Dat is Neophyte man! Gek1 je weet wel! van de vet hardcore muziek!quote:Op maandag 24 september 2007 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Zegt me heeeeleeemaaaaal niks
bijna! we zijn er bijna!quote:Op maandag 24 september 2007 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dit topic nu nog niet vol?
Sorry man, maar die bagger luister ik ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 21:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is Neophyte man! Gek1 je weet wel! van de vet hardcore muziek! [afbeelding]
Goed bezigquote:Op maandag 24 september 2007 21:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag mijn zesde stagedag en de derde die ik doodmoe en met een kater begonnen ben. Iets zegt me dat dit een zware paar maanden gaan worden.
Schiet lekker op inderdaadquote:Op maandag 24 september 2007 21:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bijna! we zijn er bijna! [afbeelding]
dat soort kut muziek luister ik ook niet!quote:Op maandag 24 september 2007 21:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sorry man, maar die bagger luister ik ook niet.
[..]
Schiet lekker op inderdaad [afbeelding]
hoeveel posts moeten we nog?quote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef Deansensitized het volgende:
Dan moet hij nu nog maar even vol dus![]()
quote:
Hooiiquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:47 schreef Deansensitized het volgende:
Seth
Miss![]()
Er weer een beetje zin in vandaag??
Nee niet netwerkbeheerder, ICT beheerder doe ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:16 schreef Deansensitized het volgende:
Netwerkbeheerder dus, of kan je er veel meer mee? Zal wel aan mijn vooroordelen liggen, dus enlighten me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |