quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wordt helaas niet uitgezonden op de landelijke TV, maar weer op RTV Noord.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Helaas kan ik even geen beelden vinden van Grun - Fiorentina, misschien later nog.
Toch 8 doelpunten gevallen in die wedstrijd, achteraf geen verkeerde beslissingquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef VBVFV het volgende:
Sorry hoor maar waarom wil de NOS heerenveen - helsingborg wel uitzenden en Groningen - Fiorentina niet? Dat is toch op papier een veel mooiere wedstrijd of ben ik nou gekIk bedoel, zeg nou zelf helsingborg?
![]()
Ik vond Lovre fantastisch spelen, maar hij had natuurlijk in de 60e minuut gewissel dmoeten worden omdat ie er helemaal doorzat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef Rekkie het volgende:
Bruno Silva, Erik Nevland
Meerdink en Lovre
Tjees. Dat kan je toch eigenlijk niet makenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Grunner het volgende:
Ik denk dat we een mooie wedstrijd te zien krijgen![]()
[afbeelding]
Raar eigenlijk, dat dat zomaar onoverdekt kanquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Grunner het volgende:
Ik denk dat we een mooie wedstrijd te zien krijgen![]()
[afbeelding]
quote:Uitzending Fiorentina - FC Groningen op tv onzeker
GRONINGEN - Het is nog niet zeker of TV Noord donderdag de UEFA Cup-wedstrijd Fiorentina - FC Groningen live gaat uitzenden. Via Radio Noord zal het duel in ieder geval wel live worden uitgezonden.
De thuiswedstrijd twee weken geleden werd live uitgezonden op Radio én TV Noord. Maar of dat nu ook gebeurt, valt nog te bezien, want Fiorentina heeft de tv-rechten nog niet verkocht.
Vraag is nog of een publieke omroep of een commerciële omroep de wedstrijd verzorgt. Is het eerste het geval, dan kan ook TV Noord het duel live uitzenden. In het tweede geval zendt TV Noord of niet uit, of met een half uur vertraging.
RTVNOORD
quote:Duel Fiorentina - FC Groningen live
Het UEFA Cup-duel Fiorentina - FC Groningen wordt zowel op Radio Noord als TV Noord live uitgezonden. De tv-uitzending begint donderdag om 20.50 uur.
Mischa van den Berg blikt samen met analist Azing Griever vooruit op de wedstijd. Vanaf 21.00 uur schakelen we over naar Italië, waar Henk Kok het commentaar verzorgt voor de tv-uitzending. De radio-uitzending begint om 20.00 uur. Presentator is Edwin Pasveer.
RTVNOORD
quote:Een wijziging bij FC Groningen tegen Fiorentina
GRONINGEN - FC Groningen is voor het UEFA Cup-duel tegen Fiorentina ten opzichte van de eerste wedstrijd tegen de Italianen op één plek gewijzigd.
Marcus Berg speelt in plaats van Stefan Nijland. Nijland trainde dinsdag apart van de groep vanwege een lichte hamstringblessure.
FC Groningen vertrekt woensdag naar Florence en traint 's avonds in het stadion van Fiorentina. De wedstrijd begint donderdagavond om negen uur.
De opstelling:
In het doel Van Loo. De verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Stenman. Op het middenveld spelen Meerdink, Lindgren, Lovre en Levchenko. Spitsen zijn Berg en Nevland.
RTVNOORD
Die durf ik ook wel aan te gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ze winnen van Fiorentina, loop ik de rest van het jaar met een FC Groningen avatar rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |