quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:23 schreef Malibu-06 het volgende:
De KNVB zou hier serieus strafmaatregelen op moeten zetten, en dan maak ik geen grap.
Totaal niet geflatteerd... dat is het erge!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:15 schreef WeebI het volgende:
Ik heb net een uurtje zitten rijlessen, dus ik heb er nog niks van gezien, maar is de score terecht of ietwat geflatteerd?
en 183quote:
moet je nagaan, jij kan niet eens op je eigen clubje trekken daarom moet je andere clubs erbij te betrekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ga je afrukken op dat kutclubje uit 020 van je, pestventje.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ga je afrukken op dat kutclubje uit 020 van je, pestventje.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
IddDe KNVB zou hier serieus strafmaatregelen op moeten zetten, en dan maak ik geen grap.
en een roze arena...............past goed bij die homo´squote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dan nu maar Ajax kijken bij de NOS met een nog breder veld, dwergmannetjes en een ovale bal omdat de NOS breedbeeld niet snapt
Ligt er natuurlijk aan wat voor nederlaag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een gelul joh, strafmaatregelen van de KNVB vanwege een nederlaag. Hilarisch.!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
en een roze arena...............past goed bij die homo´s
Dus na die nederlaag vorig jaar van Feyenoord thuis tegen Groningen hadden ook gepaste strafmaatregelen moeten volgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat voor nederlaag.
Zijn er ook gevolgd, Feyenoord mocht terecht Europa niet in.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus na die nederlaag vorig jaar van Feyenoord thuis tegen Groningen hadden ook gepaste strafmaatregelen moeten volgen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zijn er ook gevolgd, Feyenoord mocht terecht Europa niet in.
Op verzoek van de KNVB?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zijn er ook gevolgd, Feyenoord mocht terecht Europa niet in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |