abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53355138
Groningen heeft thuis gelijk gespeeld, Lovre scoorde al vroeg de 1-0. Semioli maakte voor de uitploeg gelijk. De ploeg van Ron Jans moet dus sowieso scoren, wil het doorgaan naar de groepsfase van de UEFA Cup .

Helaas kan ik even geen beelden vinden van Grun - Fiorentina, misschien later nog.

VS.

In het Stadio Artemio Franchi(48000) wat er ongeveer zo uit ziet:

Wordt helaas niet uitgezonden op de landelijke TV, maar weer op RTV Noord.

[ Bericht 51% gewijzigd door hello_moto1992 op 21-09-2007 14:29:12 ]
pi_53355272
Kom op FC!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53357581
Bruno Silva, Erik Nevland

Meerdink en Lovre
pi_53357619
Zou wel jammer zijn voor Grunn als 2 jaar achtereen Europees voetbal halen uitmondt in 4 duels
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:04:10 #5
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_53359090
Ik zit ergens in het uitvak.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_53359269
Ik ook!
pi_53359333
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wordt helaas niet uitgezonden op de landelijke TV, maar weer op RTV Noord.
pi_53360034
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:

Helaas kan ik even geen beelden vinden van Grun - Fiorentina, misschien later nog.
  • De 1-0 van Lovre met commentaar van Henk Kok
  • Wedstrijdsamenvatting FC Groningen - Fiorentina
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_53360128
    Sorry hoor maar waarom wil de NOS heerenveen - helsingborg wel uitzenden en Groningen - Fiorentina niet? Dat is toch op papier een veel mooiere wedstrijd of ben ik nou gek Ik bedoel, zeg nou zelf helsingborg?
    pi_53366182
    Ik heb er zin in.
    Berg dr weer bij, hoop ik. Nevland nog fitter. Alles geven.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_53369525
    Ik denk dat we een mooie wedstrijd te zien krijgen

pi_53380439
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef VBVFV het volgende:
    Sorry hoor maar waarom wil de NOS heerenveen - helsingborg wel uitzenden en Groningen - Fiorentina niet? Dat is toch op papier een veel mooiere wedstrijd of ben ik nou gek Ik bedoel, zeg nou zelf helsingborg?
    Toch 8 doelpunten gevallen in die wedstrijd, achteraf geen verkeerde beslissing
      zondag 23 september 2007 @ 12:03:47 #13
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_53401530
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef Rekkie het volgende:
    Bruno Silva, Erik Nevland

Meerdink en Lovre
    Ik vond Lovre fantastisch spelen, maar hij had natuurlijk in de 60e minuut gewissel dmoeten worden omdat ie er helemaal doorzat.

Meesterlijek actie van Lovre toen hij een stevig duel won en uitdagend op zijn sperballen klopte om aan te geven aan z'n tegenstander dat ie gewoon sterker was
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_53401565
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Grunner het volgende:

[afbeelding]
    Tjees. Dat kan je toch eigenlijk niet maken .
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_53437875
    Zo, dat wordt heerlijk relaxed kijken
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      maandag 24 september 2007 @ 19:13:09 #16
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_53439638
    Ach, zo hoort een uitvak te zijn...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_53441295
    Ach, valt mee, jullie zijn maar Groningen. Bij Juve had je er nog het nodige traangas bij moeten bedenken
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_53441885
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Grunner het volgende:

[afbeelding]
    Raar eigenlijk, dat dat zomaar onoverdekt kan
    pi_53639915
    Wordt erg spannend, hopelijk met een goede afloop!
    pi_53640122
    Komt waarschijnlijk niet op TV..
    quote:
    Uitzending Fiorentina - FC Groningen op tv onzeker

GRONINGEN - Het is nog niet zeker of TV Noord donderdag de UEFA Cup-wedstrijd Fiorentina - FC Groningen live gaat uitzenden. Via Radio Noord zal het duel in ieder geval wel live worden uitgezonden.

De thuiswedstrijd twee weken geleden werd live uitgezonden op Radio én TV Noord. Maar of dat nu ook gebeurt, valt nog te bezien, want Fiorentina heeft de tv-rechten nog niet verkocht.

Vraag is nog of een publieke omroep of een commerciële omroep de wedstrijd verzorgt. Is het eerste het geval, dan kan ook TV Noord het duel live uitzenden. In het tweede geval zendt TV Noord of niet uit, of met een half uur vertraging.

RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:20:27 #21
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_53640352
    Hopelijk is Fiorentina weer zo ongemotiveerd, al vrees ik van niet.
    pi_53642720
    Toch live op tv.
    quote:
    Duel Fiorentina - FC Groningen live

Het UEFA Cup-duel Fiorentina - FC Groningen wordt zowel op Radio Noord als TV Noord live uitgezonden. De tv-uitzending begint donderdag om 20.50 uur.

Mischa van den Berg blikt samen met analist Azing Griever vooruit op de wedstijd. Vanaf 21.00 uur schakelen we over naar Italië, waar Henk Kok het commentaar verzorgt voor de tv-uitzending. De radio-uitzending begint om 20.00 uur. Presentator is Edwin Pasveer.
    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_53644095
    quote:
    Een wijziging bij FC Groningen tegen Fiorentina

GRONINGEN - FC Groningen is voor het UEFA Cup-duel tegen Fiorentina ten opzichte van de eerste wedstrijd tegen de Italianen op één plek gewijzigd.

Marcus Berg speelt in plaats van Stefan Nijland. Nijland trainde dinsdag apart van de groep vanwege een lichte hamstringblessure.

FC Groningen vertrekt woensdag naar Florence en traint 's avonds in het stadion van Fiorentina. De wedstrijd begint donderdagavond om negen uur.

De opstelling:
    In het doel Van Loo. De verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Stenman. Op het middenveld spelen Meerdink, Lindgren, Lovre en Levchenko. Spitsen zijn Berg en Nevland.

RTVNOORD
    pi_53644623
    Als ze winnen van Fiorentina, loop ik de rest van het jaar met een FC Groningen avatar rond
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_53664091
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 17:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Als ze winnen van Fiorentina, loop ik de rest van het jaar met een FC Groningen avatar rond
    Die durf ik ook wel aan te gaan
    'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')