egenlijk mag je dan hier niet meer posten... maar goed, dat laat ik aan Dean over aangezien ik geen stage meer loop...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was ik dan ook niet van plan![]()
Is wel min of meer verplicht hier hoorquote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was ik dan ook niet van plan![]()
Dus daarom zitten we nog maar op pagina twee driequote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
We missen ook nog onze drie groten spamvrienden hè, Spamzkiee, SpamCoRe en Spamcoooooo![]()
Oh, ben ik hier nu baas ofzo? Schei uit manquote:Op maandag 24 september 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
egenlijk mag je dan hier niet meer posten... maar goed, dat laat ik aan Dean over aangezien ik geen stage meer loop...!
Driequote:Op maandag 24 september 2007 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus daarom zitten we nog maar op pagina twee
Diesel is in Zweden anders heel goedkoop!quote:Op maandag 24 september 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is wel min of meer verplicht hier hoor![]()
Ofniet Kuno![]()
Dan nog Kuno, heb zelf ook wel een auto, maar moet ook wat diesel in zo nu en dan hè![]()
Liep ie maar op water, dan was ik elk weekend jou kant op![]()
Maar krijg je dat bier de grens wel over?
nou ja, min of meer...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Oh, ben ik hier nu baas ofzo? Schei uit man![]()
Sterkte!quote:Op maandag 24 september 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drie![]()
Maar zoals ik zei, zal niet aan mij liggen![]()
Zo terug, ff uhhh, uhmm hoe zeg je dat netjes.... schijten![]()
![]()
jammer danquote:Op maandag 24 september 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
egenlijk mag je dan hier niet meer posten... maar goed, dat laat ik aan Dean over aangezien ik geen stage meer loop...!
make mequote:Op maandag 24 september 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is wel min of meer verplicht hier hoor![]()
Ofniet Kuno![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drie![]()
Maar zoals ik zei, zal niet aan mij liggen![]()
Zo terug, ff uhhh, uhmm hoe zeg je dat netjes.... schijten![]()
![]()
Ik loop ook geen stage meer Ik zit niet eens meer op school. Dus zou hier ook niet meer mogen komen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja, min of meer...!ik loop geen stage meer dus eigenlijk hoor ik hier niet te zitten...!
Dan posten wij ook een foto?quote:
maar goed, wij zijn oude garde, zonder ons zou Dean alleen posten...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik loop ook geen stage meer Ik zit niet eens meer op school. Dus zou hier ook niet meer mogen komen.![]()
Hmmmm, je zit er nog wel even toch?quote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Diesel is in Zweden anders heel goedkoop!![]()
En dat bier.. dat is geen probleem, je mag 100 liter per persoon meenemen de grens over!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja, min of meer...!ik loop geen stage meer dus eigenlijk hoor ik hier niet te zitten...!
Geluktquote:
Kratten zijn onhandig...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hmmmm, je zit er nog wel even toch?
110 liter meende ik ja... dat is 15 kratten![]()
het interesseert me bar weinig hoe mijn medeFOK!kers er uit zienquote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan posten wij ook een foto? [afbeelding]
mooi zo!quote:
Maar goed, je bent bij campzone geweest dus je zal wel een ongelovelijke nerd zijnquote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het interesseert me bar weinig hoe mijn medeFOK!kers er uit zien![]()
Post ik een foto van mij die niemand ooit nog gezien heeftquote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan posten wij ook een foto? [afbeelding]
Ja, dus blijf!! Please!quote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar goed, wij zijn oude garde, zonder ons zou Dean alleen posten...!
heb jij ooit al wel een foto geplaatst?quote:Op maandag 24 september 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Post ik een foto van mij die niemand ooit nog gezien heeft![]()
Maar mij welquote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het interesseert me bar weinig hoe mijn medeFOK!kers er uit zien![]()
Dat please deed het hem...!quote:
ja ontzettendquote:Op maandag 24 september 2007 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar goed, je bent bij campzone geweest dus je zal wel een ongelovelijke nerd zijn
De vrouwen dan...! Ik hoef echt niet te weten hoe Dean eruit ziet...!quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat please deed het hem...! [afbeelding]
ja dat is wel jammer... ik mag van mn geloof niet kijken naar computer meisjes...!quote:
Als je nou een lekkere chick was had ik je herheen laten komen!quote:
Succes en tot de volgende keer!quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga eten mensen en daarna werken
zal ik 's vertellen hoe nerd ik benquote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer... ik mag van mn geloof niet kijken naar computer meisjes...!![]()
Wat ik daarmee bedoel is dat ik morgen naar school ga, en dan hoor ik of ik morgenmiddag mijn eerst les dag pas heb of woensdagquote:Op maandag 24 september 2007 11:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je school zou toch maar deze beginnen...![]()
Jammer danquote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De vrouwen dan...! Ik hoef echt niet te weten hoe Dean eruit ziet...!
Doeg!quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga eten mensen en daarna werken
zo heb je daar 2 dagen lang een neger zitten pijpen ofzo...?quote:
Zeg dat danquote:Op maandag 24 september 2007 12:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel is dat ik morgen naar school ga, en dan hoor ik of ik morgenmiddag mijn eerst les dag pas heb of woensdag
Het enige spel dat ik nog met enige regelmaat speel is Theme Hospitalquote:Op maandag 24 september 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo heb je daar 2 dagen lang een neger zitten pijpen ofzo...?
quote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo heb je daar 2 dagen lang een neger zitten pijpen ofzo...?
En ook niet ontkennen ofzo...!quote:
Dat moet ik dan toch maar eens proberen met mn zweedse meisje!quote:Op maandag 24 september 2007 12:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hier een plaatje van pijpen in de sneeuw
[afbeelding]
dat vind ik dan weer geen ruk aanquote:Op maandag 24 september 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het enige spel dat ik nog met enige regelmaat speel is Theme Hospital![]()
http://www.xfire.com/profile/jslavenburg/quote:Op maandag 24 september 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zal ik 's vertellen hoe nerd ik ben
ik speel World of Warcraft
ik ben GM op de server waar ik speel
ik weet hoe ik een spel kan cracken
ik speel Guild Wars
ik ga aanstaand weekend naar een LAN
ik vind Campzone erg leuk![]()
NeRdS uNiTeD!quote:Op maandag 24 september 2007 12:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
www.xfire.com/profile/jslavenburg
Zie daar wat ik allemaal speel, of kijk op mijn fotoboek
Was het maar zo, dan maakte ik nog eens wat mee op sexueel gebiedquote:Op maandag 24 september 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En ook niet ontkennen ofzo...!
Zou wel retegaaf zijn opzichquote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kratten zijn onhandig...!dan heb ik statiegeld enzo..!
Blikken!
En ja ik zit hier nog wel even!tot en met Juni, regel gewoon wat met Roycoooooo ofzo!
Dan kom ik naar Boras, of PieterBas komt naar Skovde
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan maakte ik nog eens wat mee op sexueel gebied
Maar nee, net die twee pitchers leeg gezopen.
-We Danish drink more than you Dutch
"What?No way!
"
En toen ging het los. Had wel ff moeite te blijven staan toen ik een leeg had. Doe ik ook nooit van mijn leven weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |