quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:45 schreef venomsnake het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL SCH
Rot op naar je Ajax-topic ofzo, loser.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op verzoek van de KNVB?
Wat ben je allemaal uit je nek aan het lullen.
Rot op naar je Uefa Feyenoord topic ofzo, loser.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Rot op naar je Ajax-topic ofzo, loser.
OMG.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Rot op naar je Ajax-topic ofzo, loser.
het went...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
OMG.
Wat een droeftoeter ben jij.
alleen voor de vrouwen zou ik er al willen zittenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:48 schreef alvarez het volgende:
Als je als Heerenveen-supporter helemaal daarheen bent gereist heb je nu iig 5 redenen om je vanavond helemaal kapot te zuipen daar in Zweden.![]()
Hoppa, nog een reden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
alleen voor de vrouwen zou ik er al willen zitten![]()
Ja goed, maar ze hebben waarschijnlijk toch al een godsvermogen uitgegeven om daar te komen. Kan je net zo goed ook maar starnakel bezopen/gierend brak terug t vliegtuig in zodat je niet de hele tijd aan deze wereldwedstrijd hoeft te denken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:49 schreef tong80 het volgende:
Weet je wel hoe duur de alcohol is in Zweden ?
quote:
is ie wéér weg?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Alves heb ik ook niet gezien.
Ik ben voor Feijenoord, wat denk je.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Dat je het leuk vindt dat Larsson scoort snap ik, maar ik zag je dinsdag ook al juichen voor Inter. Vind je het leuk als alle NLse clubs eruit vliegen ofzo?
Speelt je eigen club zo slecht dat je altijd een rondje bij andere clubs moet maken om wat leedvermaak eruit te wringen?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:47 schreef MaxPower het volgende:
Waar heb je het in godsnaam over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |