niks mis mee met streng, zolang hij niet verwent is met een niet strenge school zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan gaat naar een strengere school dus weet niet of hij daar zo gelukkig mee is
whehehehehequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Bastard het volgende:
Amber ligt waarschijnlijk de slaap in te halen van vannacht.. lekker warm in dr bedje.. zij wel
Maar ik was dan wel heel vriendelijk vanmorgen toen ik haar ging wakker maken.. BATS licht aan "GOEDEMORGEN DAMES"![]()
het zou je maar gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Dan schrik je je eigen de tering![]()
Lijk ontwaakt op autopsietafel
http://www.nu.nl/news/124(...)p_autopsietafel.html
Ach,.. ze zal wel meer vreemde dingen hebben gezien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef kepler het volgende:
[..]
het zou je maar gebeuren
Echt ontwaken deed hij niet trouwens volgens het bericht. Wel erg vreemd voor die vrouw
was die ondertussen niet getrouwd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Bastard het volgende:
Weet je wie al een tijd niet heb gezien.. Chaos... zit ie vast?
Weeet ik dat.. ik hoor altijd de dingen als laatstequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
was die ondertussen niet getrouwd?
hij heeft het hier een keer gemeld dat dat ging gebeuren maar meer ook niet geloof ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weeet ik dat.. ik hoor altijd de dingen als laatste
Idem hierquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weeet ik dat.. ik hoor altijd de dingen als laatste
Ohhh zo goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Bastard het volgende:
Pixar
http://www.dumpert.nl/med(...)lifted_animatie.html
Die gezichtsuitdrukkingen zijn zo sprekendquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhh zo goedMogen ze van mij een film van maken
Volgens mij heeft hij die voor veel teveel $$$ geimporteerd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Ging Pjee niet naar Amerika voor een aantal weken, Iphone halen ofzo
Die foto van jou.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhh zo goedMogen ze van mij een film van maken
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:35 schreef Chocobo het volgende:had even niks te doen! Naar mijn hele friends list gestuurd,...
Maar ik lette niet goed op en heb ook direct de meeste gasten die ik niet ken aangevinkt,... last played COD4 vriendenAch,.. kennen ze me meteen
Staat op marketplace ook.. beter beeldquote:Op zondag 23 september 2007 10:27 schreef Chocobo het volgende:
Deze nu al gezien Strol?
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=h3savedfilms
Ja,.. naast mijn billen heb ik hem dat ook ook verteld via een voice message,.... maar hij accepteerd de hype nog niet....quote:Op zondag 23 september 2007 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Staat op marketplace ook.. beter beeld
Hij draait snel bij als hij de eerste filmpjes van ons zietquote:Op zondag 23 september 2007 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. naast mijn billen heb ik hem dat ook ook verteld via een voice message,.... maar hij accepteerd de hype nog niet....![]()
Oh,.. en Kepler,.... leuke column
ChOas,.... tijd geleden,... alles Ok met jou en je vrouw?quote:Op zondag 23 september 2007 11:19 schreef ChOas het volgende:
Halo
Gijs!quote:Op zondag 23 september 2007 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ChOas,.... tijd geleden,... alles Ok met jou en je vrouw?
Coole tentenquote:Op zondag 23 september 2007 11:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijs!
Ja, alles supergoed... we gaan beginnen met zoeken naar een nieuw huis, is erg koel, en verder gaat het lekker met de band, spelen volgende week in Paradiso en het paard... echt niet te geloven. Optreden kan je later ook terugzien op www.fabchannel.com, zal nog wel een linkje posten
Bij jullie ook alles goed ?
dank jequote:Op zondag 23 september 2007 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. naast mijn billen heb ik hem dat ook ook verteld via een voice message,.... maar hij accepteerd de hype nog niet....![]()
Oh,.. en Kepler,.... leuke column
het Paradiso ookquote:Op zondag 23 september 2007 11:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijs!
Ja, alles supergoed... we gaan beginnen met zoeken naar een nieuw huis, is erg koel, en verder gaat het lekker met de band, spelen volgende week in Paradiso en het paard... echt niet te geloven. Optreden kan je later ook terugzien op www.fabchannel.com, zal nog wel een linkje posten
Bij jullie ook alles goed ?
Kut. Ik ben om. Wanneer komt hij uit?quote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Een 10 op Eurogamer..............................Ok,... dat is serieus indrukwekkend
Laat die Limited Edition maar komen
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=83948&page=4
And yet, hype machine aside, cutting through the crap about console wars and the like, what we find in Halo 3 is quite simply this - the best game yet in one of the best FPS franchises of the era.
IGN.com 09/23/07 9.5 /10 9.5
IGN.com [UK] 09/23/07 9.5 /10 9.5
GameSpy.com 09/23/07 5 /5 10.0
GameSpot 09/23/07 9.5 /10 9.5
Computer and Video Games.com 09/23/07 9.7 /10 9.7
1UP.com 09/23/07 10 /10 10.0
Eurogamer 09/23/07 10 /10 10.0
Kikizo Games 09/23/07 9 /10 9.0
GameTrailers 09/23/07 9.8 /10 9.8
Famitsu Weekly 09/19/07 10 /10 10.0
Famitsu Weekly 09/19/07 9 /10 9.0
Insidegamer heeft ook een nette review zeg,... ook een videoreview,... games.fok.nl ook een exemplaar gekregen?quote:
Woensdag,... maar ik hoop hem via dimplus dinsdag al te hebben. Heb het vermoeden dat ze morgen verstuurd gaan worden. Onder het excuus en mom van 'binnen 1 a 2 werkdagen thuis'. Dat excuus gebruikte ze de vorige keer ook hoorde ikquote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kut. Ik ben om. Wanneer komt hij uit?
SP zal voor mij voornamelijk co op zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 21:45 schreef Chocobo het volgende:
Shit zeg,........... heb echt kippenvel gekregen van die insidegamer.nl video review,........ de SP is echt goed,... en over de MP wil ik het niet eens hebben. Wel raden ze aan op Herioc te spelen,... (dat is als je de SP sowieso gaat doen)
Maar de SP schijnt ook echt fantastisch te zijn,... met legendarische shoot-outs,... momenten die je nog lang zal herinneren,.... denk dat daarom de reviews ook ziekelijk hoog zijn. Heb er echt zin in
quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kut. Ik ben om. Wanneer komt hij uit?
helaas, ging niet om exemplaren trouwens, maar een dagje spelen onder begeleidingquote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Insidegamer heeft ook een nette review zeg,... ook een videoreview,... games.fok.nl ook een exemplaar gekregen?
Daar haal ik hem ook voor.quote:Op zondag 23 september 2007 21:45 schreef Chocobo het volgende:
Maar de SP schijnt ook echt fantastisch te zijn,... met legendarische shoot-outs,... momenten die je nog lang zal herinneren,.... denk dat daarom de reviews ook ziekelijk hoog zijn. Heb er echt zin in
Morgen of woensdag ja.quote:Op maandag 24 september 2007 08:16 schreef Magneet het volgende:
woensdag? releasedate was toch de 26ste?
Als ik hem einde van de week heb....quote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
SP zal voor mij voornamelijk co op zijn.
Ja,...........?quote:Op maandag 24 september 2007 08:16 schreef Magneet het volgende:
woensdag? releasedate was toch de 26ste?
Ik zou het spel echt niet kopen alleen voor de SP Gijs.. daar is ie toch gewoon te kort voor. 8 uur sjotime op normal he.quote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef Aurelius het volgende:
PDA-tvp
Halo 3
SP, meer van hetzelfde: good enough for me. MP is mooi meegenomen.
Eurogamer review
Gasten doen dat netjes hoor,... hebben ook een wekelijks gameprogramma. Review is erg leuk om te zien.quote:Op maandag 24 september 2007 08:39 schreef Bastard het volgende:
insidegamer review kijken....
Ik ga die site zeker vaker kijken vanaf nu... in het Nederlands is toch ff wat lekkerder.quote:Op maandag 24 september 2007 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gasten doen dat netjes hoor,... hebben ook een wekelijks gameprogramma. Review is erg leuk om te zien.
Normal is poep,.... 12 uur Sjotime Heroic,........ daarna 14 uur Sjotime Legendary coop. Tikje langer dan Gears of War,... maar die MP inderdaad,....... pffff,... zelden zo uitgekeken naar een MP gamequote:Op maandag 24 september 2007 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het spel echt niet kopen alleen voor de SP Gijs.. daar is ie toch gewoon te kort voor. 8 uur sjotime op normal he.
Ze hebben veel video's en goede reviews,... beste Nederlandse game-site naar mijn mening. Met zijn 3-en over een game praten is erg interessantquote:Op maandag 24 september 2007 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga die site zeker vaker kijken vanaf nu... in het Nederlands is toch ff wat lekkerder.
Dat is voor mij toch al snel 2 weken gamen! en op heroic is het langer. misschien daarna nog legendary co-op.quote:Op maandag 24 september 2007 08:48 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het spel echt niet kopen alleen voor de SP Gijs.. daar is ie toch gewoon te kort voor. 8 uur sjotime op normal he.
lekker toch, impulsaankopen? heb ik met fable ook gedaan.quote:Op maandag 24 september 2007 08:50 schreef Bastard het volgende:
Die strol... totaaaal niet bezig met Halo 3 geweest... en in de week dat ie uitkomt denkt ie... oh die koop ik.
Ik wacht er al 2 jaar op!!
Doen ze bij gamekings ookquote:Op maandag 24 september 2007 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hebben veel video's en goede reviews,... beste Nederlandse game-site naar mijn mening. Met zijn 3-en over een game praten is erg interessant
Ik wacht je op !quote:Op maandag 24 september 2007 08:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik stap er 10 dagen na jullie wel naakt in
Ja heb ik ook een paar shows van gezien, zit leuk in elkaar... en beter je kan hem streamen naar je 360.quote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Bij de 1Up Show ook. en iets volwassener dan bij GK. aanrader.
oh ja, jij ging op vakantie toch? wat een timing!quote:Op maandag 24 september 2007 08:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik stap er 10 dagen na jullie wel naakt in
ik kijk hem in bed op mijn ipod.quote:Op maandag 24 september 2007 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik ook een paar shows van gezien, zit leuk in elkaar... en beter je kan hem streamen naar je 360.
Een platte tv aan je muur is te duur wa?quote:Op maandag 24 september 2007 09:03 schreef Aurelius het volgende:
[..]
ik kijk hem in bed op mijn ipod.
Komt goed co op altijd leuk.quote:Op maandag 24 september 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ga NU een peuk roken om die review nog eens te laten zakken zeg....
Ga hem zeker op Heroic spelen, ik hoop dat Gijsje samen de coop wil doen.. ook al heeft ie hem dan al uitgespeeld
Sterker nog.. als hij Dinsdag het spel heeft.. dan heeft hij hem Woensdag al uitgespeeld
Geen media center op mijn apple, dus ik kan niet streamen. Ook geen behoefte aan trouwens.quote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Een platte tv aan je muur is te duur wa?
Kan dat spel eindelijk de kast es in.quote:Op maandag 24 september 2007 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt goed, we spelen toch ook regelmatig halo2 op het moment samen.
Ik maak me er echt niet druk omquote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef kepler het volgende:
status staat nog steeds op: Wordt verwerkt
Ik kijk de laatste 4 episodes van Lost 1 nog even af,... zo spannendquote:Op maandag 24 september 2007 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vermaak me ook nog wel twee dagen met de CoD4 beta.
Al beginnen die maps me onderhand wel de keel uit te hangen.
Magquote:Op maandag 24 september 2007 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Woensdag,... knaldag,...... mijn doel,.... je billen!
Wat een respectquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:09 schreef Magneet het volgende:
dadelijk naar de MM en hopen dat er geen kilometers rij iskost ie maar 44 euro
das het voordeel van intern zitten ipv bij een klant en dan ook nog eens zo goed als niets te doen hebben. ik kan ook zo zonder problemen een dag vrij pakken als ik wilquote:
Ik denk, wat ze dan doen is dat ze vanmiddag of vanavond de spellen op de bus doen, morgen heb je hem zoiezo in huis!quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben nog lekker thuis, vanavond weer werkenMorgen overdag thuis
ben benieuwd of tie in de bus zit, bij dimplus staat nog in behandeling, dus ik gok dat ze `m nog niet op de bus hebben gedaan
ja juist.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:36 schreef Bastard het volgende:
Las dat sommige mensen vonden dat het een Halo 2.5 is.. omdat het speelt als Halo2 maar dan in HD beeldkwaliteit... VIND IK DUS HELEMAAL PRIMA![]()
Beetje laf antwoord, had wat meer van je verwachtquote:
Wij hebben hier net het krantje binnen van MMquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja juist.
ik heb hem dus niet, zogenaamd foutje in het krantje. prijs van 44 euro klopt wel.
mm hier dus niet. Zijn ook allemaal eigen baas dus kan verschil tussen zitten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wij hebben hier net het krantje binnen van MM
Alle MM zijn hier in de buurt ( 3 stuks ) vannacht van 00.00 tot 01.00 open om Halo te verkopen. ¤54 euro
Zal jou ff een einde proberen te spoileren van een spel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje laf antwoord, had wat meer van je verwacht
Ik begin trouwens ook zin te krijgen in Halo 3, zoveel mensen gaan die spelen
Mario deel 24 ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal jou ff een einde proberen te spoileren van een spel.
MC gaat dood.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal jou ff een einde proberen te spoileren van een spel.
Valt me echt tegen van je.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MC gaat dood.
Net als Mario in Mario 24
Ik heb je net uit mn friendslist gekickedquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
jullie moeten ff kijken in je friendlist en een cijfer geven !!!
Laterzzzzzzz
Gijs, WTF, bij elke film wordt hier gezegd dat de hoofdpersoon doodgaatquote:
Mooi, want MC kan helemaal niet doodquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, WTF, bij elke film wordt hier gezegd dat de hoofdpersoon doodgaat
Als ik speel sterft ie anders elke minuut...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi, want MC kan helemaal niet dood![]()
Zelfkennis +8quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik speel sterft ie anders elke minuut...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:55 schreef Quinny het volgende:
B. jij hebt ooit een foto aan Sjotime gestuurd via de xbox. Die zag Daan net. Hij je op een aap lijken![]()
Ja Daan, sonicquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:54 schreef Aurelius het volgende:
Halo? Iemand al aan het gamen?
hahaquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:59 schreef Bastard het volgende:
We kregen de Intertoys blaadje binnen... dus Jasmijn door de pagina's scrollen.. een pop is een "baby" een teletubbie is een "teetee" een Xbox is een "papa" een Halo game is een "papa"
Bochito!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:55 schreef Quinny het volgende:
B. jij hebt ooit een foto aan Sjotime gestuurd via de xbox. Die zag Daan net. Hij vond je op een aap lijken![]()
Ja serieus...quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:59 schreef Bastard het volgende:
We kregen de Intertoys blaadje binnen... dus Jasmijn door de pagina's scrollen.. een pop is een "baby" een teletubbie is een "teetee" een Xbox is een "papa" een Halo game is een "papa"
Ik ga niet kijken, maar wil je wel even eenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
jullie moeten ff kijken in je friendlist en een cijfer geven !!!
Laterzzzzzzz
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:59 schreef Bastard het volgende:
succes dan morgenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Nog steeds * in behandeling *
misschien maar beter ook, veel teveel te doen morgen
Als het morgen goed gaat heb ik een andere baan![]()
Moet ik een auto gaan kopen, die fuckers zijn duur zeg
Waar heb jij allemaal naartoe gebelt danquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, en ook nog een telefoonrekening van 167 euro. Het komt wel weer allemaal tegelijk.
Navisionquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:11 schreef Strolie75 het volgende:
Saaie kutcursus gehad.
Hele dag saaie uitleg over Microsoft Business Solutions NaVision.![]()
Geef mij maar Microsoft Studios Halo 3.
2x naar Thailand.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Waar heb jij allemaal naartoe gebelt dan![]()
Je leek wel een moslim.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:02 schreef Bastard het volgende:
Hij had me in de vakantie moeten zien, 3 weken niet geschoren
Kostte me 2 mesjes om het er af te krijgen
Ja, is een ERP pakket hequote:
ERP pakket ja. Microsoft ontwikkelt de standaard functionaliteiten, en partners passen het aan voor specifieke bedrijfssectoren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:06 schreef Bastard het volgende:
Ja, is een ERP pakket he
Ik ga straks mappings bouwen voor EDI berichten die het pakket ingepompt worden, ook voor andere ERP pakketen.
Precies.. jij gaat bellen omdat de output op het scherm niet klopt met wat je verwachtquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ERP pakket ja. Microsoft ontwikkelt de standaard functionaliteiten, en partners passen het aan voor specifieke bedrijfssectoren.
Ik hoef er gelukkig slechts met het oog van een gebruiker naar te kijken. Voor al die technische shit hebben we functioneel beheerders.
Ik laat de 360 vanavond uit Gijs.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Der speelt er GODVERDOMME al eentje uit m`n friendslist Halo 3
Meer wensen vertallen naar onze IT-ers.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:11 schreef Bastard het volgende:
Precies.. jij gaat bellen omdat de output op het scherm niet klopt met wat je verwacht
Wil het ook niet zien of wetenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik laat de 360 vanavond uit Gijs.
Wat stoer dan Daan trouwens Sonic speeltquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat stoer dan Daan trouwens Sonic speelt
Old school Segaquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:03 schreef Quinny het volgende:
![]()
Hij is helemaal into Sega,... Sonic,... Ecco,... etc. etc.
Je gaat morgen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Zooooo, net voor 3 dagen een auto besteld voor op Kreta, wat is inet toch makkelijk
Vond Altered Beast een pracht spel hoop deze ooit es te zien als live arcade.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Old school Sega
Yakuza al gespeeld? Ik hoop zelf dat OutRun2 ooit een backwards compatible wordt.
Wel 7 games gespeeldquote:Total Games 7
Matchmade Games 5
Custom Games 0
Campaign Missions 2
Highest Skill 1
Total EXP 2
UNSC Campaign Report
Enemies KIA 0
Friendlies Lost 8
Player Since 9/25/2007 | Last Played 9/25/2007
quote:Op woensdag 26 september 2007 08:31 schreef Bastard het volgende:
Zooo die Zeus was echt aan het genieten van Halo zeg
et gamen, rank12 alweer
ik maakte vaak mee dat ze te laat leverdequote:Op woensdag 26 september 2007 09:34 schreef Quinny het volgende:
Ik maak me zorgenGeen verzendbevestiging gehad gisteren,.. maar Dimplus heeft hem nu wel al direct voorradig. Mmmmm,.. houd in dat ze hem voor de postorder klanten wel gisteren verstuurd hebben hoop ik
![]()
Thanks B. dat helpt!!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik maakte vaak mee dat ze te laat leverde
CoD3, forza zoiezo al
Heeerrrlijk Gijsquote:Op woensdag 26 september 2007 09:53 schreef Quinny het volgende:
Net maar dimplus gebeld,..... ze hebben gisterochtend alles al verstuurd,.... verzendbevestiging komt vanavond pas,.... ze zijn pas op de helft van de verzendbevestigingen![]()
Vandaag Halo
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeerrrlijk Gijs
Allemaal online dus
Ik stel voor .. uurtje of 2030 ofzo af te spreken voor coop missie 1 ?
Ik begin wel eerst met een soort van tutorial ofzo.. ik heb halo2 helemaal in mn vingers zitten en ik begreep dat de button layout wat gewijzigd is.. kut voor mij maar dan kan ik ff wennenquote:Op woensdag 26 september 2007 09:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gijs,.... zag het menu van de week... er zijn zoooveeel opties dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Tis net een grabbelton,... zoveel plezier voor 6 tientjes !!
Ik ben erbijquote:Op woensdag 26 september 2007 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeerrrlijk Gijs
Allemaal online dus
Ik stel voor .. uurtje of 2030 ofzo af te spreken voor coop missie 1 ?
Ik moet eerst op sollicitatiegesprek om 12,30quote:Op woensdag 26 september 2007 10:31 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag kan ik ook spelenWel eerst project op de TU
quote:Bestelling #151863 (Geplaatst op 29 mei 2007 - status: afgehandeld)
Halo 3 Xbox 360 59,99 2 25% 89,98 afgehandeld
Bestaat de oude niet meer dan? Spoiled rottenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:46 schreef kepler het volgende:
ik heb trouwens een group aangemaakt op Bungie.net
Hij heet Gijsjes en volgens mij kan ik geen members toevoegen. Dus zoek op Gijsjes en dan hebben we onze eigen groep op bungie![]()
Ga meteen kijken Gijs,.. zat net even bij Zeus Classic te kijken,.. zoveel stats alweer,.... je kan echt eindeloos klikken in die site,... zag zijn SP game,... hoeveel vijanden,... etc. etc...quote:Op woensdag 26 september 2007 10:46 schreef kepler het volgende:
ik heb trouwens een group aangemaakt op Bungie.net
Hij heet Gijsjes en volgens mij kan ik geen members toevoegen. Dus zoek op Gijsjes en dan hebben we onze eigen groep op bungie![]()
quote:Halo miss Almodorav,
This call can be closed, it is resolved now.
Prachtigquote:Op woensdag 26 september 2007 10:48 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. ik check net mn send items:
[..]
quote:files; A15 Ridderkerk - Gorinchem
tussen Alblasserdam en Papendrecht (N3/N214): Twee rijstroken afgesloten als gevolg van dieren op de weg
OMG,.. die muziek,... kreeg kippenvelquote:Op woensdag 26 september 2007 11:05 schreef Chocobo het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-3-kunnen-kopen.html
Zooo blij,... cool filmpje.
Die gasten gaan echt HELEMAAL uit hun dak in die rij!! Straten afgezet![]()
Dat is Halo 2quote:Op woensdag 26 september 2007 10:55 schreef -Struikrover- het volgende:
* Magneet NL
* Total Games: 12
last
Ik ga naakt gamen.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OMG,.. die muziek,... kreeg kippenvel
Legendaryquote:Op woensdag 26 september 2007 11:12 schreef Aurelius het volgende:
[..]
ik ga opzeker op heroic spelen.
Het speelt vertrouwd bedoel je .. en daar ben ik heel blij om.. voor mij beste feeling voor een shooter ever!quote:
yup, knoppen is ff wennen maar dat heb je met 1 potje door. linker & rechter shoulder is voor reloaden/ mode kiezen en de triggers om ze af te schieten. meer is er eik niet veranderd.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het speelt vertrouwd bedoel je .. en daar ben ik heel blij om.. voor mij beste feeling voor een shooter ever!
En slaan? Is dat nog steeds rood?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, knoppen is ff wennen maar dat heb je met 1 potje door. linker & rechter shoulder is voor reloaden/ mode kiezen en de triggers om ze af te schieten. meer is er eik niet veranderd.
Mocht je nou wat te kort komen, je kunt altijd ff bellen om langs te komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Quinny het volgende:
Ik probeer nog even te genieten van mijn man zolang het nog kan![]()
dank jequote:Op woensdag 26 september 2007 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mocht je nou wat te kort komen, je kunt altijd ff bellen om langs te komen.
yup, ik ben alleen altijd te laatquote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En slaan? Is dat nog steeds rood?
Vind het een heerlijke voldoening geven als je schietend op iemand afrent, en bij hem een klap op zn bek geeft om het af te maken namelijk
Jouw aandacht kan 'teveel' van het goede zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mocht je nou wat te kort komen, je kunt altijd ff bellen om langs te komen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef ATL het volgende:
ik heb mijn bol pakket binne. Alleen het gold card!![]()
Het is wel duidelijk dat je me lang niet gezien grassprietquote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw aandacht kan 'teveel' van het goede zijn.
Ja klopt. Bol heeft het verkeerde verstuurd.quote:
Gijs,......... beter neem je vrij en ren je naar de winkel,..............quote:
Het is ook zo'n nitwit bedrijf,.... die hebben toch geen verstand van games. Wel een schande hoor,... rectivicatiemail gestuurd naar iedereen met het komt wel goed,.. en nu maken ze een 'foutje',... riiiightquote:Op woensdag 26 september 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja klopt. Bol heeft het verkeerde verstuurd.
Idem hierquote:Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je me lang niet gezien grasspriet
Nou, 81 haal ik nog 'net' niet, maar er is wel 20 afquote:
Nee.. ik gooi mn kop in de wind.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,......... beter neem je vrij en ren je naar de winkel,..............
20,.........quote:Op woensdag 26 september 2007 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, 81 haal ik nog 'net' niet, maar er is wel 20 af
gebeld.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
B:
Klantenservice is ook telefonisch bereikbaar op 0900-2025438 (¤ 0,15 pm):
Ik ook, maar we schieten er niets meer opquote:
20 kiloquote:Op woensdag 26 september 2007 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, 81 haal ik nog 'net' niet, maar er is wel 20 af
dvd gechecked?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:00 schreef Chocobo het volgende:
De deurbel ging,............... postbode met een strak pakketje,... geopend,... Halo 3 Limited 'tin' Edition is binnen
krassenquote:
Krassen,.... klasse verpakking weer van Microsoft !! Maar hij werkt,....quote:
19 maart 2008,................ veel plezierquote:Op woensdag 26 september 2007 13:07 schreef Quinny het volgende:
Makken jullie je vrouw ook helemaal gek met verhalen over halo?
Ik denk altijd: Lief blijven lachen en af en toe ohja en joh zeggen. Tis maar een fase, tis maar een fase
Miranda weet dat ik het geweldig vind maar voor de rest is ze vooral bezig moe te zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 13:07 schreef Quinny het volgende:
Makken jullie je vrouw ook helemaal gek met verhalen over halo?
Ik denk altijd: Lief blijven lachen en af en toe ohja en joh zeggen. Tis maar een fase, tis maar een fase
Pas maar op 18 maart ligt er een leuk pakket op de deurmatquote:Op woensdag 26 september 2007 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
19 maart 2008,................ veel plezier
mijn vriendin luistert altijd lief geduldig...quote:Op woensdag 26 september 2007 13:07 schreef Quinny het volgende:
Maken jullie je vrouw ook helemaal gek met verhalen over halo?
Als ik vanavond met een andere vent in bed lig. Heb je het volgens mij niet eens doorquote:Op woensdag 26 september 2007 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhhhhhhhh,.... snel even wat gezien. Menu is een kippenvel trekker,.... SP is direct al boeiend,.. Campaign (SP coop) is een wegloper met al die extra's,... MP durf ik gewoon niet aan te beginnen. Maar goed,.. Xbox uit,.. Halo 3 opbergen....... vanavond is het tijd,..... Halo 3 gaat beginnen,.............
Sterker nog,.......... het magquote:Op woensdag 26 september 2007 13:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ik vanavond met een andere vent in bed lig. Heb je het volgens mij niet eens door
waar is dat hoofdkantoor? Ga ik ze ff opzoekenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:32 schreef Chocobo het volgende:
Levering van Halo 3 van bol.com is volgende week las ik net,......... gaat toch helemaal neeeergens over.
Tuurlijk, ik moet die live kaart daar nog bij iemand in zn hol stoppen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:30 schreef kepler het volgende:
[..]
waar is dat hoofdkantoor? Ga ik ze ff opzoeken![]()
B. kom je dan ook mee? Anders heeft het weinig zin denk ik![]()
@Struik
hoe ging je solli?
ik zal zo thuis ben ga ik ff bellen, dit is gewoon belachelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet die live kaart daar nog bij iemand in zn hol stoppen.
Kheb ze ook gebeld.. ze gaan zich beraden over een oplossing... wat doe je er aan.. niks.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zal zo thuis ben ga ik ff bellen, dit is gewoon belachelijk
ik vind het ook weer zonde om het spel nu te gaan kopen, heb ik er dadelijk twee
ik las op bol.com dat als je Halo 3 gereserveerd had dat je hem op de launch-dag binnen zou krijgen, en dat is dus nu niet gebeurt. Maar de bestelling annuleren is ook weer zo zonde, want dat kost me dus 60 euroquote:Op woensdag 26 september 2007 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb ze ook gebeld.. ze gaan zich beraden over een oplossing... wat doe je er aan.. niks.
baal er als een stekker van.. en ben er echt klaar mee nu.. die stress altijd.. flikker op met de gameswereld.
Dat zei ik ook.. op de site staat dat je hem op de releasedag krijgt.. "nogmaals mijn excuses meneer" ik zeg ook flikker op met je excuses, daar kan ik niet mee gamen of wel soms? Ze zou er op toezien dat de afdeling klachtenbehandeling zo snel mogelijk per mail zou reageren... ik zeg kan sneller, verbind me maar door... nee dat gaat dan helaas niet. Oh ze hebben geen telefoon daar?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik las op bol.com dat als je Halo 3 gereserveerd had dat je hem op de launch-dag binnen zou krijgen, en dat is dus nu niet gebeurt. Maar de bestelling annuleren is ook weer zo zonde, want dat kost me dus 60 euroHoe moeilijk kan het zijn om nu nog een Halo 3-exemplaar op de bus te doen? Stelletje prutsers daar
ze zijn tot 21u open, ze horen nog van mijquote:Op woensdag 26 september 2007 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zei ik ook.. op de site staat dat je hem op de releasedag krijgt.. "nogmaals mijn excuses meneer" ik zeg ook flikker op met je excuses, daar kan ik niet mee gamen of wel soms? Ze zou er op toezien dat de afdeling klachtenbehandeling zo snel mogelijk per mail zou reageren... ik zeg kan sneller, verbind me maar door... nee dat gaat dan helaas niet. Oh ze hebben geen telefoon daar?
aangenomen? Das belangrijker heyquote:Op woensdag 26 september 2007 15:55 schreef -Struikrover- het volgende:
___________________________________O______________________
spel..................
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef Aurelius het volgende:
ik heb best medelijden met die mensen die een kwade B. aan de telefoon krijgen. Stel je voor, je zit lekker te chillen achter je bureau, beetje nu.nl lezen. Opeens nieuwe mail: een memo met iets over de release van een computerspel. Zal wel loslopen denk je. Eerste telefoontje, ene Maarten die loopt te klagen dat hij zijn spel niet heeft ontvangen. Standaard antwoord geven, we sturen het na. zo, nu een peukje. Kut, weer telefoon. Ok, even snel beantwoorden en dan naar het rookhok. Ja, hallo? Hier Dimitri...
whahahaha,... prachtig verteld ookquote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef Aurelius het volgende:
ik heb best medelijden met die mensen die een kwade B. aan de telefoon krijgen. Stel je voor, je zit lekker te chillen achter je bureau, beetje nu.nl lezen. Opeens nieuwe mail: een memo met iets over de release van een computerspel. Zal wel loslopen denk je. Eerste telefoontje, ene Maarten die loopt te klagen dat hij zijn spel niet heeft ontvangen. Standaard antwoord geven, we sturen het na. zo, nu een peukje. Kut, weer telefoon. Ok, even snel beantwoorden en dan naar het rookhok. Ja, hallo? Hier Dimitri...
Ja, hallo? Hier Dimitri... .........whahahaha, dan breek de hell los hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef Aurelius het volgende:
Ruilen? Ga ik op vakantie en jij geen halo spelenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, hallo? Hier Dimitri... .........whahahaha, dan breek de hell los hoor
Ik heb `m wel en ik ga vanavond op vakantieineerlijk verdeeld
Ja hebt wel vaak pech met games.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:48 schreef Bastard het volgende:
Ik ben eigenlijk nu ook klaar met games ook... ja spijt me zeer hoor.. maar of ze leveren niet op tijd, of ze leveren terwijl het spel al 3 dagen in de winkel ligt. Of je gaat in de winkel, daar is het niet en degene die online heeft besteld krijgt hem dan weer wel.
Ben er echt KLAAR MEE NU!
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef Aurelius het volgende:
en ik heb nog niet eens gebeldquote:Geachte klant,
Onlangs heeft u voor ¤ 59,99 de game ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12
maanden’ bij ons besteld met bestelnummer 6241676020.
Wij hebben de Live Goldcard gisteren aan u verstuurd. Vanwege een vertraging heeft u de game echter nog niet ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.
We stellen alles in het werk om ‘Halo 3’ vandaag naar u te versturen.
Met vriendelijke groet,
Morgen toch maar naar de winkel?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:51 schreef kepler het volgende:
20 friends online, waarvan er 18 Halo 3 spelen
doet toch wel een beetje pijn
kheb geen geldquote:Op woensdag 26 september 2007 23:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Morgen toch maar naar de winkel?
Ik had ook geen geld, maar wel een lieve vrouwquote:Op donderdag 27 september 2007 01:11 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb geen geld
en als het goed is moet die van bol.com morgen komen
Ja RB is instappen of wapen pakken.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had ook geen geld, maar wel een lieve vrouw![]()
Waren er nog maar 4 bij de MM
Zoooo genoten al van het spel... ik weet het zeker, dit game ik zeker vaak komend jaren!
Het is nu echt ff aftasten, wat doen de controls.. waarom stap ik niet in met X.. oh nee, moet ik RB doen. Andere granaat.. fuck hoe gaat dat nu ook alweer. Levels leren kennen, leren waar de objective is.. we verloren gister wel online een paar potjes, maar dat kwam puur omdat hun de maps en de doelen al kende, verder gingen we wel lekker vond ik.
Die granaten gooien ook... zo sterk geworden![]()
![]()
Het beeld is... nou ja echt gillen gewoon.. coop gedaan eerste 2 levels met Gijsje en Strol op Heroic. Waren meteen al wat leuke momenten dat je sterke vijanden tegenover je hebt, zo gelachen toen we achter elkaar door de kamer werden GESLAGEN door zo'n hamer. " Hooooowww "![]()
Strol ook zo "Zijn jullie er nog wel?" Ja moeilijk in gevecht tegen 20 vijanden, trying to survive!
Lag in mn bed nog na te tollen, branderige ogen van het staren, geen tijd om te knipperen gewoon.
Schitterend.. verbluffend gewoon.. maar dat zal bij jou ook zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja RB is instappen of wapen pakken.
LB is granaat verwisselen.
X is net wat je bij je hebt mijnen en andere dingen.
De SP was wel weer lachen, die hamer ook wat een ding.
Lekker surround geluid.
Omgeving prachtig.
Wil het niet eens weten hoe het op een HD scherm eruit ziet.
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 27 september 2007 09:11 schreef Magneet het volgende:
al die medailles ook bekijken enzoWat doe je eik om steaktacular te krijgen? is daar ergens een lijst van?
http://halo.wikia.com/wiki/Main_Pagequote:Jump to: navigation, search
The Steaktacular![1] Medal is a Halo 3 medal earned by winning a ranked game by 20 or more kills. The Description, 'Luke owes you a steak dinner', comes from a Bungie Humpday Challenge where a steak dinner was bet over a game, in which Luke bet that he could beat another team led by Frankie by at least 20 points.
Ey die heb ik alquote:Op donderdag 27 september 2007 09:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
http://halo.wikia.com/wiki/Main_Page
Ja ik zat er ook al doorheen te bladerenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik dus ook maar die stats zijn echt cool hoor. Ik ben echt een statshoer.
ja dan gata hij nara een heel andere speler toe, heel vaag.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik zat er ook al doorheen te bladeren
Maar heb jij ook dat hij af en toe springt naar een totaal ander gameroverzicht?
Zal die van jou es checken
ik heb ook al geen lieve vrouwquote:Op donderdag 27 september 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had ook geen geld, maar wel een lieve vrouw![]()
Waren er nog maar 4 bij de MM
kan je die niet net als iemand anders bij de MM inleveren voor geld? lijtk me dat ze geen zienquote:Op donderdag 27 september 2007 10:44 schreef Bastard het volgende:
Ah ik lees net dat ze hem vandaag op de post doen... dus morgen heb je m Kep.. vrijdagavond gameavond.
Wel echt dom en klote van ze dat ze dat niet meteen hebben gestuurd... kan ik niet begrijpen.
Ik raak die andere halo3 disc natuurlijk aan de straatstenen niet kwijt!
ja volgens mijn mailtje hebben ze er alles aan gedaan om hem gisteren op de post te doen...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:44 schreef Bastard het volgende:
Ah ik lees net dat ze hem vandaag op de post doen... dus morgen heb je m Kep.. vrijdagavond gameavond.
Wel echt dom en klote van ze dat ze dat niet meteen hebben gestuurd... kan ik niet begrijpen.
Ik raak die andere halo3 disc natuurlijk aan de straatstenen niet kwijt!
volgens mij kan je geen filmpjes maken in de SP?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:00 schreef Quinny het volgende:
SEEERIEUS![]()
Wat een spel,... Halo 3 SP campaign op Herioc in je eentje is zoooo cool. Net heel diep in de statistieken gekeken op bungie.net over mijn SP akties van gisteren,... niet normaal hoe diep je kan gaan. Overviews, kills, vijanden, medals,. headshots,... etc. etc.... plaatjes van de vijand,... heb ook foto's gemaakt,... en ga zo een clip maken met de coolste ervaringen uit de SP level 1.
Heb ook nog ons filmpje bekeken van de MP sessie van gisteren,.. zoooo gelachen,.. paar foto's van Butch gemaakt,.. hahahaha gegild![]()
Ik voel je Gijs.. het suckte zwaar voor je gisteravond.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ja volgens mijn mailtje hebben ze er alles aan gedaan om hem gisteren op de post te doen...Maar ik ga uit van morgen, jammer dat ik dit weekend weg ben en pas donderdag ofzo weer tijd heb om echt te gamen
Ik had gisteravond en vanavond namelijk soort van vrij gehoudenZelfs gezorgd voor makkelijk avondeten zodat dat niet veel tijd zou kosten
![]()
Oh ben benieuwd danquote:Op donderdag 27 september 2007 11:00 schreef Quinny het volgende:
SEEERIEUS![]()
Wat een spel,... Halo 3 SP campaign op Herioc in je eentje is zoooo cool. Net heel diep in de statistieken gekeken op bungie.net over mijn SP akties van gisteren,... niet normaal hoe diep je kan gaan. Overviews, kills, vijanden, medals,. headshots,... etc. etc.... plaatjes van de vijand,... heb ook foto's gemaakt,... en ga zo een clip maken met de coolste ervaringen uit de SP level 1.
Heb ook nog ons filmpje bekeken van de MP sessie van gisteren,.. zoooo gelachen,.. paar foto's van Butch gemaakt,.. hahahaha gegild![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |