niks mis mee met streng, zolang hij niet verwent is met een niet strenge school zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan gaat naar een strengere school dus weet niet of hij daar zo gelukkig mee is
whehehehehequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Bastard het volgende:
Amber ligt waarschijnlijk de slaap in te halen van vannacht.. lekker warm in dr bedje.. zij wel
Maar ik was dan wel heel vriendelijk vanmorgen toen ik haar ging wakker maken.. BATS licht aan "GOEDEMORGEN DAMES"![]()
het zou je maar gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Dan schrik je je eigen de tering![]()
Lijk ontwaakt op autopsietafel
http://www.nu.nl/news/124(...)p_autopsietafel.html
Ach,.. ze zal wel meer vreemde dingen hebben gezien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef kepler het volgende:
[..]
het zou je maar gebeuren
Echt ontwaken deed hij niet trouwens volgens het bericht. Wel erg vreemd voor die vrouw
was die ondertussen niet getrouwd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Bastard het volgende:
Weet je wie al een tijd niet heb gezien.. Chaos... zit ie vast?
Weeet ik dat.. ik hoor altijd de dingen als laatstequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
was die ondertussen niet getrouwd?
hij heeft het hier een keer gemeld dat dat ging gebeuren maar meer ook niet geloof ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weeet ik dat.. ik hoor altijd de dingen als laatste
Idem hierquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weeet ik dat.. ik hoor altijd de dingen als laatste
Ohhh zo goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Bastard het volgende:
Pixar
http://www.dumpert.nl/med(...)lifted_animatie.html
Die gezichtsuitdrukkingen zijn zo sprekendquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhh zo goedMogen ze van mij een film van maken
Volgens mij heeft hij die voor veel teveel $$$ geimporteerd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Ging Pjee niet naar Amerika voor een aantal weken, Iphone halen ofzo
Die foto van jou.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhh zo goedMogen ze van mij een film van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |