egenlijk mag je dan hier niet meer posten... maar goed, dat laat ik aan Dean over aangezien ik geen stage meer loop...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was ik dan ook niet van plan![]()
Is wel min of meer verplicht hier hoorquote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was ik dan ook niet van plan![]()
Dus daarom zitten we nog maar op pagina twee driequote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
We missen ook nog onze drie groten spamvrienden hè, Spamzkiee, SpamCoRe en Spamcoooooo![]()
Oh, ben ik hier nu baas ofzo? Schei uit manquote:Op maandag 24 september 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
egenlijk mag je dan hier niet meer posten... maar goed, dat laat ik aan Dean over aangezien ik geen stage meer loop...!
Driequote:Op maandag 24 september 2007 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus daarom zitten we nog maar op pagina twee
Diesel is in Zweden anders heel goedkoop!quote:Op maandag 24 september 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is wel min of meer verplicht hier hoor![]()
Ofniet Kuno![]()
Dan nog Kuno, heb zelf ook wel een auto, maar moet ook wat diesel in zo nu en dan hè![]()
Liep ie maar op water, dan was ik elk weekend jou kant op![]()
Maar krijg je dat bier de grens wel over?
nou ja, min of meer...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Oh, ben ik hier nu baas ofzo? Schei uit man![]()
Sterkte!quote:Op maandag 24 september 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drie![]()
Maar zoals ik zei, zal niet aan mij liggen![]()
Zo terug, ff uhhh, uhmm hoe zeg je dat netjes.... schijten![]()
![]()
jammer danquote:Op maandag 24 september 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
egenlijk mag je dan hier niet meer posten... maar goed, dat laat ik aan Dean over aangezien ik geen stage meer loop...!
make mequote:Op maandag 24 september 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is wel min of meer verplicht hier hoor![]()
Ofniet Kuno![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drie![]()
Maar zoals ik zei, zal niet aan mij liggen![]()
Zo terug, ff uhhh, uhmm hoe zeg je dat netjes.... schijten![]()
![]()
Ik loop ook geen stage meer Ik zit niet eens meer op school. Dus zou hier ook niet meer mogen komen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja, min of meer...!ik loop geen stage meer dus eigenlijk hoor ik hier niet te zitten...!
Dan posten wij ook een foto?quote:
maar goed, wij zijn oude garde, zonder ons zou Dean alleen posten...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik loop ook geen stage meer Ik zit niet eens meer op school. Dus zou hier ook niet meer mogen komen.![]()
Hmmmm, je zit er nog wel even toch?quote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Diesel is in Zweden anders heel goedkoop!![]()
En dat bier.. dat is geen probleem, je mag 100 liter per persoon meenemen de grens over!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja, min of meer...!ik loop geen stage meer dus eigenlijk hoor ik hier niet te zitten...!
Geluktquote:
Kratten zijn onhandig...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hmmmm, je zit er nog wel even toch?
110 liter meende ik ja... dat is 15 kratten![]()
het interesseert me bar weinig hoe mijn medeFOK!kers er uit zienquote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan posten wij ook een foto? [afbeelding]
mooi zo!quote:
Maar goed, je bent bij campzone geweest dus je zal wel een ongelovelijke nerd zijnquote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het interesseert me bar weinig hoe mijn medeFOK!kers er uit zien![]()
Post ik een foto van mij die niemand ooit nog gezien heeftquote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan posten wij ook een foto? [afbeelding]
Ja, dus blijf!! Please!quote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar goed, wij zijn oude garde, zonder ons zou Dean alleen posten...!
heb jij ooit al wel een foto geplaatst?quote:Op maandag 24 september 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Post ik een foto van mij die niemand ooit nog gezien heeft![]()
Maar mij welquote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het interesseert me bar weinig hoe mijn medeFOK!kers er uit zien![]()
Dat please deed het hem...!quote:
ja ontzettendquote:Op maandag 24 september 2007 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar goed, je bent bij campzone geweest dus je zal wel een ongelovelijke nerd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |