abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53416886
Maar als ik Orange neem moet ik weer extra betallen aan Kpn
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_53417760
Maar als Katana Kabel wil, dan heeft dit hele topic geen nut. Voor kabel heb je namelijk helemaal geen keuze. In elk gebied in NL is er maar 1 kabelaar actief, dus je kunt kiezen uit OF die kabelaar, OF geen kabelinternet.. Easy.
Volgens mij (lees: Google) is Casema de kabelprovider voor Delft.
Da gao nie nou!
pi_53417806
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef vigier het volgende:
Maar als Katana Kabel wil, dan heeft dit hele topic geen nut. Voor kabel heb je namelijk helemaal geen keuze. In elk gebied in NL is er maar 1 kabelaar actief, dus je kunt kiezen uit OF die kabelaar, OF geen kabelinternet.. Easy.
Casema is overigens prima. Eenmaal downtime gehad in het jaar dat ik erbij zat.
pi_53419048
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef vigier het volgende:
Sorry zat ff fout met mn bewoording
ADSL dus
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  zondag 23 september 2007 @ 23:17:41 #30
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_53419886
Ja lekker nuttig, allemaal roepen wat voor provider je hebt.. daar heeft TopicStarter lekker veel aan..

Wat me trouwens hier opvalt is dat zoveel mensen geilen op 20Mb verbinding.. die gast zegt dat hij alleen surft en af en toe een mp3 downloadt.. dan is 2Mb al voldoende. Overigens heeft het niet zoveel nut om meer dan 8Mb verbindingen te nemen want meeste mensen halen bij 20Mb vaak niet meer dan 10-12 omdat ze verder van de centrales zijn.

www.adsl.nl kan je prijzen vergelijken van verschillende providers.

Speedlinq was goedkoopste maar wel met meeste haken en ogen aan zoals alleen bereikbaar via 0900 van 70ct per min... Orange is ook behoorlijk goedkoop vooral icm telefonie. Kpn zelf is duur en kwalitatief niet beter, puur voor de domme mensen die willen betalen voor een merknaam. Speedlinq en Tiscali zijn ook KPN eigenlijk net als voor een groot gedeelte ook andere providers.

Wat misschen ook een leuk is; Alice (www.alice.nl) Unieke is dat je geen contract tekent maar per maand mag opzeggen. 30 euro per maand voor 20mb en onbeperkt vaste nummers bellen zonder starttarief.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_53449048
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:17 schreef spooky1234 het volgende:
Ja lekker nuttig, allemaal roepen wat voor provider je hebt.. daar heeft TopicStarter lekker veel aan..

Wat me trouwens hier opvalt is dat zoveel mensen geilen op 20Mb verbinding.. die gast zegt dat hij alleen surft en af en toe een mp3 downloadt.. dan is 2Mb al voldoende. Overigens heeft het niet zoveel nut om meer dan 8Mb verbindingen te nemen want meeste mensen halen bij 20Mb vaak niet meer dan 10-12 omdat ze verder van de centrales zijn.

www.adsl.nl kan je prijzen vergelijken van verschillende providers.

Speedlinq was goedkoopste maar wel met meeste haken en ogen aan zoals alleen bereikbaar via 0900 van 70ct per min... Orange is ook behoorlijk goedkoop vooral icm telefonie. Kpn zelf is duur en kwalitatief niet beter, puur voor de domme mensen die willen betalen voor een merknaam. Speedlinq en Tiscali zijn ook KPN eigenlijk net als voor een groot gedeelte ook andere providers.

Wat misschen ook een leuk is; Alice (www.alice.nl) Unieke is dat je geen contract tekent maar per maand mag opzeggen. 30 euro per maand voor 20mb en onbeperkt vaste nummers bellen zonder starttarief.
Thnx voor je reactie!
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_53484892
zou alice eens overwegen enige nadeel wat ik daaraan zie is helpdesk p/minuut vrij prijzig.
heb zelf tele2 inclusief vaste telefoon a 30 euro pmnd (zou 20mb moeten hebben, actie loopt niet meer)

overigens providers als speedlinq niet doen.
bagger support en draait zelden goed veel mensen stappen daarin voor lage prijzen maar moet verder dan dat kijken.

Orange ook veel goeds over gehoord. Ook daar duurder service telefoonnr.
pi_53485319
internetten.nl geeft een goed overzicht van de aanbieders bij jou in de buurt.
Zelf was ik altijd wel een groot fan van Demon, maar da's nu ook KPN geworden
pi_53485410
Tiscali is nog lekker goedkoop!
En toch! Blijf je maar klikken!
pi_53487270
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:30 schreef pjay het volgende:
Tiscali is nog lekker goedkoop!
De zakelijke helpdesk van tiscali is ook prima Stabiele verbinding tot nu toe (ruim een half jaar getest). Geen idee hoe het particulier is.
pi_53491612
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:32 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

De zakelijke helpdesk van tiscali is ook prima Stabiele verbinding tot nu toe (ruim een half jaar getest). Geen idee hoe het particulier is.
Mijn Tiscali is puik , (bijna) nooit storing , net zoals ik Demon had overhead compensatie , en de klantenservice is gewoon goed! Oh ja mocht je nog gebruik willen maken van VoIP, dan rekend tiscali geen starttarief voor het gesprek, en dan bel je echt gratis naar vaste telefoon toestellen in heel nederland (met uitzondering van mobiele nummers en service nummers)

Bij Orange rekend men wel een starttarief a ¤ 0,04

Het verschil zit in de kleine letters
En toch! Blijf je maar klikken!
pi_53494264
Orange Ik woon +- 1700 meter van de centrale en haal hier 12mbit. En dat voor maar ¤24 ^__^
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_53497445
Ja helaas moet ik dan wel extra betallen vanwege omdat ik geen kpn lijn heb
Anders had ik het allang genomen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_53500728
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef funrider het volgende:
zou alice eens overwegen enige nadeel wat ik daaraan zie is helpdesk p/minuut vrij prijzig.
Zeker de moeite waard, als je ziet wat je krijgt voor dat geld, en het voordeel dat Alice van BBned is (dus de beste Service Level Agreement) kan nog wel eens bijzonder goed uitpakken.
Een duurder service nummer voor de helpdesk zou geen reden moeten zijn om te kiezen voor een andere provider.
pi_53501121
Ik dacht dat Alice zo slecht was?
Als ik wat rondkijk op Internet.
pi_53502142
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Slappy het volgende:
Ik dacht dat Alice zo slecht was?
Als ik wat rondkijk op Internet.
Bedenk wel dat slecht niet persé slecht is, maar dat mensen teveel verwachten. De 20 Mb is een tot 20Mb aansluiting, afhankelijk van de afstand tussen de centrale en het ISRA en de kwaliteit van het koper. Ook worden speedtests gedaan met allerlei applicaties op de eigen pc, waardoor de snelheid lager uitvalt dan dat ie daadwerkelijk is.
Ik denk dat je een stabiele verbinding kan verwachten van Alice en een snelle actie in geval van een storing.
Hoe de facturatie loopt of de bereikbaarheid van de klantenservice (deze is extern) en de levertijd en kwaliteit van het modem is, kan ik niet zeggen.
pi_53503461
Nee ging over veel uitval enzo.
pi_53523447
wij hebben altijd kpn gehad en dat werkt perfect

ik ben van plan om in mijn nieuwe woning weer kpn te nemen. Ik wil geen vaste lijn (dus orange enzo vallen eigelijk al af want dan moet je dus nog 10 euro extra betalen) maar zoek ook nog goede digitale tv. Kpn is één van de weinige die beide voor een goede prijs aan kan bieden.
pi_53549725
KPN en goedkoop sorry? Ben er weggegaan vanwege belabberde InternetplusBellen ben nu tevreden Tele2 gebruiker.

KPN situatie:
Internetplusbellen Go - 34,95 p/mnd
alleen gratis vast-vast bellen in weekend (wel starttarief)
Slechts 1500/256 download/upload snelheid

Tele2 situatie:
Tele2 Compleet 20MB - 29,95 p/mnd (niet meer in deze vorm beschikbaar)
Snelheid tot 20000/1000 download/upload snelheid (praktijk 6000 a 15000)
gratis vast-vast bellen door de weeks vanaf 19.00 en rest avond + weekend (wel starttarief).
1 jaar abo.

Beide inclusief koperlijn bedrag KPN.
Zou dan eerder voor Tiscali of Orange gaan of wellicht Alice maar blijkbaar toch meer problemen dan eerdere positieve berichten die ik hoorde.

Overigens bij Tiscali, Orange, Tele2 en Alice zit in dit soort abos allemaal die 9,50 koperlijn KPN bedrag verwerkt en hoef je niet meer extra te betalen aan KPN.

XS4all is goed maar prijzig. Demon tegenwoordig niet veel meer (overigens wel overgenomen door Xs4all maar weinig van te merken bij mn ouders)
Providers als Hetnet en Speedlinq raad ik zeker af ivm ervaringen die overal op internet staan (ook flink dure helpdesks).

TV laat ik nog steeds lopen via kabel ivm bijv. BBC 1,2 (en 3,4) die je niet bij Digitenne, KPN Interactieve tv of Tele2 e.d. kan ontvangen.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:00 schreef Fugie het volgende:
Kpn is één van de weinige die beide voor een goede prijs aan kan bieden.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:57:04 #45
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_54240183
Is internet Plus Bellen van KPN nog steeds zo belabberd? Ben voor mijn schoonmoeder op zoek naar een internetabonnement. Ze begint net te computeren, dus allerlei toeters en bellen hoeft niet.
Ze was zelf al naar de primafoon geweest (ze moet geen gedoe met nog eens een aparte onbekende internetprovider) Bij de primafoon hebben ze haar IPB aangesmeerd.
Op mijn aanraden heeft ze dit nu voorlopig maar weer geannuleerd, want ik vertrouw dat nog niet zo met al die kinderziektes.

Iemand recente ervaringen, zowel positief als negatief?
Of weet iemand een alternatief (liefst via KPN?)
So Long and Thanks for All the Fish
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')