40 km door regen en wind fietsen als je eigenlijk al ziek bent is niet goed voor je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef TNA het volgende:
Conditieloos watje dat niet tegen gezonde Hollandse tegenwind kan
Nee, want ik ben altijd verkouden. En als je al eens tot 11:00 op je bed ligt vanaf 21:00 heb je er ook wel weer genoeg van. En of je dan TV gaat kijken of in je warme stoel achter de PC kruipt met een bakje thee maakt ook geen flikker uit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:27 schreef Sant het volgende:
Als je echt ziek bent lig je in je bed en heb je echt geen zin om achter de pc te kruipen..
Je bent dus gewoon n zielige aansteller!
Ohnee wacht.. je bent waarschijnlijk ook iemand die zegt met een verkoudheid / keelpijn dat ie ziek is.. jankerd!
Dan ben je dus niet ziek.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee, want ik ben altijd verkouden. En als je al eens tot 11:00 op je bed ligt vanaf 21:00 heb je er ook wel weer genoeg van. En of je dan TV gaat kijken of in je warme stoel achter de PC kruipt met een bakje thee maakt ook geen flikker uit.
Juistem!quote:
en dan nog zeggen dat je ziek bentquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef Ordinair het volgende:
[..]
40 km door regen en wind fietsen als je eigenlijk al ziek bent is niet goed voor je.En mijn conditie is goed!
Modjes die denken dat ze volwassen zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:27 schreef Klonk het volgende:
kindjes van tegenwoordig zijn van suiker gemaakt
Ja die ene..quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef Noorseviking het volgende:
Ben jij één van die 2 nichten van Talpa die ook altijd zo hard zeurde?
Ik heb er geen kracht meer voor [afbeelding]!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |