Heb je een foto van Gosia dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:59 schreef Deansensitized het volgende:
Polen is de bomb! Supervet man!!
Doe de groeten aan Gosia voor me
Ik heb een (Poolse) Gosia in mijn Zweedse klas zitten..quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:59 schreef Deansensitized het volgende:
Polen is de bomb! Supervet man!!
Doe de groeten aan Gosia voor me
Maar PieterBas, ga jij ook op die boot trip naar Polen? Van de ESN?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een (Poolse) Gosia in mijn Zweedse klas zitten..
Ik heb er niks over gehoordquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar PieterBas, ga jij ook op die boot trip naar Polen? Van de ESN?
Mmm dat is minder, heb je niet iets van een IC? vraag die lui eens!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb er niks over gehoord, anders had ik een heleboel goedkope alcohol meegenomen
Veel succes morgenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Krijg ik net een telefoontje voor de functie als ass. accountant bij WEA in MiddelburgWEl veel dichterbij dan OSG in Terneuzen. Dus morgen maar ff op gesprek en kijken wat ze me te bieden hebben.
En dan die OSG maar afzeggen.
Voor de rest geen nieuws van mij kant. Wat me wel tegenvalt is dat dit topic nu nog niet vol is
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:25 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
Zo, heerlijke les gegeven net! Nu lekker klaar
Alleen zo vergadering.. heb geen idee waar ik heen moet...ik heb geen uitnodiging gehad
thnx. Kan Crossover (of hoe die mod ook al weer heettequote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel succes morgen![]()
en ja, we gaan gewoon niet zoals in de hoogtijdagen van het Stage SC
Ons alleraardigste Crossie!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. Kan Crossover (of hoe die mod ook al weer heette) ook niet komen klagen
Wat heb jij uitgevreten?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ons alleraardigste Crossie!![]()
Ja, misschien niet. Mja, hoort nu wel bij mijn taken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus hoef je ook niet naar de vergadering toe
Niets, ik moet hem gewoon te vriend houden...!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgevreten?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb de nieuwkomers hier nog niet eens begroet
Dus bij deze:
Welkom in dit topic Etceteraen Trigalti
En alle andere nieuwkomers die niet op deze pagina gepost hebben![]()
goed planquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, misschien niet. Mja, hoort nu wel bij mijn taken.
Is dus heel irritant!
Ik zie wel, nu nog beetje niksen en anders ga ik alsnog naar huis, ook goed.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus bij deze:
Heb daar geen tijd meer voor eigenlijk, dus ben er maar mee gestopt om daar punten mee te pakken. En zo hebben anderen ook nog eens een kansquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kom je nog wel eens in de AKQik zelden tot nooit eigenlijk
sprokkel af en toe 's een puntje mee
Toen ik stage liep, toen postte ik hier heel watquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:47 schreef Etcetera het volgende:
wat goed van je![]()
ik ben nog steeds vaste klant in de SC maar da's ook wel alles
Dankjequote:Op dinsdag 25 september 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus bij deze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |