ElisaB, jij blijft ook echt een heldinquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb zojuist de rekening van Greys gecheckt; er staat op de kop af een saldo van ¤ 1.000 op
Er was slechts één afschrijving: ¤ 10,95 > kosten van de Postbank.
Kortom: al jullie giften zijn blijven staan waar ze horen (de kosten van de postbank + de aanvulling tot ¤ 1.000 zijn als sluitpost door Greys en Ingetje79 overgemaakt).
Geen speld tussen te krijgen; het klopt als een bus!
Wees trots op u allen en een fijne overhandiging morgen!
PS: Greys, ik heb uitgelogd en de PM met de inlogcode + wachtwoord verwijderd.
Nou, dat valt zeker in deze reuze tegenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:59 schreef Litso het volgende:
ElisaB, jij blijft ook echt een heldin
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
Doe de cowboylaarzen maar. Kan je Purple af en toe even bij dr bong vandaan schoppen![]()
(Grapje hoor, Purple)
Geeft nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nolius! Toppert!
Sorry voor m'n PM stalkerij heur![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik had me voorgenomen aan het eind vol te storten tot een mooi rond bedrag. Maar iets mooiers dan dit kan ik er niet van maken...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik had me voorgenomen aan het eind vol te storten tot een mooi rond bedrag. Maar iets mooiers dan dit kan ik er niet van maken...
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:06 schreef Greys het volgende:Fijn, toen je zei dat er één dingetje was dacht ik dat er toch nog iets mis was met de rekening,
Zo makkelijk kom ik er niet van af.quote:En het geeft niets, je hebt je bijdrage geleverd door je naam te 'lenen' aan de actie als controleuse
Welkomquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef GlazenKaak het volgende:
(ben hier gekomen via de FP)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef GlazenKaak het volgende:
(ben hier gekomen via de FP)
Jullie zijn geweldig, echt waar![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 @ 22:13 schreef ElisaB het volgende:
De titel klopt niet
Net gecheckt: ¤ 1.250 op de kop af
Ik weet hetquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
Elisa, dit is mijn eigen hondje hoor...
Ik weet een goeie: "Houdoe en bedankt!"quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Oke, nu is het dan echt zover... ik ben in tranen.
ElisaB, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...![]()
I ran out of words like 5 topics agoquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Oke, nu is het dan echt zover... ik ben in tranen.
ElisaB, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |