Ze lagen buiten in de tuin en lagen er alleen op als de zon scheen en het was vandaag zonnigquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]Agossie! Lagen ze er zelf op dan, of missen ze ze pas nu ze weg zijn en keken ze er daarvoor niet naar om?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef Greys het volgende:
Ik denk er zelfs over om via haar bankgegevens (daar staat haar naam en woonplaats) te gaan zoeken en te gaan bellen. Maar dan ga ik te ver he?
Maar jou zijn we niet helemaal kwijt tenminste, gelukkig, ook al is het wat minder, je bent er toch nog gewoon lekker af en toe!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:04 schreef nokwanda het volgende:
hoi beeps. Ben er ook al niet zo heel veel. Eerst door de situatie rondom Rosa en omdat het vreselijk druk is op mijn werk nu. En ook omdat ik weer veel aan het tekenen en schilderen ben ipv fokken
Woeiiiiiiiii Nol!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:32 schreef Nolius het volgende:
FOK!kers halen 1000 euro op voor asiel
Nolius! Toppert!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:32 schreef Nolius het volgende:
FOK!kers halen 1000 euro op voor asiel
En bedaaaankt! Cheque ligt net in het dashborskastje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef Greys het volgende:![]()
Maak je nog even een foto van de volle auto? En de cheque?
Moest ik je nog aan herinneren....
Hoppaaaaaaa, heeft ze net een beetje rust in dr kont, wordt ze weer aan de gang gezet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |