straks op mijzelf woon
Ik heb er de eerst paar week al zoveel dronken laveloos op de grond zien liggen...!quote:Op maandag 24 september 2007 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, Denemarken waren ze ook zomaar dronken
Dronken wij meestal het dubbele en nergens last van
Maar dronken Deense/Zweeds chicks
Doe je goedquote:Op maandag 24 september 2007 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Man dat word was als ik weer thuis ga wonen nadat ik terug kom uit Zweden, even 2 maand overbruggen om geld te verzamelen en dan snel weer naar Utrecht verhuizen voor 3 maandjes...!en dan lekker weer stage lopen ver weg van hier!
Ik heb echt niets met amerikaanse vrouwenquote:Op maandag 24 september 2007 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Dronken chicks in het algemeentrouwens.
Poolse, Hongaarse en Amerikaanse ook wel![]()
Ik moet gelukkig nog een tijdje doorstuderen en met mijn opleiding is het echt dom als ik in Nederland blijf om hier te werkenquote:Op maandag 24 september 2007 12:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hoop ook binnen een maand of drie de huis uit te gaan. Al heb ik wel een baan in Nederland![]()
Waren een keer een groep Amerikaanse studenten in de flat op visitie een paar dagen, en net dat weekend dat wij weer buiten zaten te BBQ'en/zuipen met onze hele verdieping [bekend als de feestverdiepingquote:Op maandag 24 september 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met amerikaanse vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |