De vrouwen dan...! Ik hoef echt niet te weten hoe Dean eruit ziet...!quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat please deed het hem...! [afbeelding]
ja dat is wel jammer... ik mag van mn geloof niet kijken naar computer meisjes...!quote:
Als je nou een lekkere chick was had ik je herheen laten komen!quote:
Succes en tot de volgende keer!quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga eten mensen en daarna werken
zal ik 's vertellen hoe nerd ik benquote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer... ik mag van mn geloof niet kijken naar computer meisjes...!![]()
Wat ik daarmee bedoel is dat ik morgen naar school ga, en dan hoor ik of ik morgenmiddag mijn eerst les dag pas heb of woensdagquote:Op maandag 24 september 2007 11:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je school zou toch maar deze beginnen...![]()
Jammer danquote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De vrouwen dan...! Ik hoef echt niet te weten hoe Dean eruit ziet...!
Doeg!quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga eten mensen en daarna werken
zo heb je daar 2 dagen lang een neger zitten pijpen ofzo...?quote:
Zeg dat danquote:Op maandag 24 september 2007 12:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel is dat ik morgen naar school ga, en dan hoor ik of ik morgenmiddag mijn eerst les dag pas heb of woensdag
Het enige spel dat ik nog met enige regelmaat speel is Theme Hospitalquote:Op maandag 24 september 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo heb je daar 2 dagen lang een neger zitten pijpen ofzo...?
quote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo heb je daar 2 dagen lang een neger zitten pijpen ofzo...?
En ook niet ontkennen ofzo...!quote:
Dat moet ik dan toch maar eens proberen met mn zweedse meisje!quote:Op maandag 24 september 2007 12:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hier een plaatje van pijpen in de sneeuw
[afbeelding]
dat vind ik dan weer geen ruk aanquote:Op maandag 24 september 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het enige spel dat ik nog met enige regelmaat speel is Theme Hospital![]()
http://www.xfire.com/profile/jslavenburg/quote:Op maandag 24 september 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zal ik 's vertellen hoe nerd ik ben
ik speel World of Warcraft
ik ben GM op de server waar ik speel
ik weet hoe ik een spel kan cracken
ik speel Guild Wars
ik ga aanstaand weekend naar een LAN
ik vind Campzone erg leuk![]()
NeRdS uNiTeD!quote:Op maandag 24 september 2007 12:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
www.xfire.com/profile/jslavenburg
Zie daar wat ik allemaal speel, of kijk op mijn fotoboek
Was het maar zo, dan maakte ik nog eens wat mee op sexueel gebiedquote:Op maandag 24 september 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En ook niet ontkennen ofzo...!
Zou wel retegaaf zijn opzichquote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kratten zijn onhandig...!dan heb ik statiegeld enzo..!
Blikken!
En ja ik zit hier nog wel even!tot en met Juni, regel gewoon wat met Roycoooooo ofzo!
Dan kom ik naar Boras, of PieterBas komt naar Skovde
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan maakte ik nog eens wat mee op sexueel gebied
Maar nee, net die twee pitchers leeg gezopen.
-We Danish drink more than you Dutch
"What?No way!
"
En toen ging het los. Had wel ff moeite te blijven staan toen ik een leeg had. Doe ik ook nooit van mijn leven weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |