Je school zou toch maar deze beginnen...quote:Op maandag 24 september 2007 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
Heb er verdomme ook helemaal geen zin meer in vandaag...
Uh?quote:Op maandag 24 september 2007 11:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je school zou toch maar deze beginnen...![]()
Ach... voor sommige mensen is Nederlands een heel moeilijk vak...!quote:
over datum?quote:Op maandag 24 september 2007 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
En net in plaats van een blikje zin een flesje ijsthee open getrokken [wat al 5 dagen in de rugzak zat] en paar flinke slokken genomen.... geen slim plan![]()
Maandagochtendborrel...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
Of hij heeft net de maandagochtendborrel achter de rug...
we proberen het in iedergeval...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het gaat hier weer ouderwets hard
Juist!quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maandagochtendborrel...!om maar de week goed te beginnen zeg maar...!
Trouwens, als we een meet plannen, en het is in de kerstvakantie...!dan moet het wel ergens zijn waar ze lekkere kroketten hebben...!
![]()
ik kan nog een halfuurtje meehelpen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we proberen het in iedergeval...! [afbeelding]
Moet net lukkenquote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan nog een halfuurtje meehelpen.
5 topics op één dag bedoel je?quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist!![]()
Dan word geen tripje Zweden voor ons dus![]()
En moet ook Luctor, eens zien of we weer op ons oude nivo kunnen komen![]()
Dit topic moet nog wel vol komen voor 12:00 uurquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5 topics op één dag bedoel je?
het is al bijna halverwege de dag en we zitten nog steeds op pagina 2quote:
Ja hey, aan mij zal het niet liggenquote:Op maandag 24 september 2007 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is al bijna halverwege de dag en we zitten nog steeds op pagina 2
jullie mogen altijd naar Zweden komen!quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist!![]()
Dan word geen tripje Zweden voor ons dus![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jullie mogen altijd naar Zweden komen!daarvoor heb ik geen meet nodig!
quote:Op maandag 24 september 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja hey, aan mij zal het niet liggen![]()
Nou je hebt anders sinds je aanmelding in dit topic nog steeds geen foto van jezelf gepost...quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Etcetera het volgende:
ik wil wel maar heb eigenlijk geen ruk te melden
dat was ik dan ook niet van planquote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou je hebt anders sinds je aanmelding in dit topic nog steeds geen foto van jezelf gepost...![]()
Jat gewoon de auto van je ouders, dan kun je mij ook gelijk wat goedkoop bier brengen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |