ja, verkankerd is dat altijdquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, of, zoals wij hadden, twee bejaarden die op jouw plek zitten en alleen Zweeds lullen. Die hebben we maar laten zitten.
Wat heeft dit met treinen te maken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Fles rukker
Maand celstraf voor flesverkrachting
Gimme a fuckin break Jackquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef vw_caddy het volgende:
mja, ik werk over twee weken in Leeuwarden, een beetje snelle reis is dan wel leuk op zich. Zie de reis al voor me: Hurdegaryp, Zuidhorn, Grijpskerk.... Help!
70 fucking kilometers ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gimme a fuckin break Jacknet 50 km en al janken?
Gn - Lw = 54 Tariefeenheden. Dat is dus maximaal 54 km, maar waarschijnlijk minder.quote:
omgquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gn - Lw = 54 Tariefeenheden. Dat is dus maximaal 54 km, maar waarschijnlijk minder.
Plak er nog maar 16km aan vast.quote:schreef vw_caddy het volgende:
Zeg, die sneltreinen van Gn naar Lw: rijden die 's ochtends niet meer om het half uur? Nu is de aansluiting van Rd daarop ronduit kut
Mag ik vragen hoeveel je daarvoor betaalt, en waar je je kaartjes dan vandaan krijgt?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:04 schreef Socios het volgende:
Morgen een reisje deels door Duitsland.
30142 : Harlingen 11.06 - Leeuwarden 11.29 (GTW)
IC 10542: Leeuwarden 11.45 - Zwolle 12.39 (ICM)
7939 : Zwolle 13.06 - Enschede 14.15 (DM ´90)
RB 29021: Enschede 14.26 - Münster Hbf (D) 15.46 (Talent)
ICE 927: Münster Hbf (D) 16.03 - Dortmund Hbf (D) 16.33 (ICE)
ICE 848: Dortmund Hbf (D) 17.12 - Duisburg Hbf (D) 17.47 (ICE)
ICE 224: Duisburg Hbf (D) 18.04 - Arnhem 19.10 (ICE)
IC 3766: Arnhem 19.42 - Zwolle 20.43 (Plan V/ V-IRM)
IC 10771: Zwolle 20.50 - Leeuwarden 21.54 (ICM)
30171: Leeuwarden 21.59 - Harlingen 22.24 (GTW)
677 kilometer in 11 uur en 18 minuten.
ja ja, Gn - Rd is 38 ikweettquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef vw_caddy het volgende:
Lezen Fles, en een beetje rekenen. Zit je na 16km vanaf Gn al in Rd?![]()
Lijkt me schoftig duur met al dat ICE gebeuren ertussenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel je daarvoor betaalt, en waar je je kaartjes dan vandaan krijgt?
Ben ook een huilie, weet het.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ja, Gn - Rd is 38 ikweett
En smorgens zal het vast wel vol zitten met koters en zo, prima. Winsum - Leeuwarden is heul 70 km ja. Nou, wat een dramaZullen we ruilen? Ik zou met plezier 70 km voor een enkeltje noteren
ben daarentegen gedwongen het bij 42 voor een retourtje te laten
Ik vind het wel een geinig lijntje. Echt een boemel met die lage snelheid, ik geloof niet dat er ergens een stuk rechte baan is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ja, Gn - Rd is 38 ikweett
En smorgens zal het vast wel vol zitten met koters en zo, prima. Winsum - Leeuwarden is heul 70 km ja. Nou, wat een dramaZullen we ruilen? Ik zou met plezier 70 km voor een enkeltje noteren
ben daarentegen gedwongen het bij 42 voor een retourtje te laten
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
Mag ik vragen hoeveel je daarvoor betaalt, en waar je je kaartjes dan vandaan krijgt?
Wil ik best zeggen, is toch ook zelf op te zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me schoftig duur met al dat ICE gebeuren ertussen
Ik vind het ook een leuk lijntje. Goede herinneringen aan Uithuizen. Verder tijd niet in Roodeschool geweest, binnenkort maar eens aan het eind van de middag er naartoe en dan met semi-sneltrein terug.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:33 schreef Duvel het volgende:
Ik vind het wel een geinig lijntje. Echt een boemel met die lage snelheid, ik geloof niet dat er ergens een stuk rechte baan is.
Ik heb een protossen folder die ik voor je kan scannen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:51 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Heeft iemand nou een GOED protosssen PDFje
Na Winsum is er inderdaad geen snelheid in te krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinig lijntje. Echt een boemel met die lage snelheid, ik geloof niet dat er ergens een stuk rechte baan is.
die stop in Swd is helemaal niet over nagedacht iedereen loopt te schelden want door de stop daar heeft de trein vaak vertragingquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Na Winsum is er inderdaad geen snelheid in te krijgen.En na Baflo inderdaad vrij weinig rechte stukken.
Alleen die nieuwe stop in Swd, daar is niet over nagedacht door pruts Arriva.
![]()
Ik heb ondertussen al wat ik zocht, maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb een protossen folder die ik voor je kan scannen?
Zelfs de overstap op de stopper naar Leeuwarden is nauwelijks te halenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef vw_caddy het volgende:
mja, ik werk over twee weken in Leeuwarden, een beetje snelle reis is dan wel leuk op zich. Zie de reis al voor me: Hurdegaryp, Zuidhorn, Grijpskerk.... Help!
Met die schijterige extra k*tstop in Sauwerd niet nee. Arriva reageert niet op mijn klachten, volgende week afspraak op provinciehuis. Ze krijgen er van langs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zelfs de overstap op de stopper naar Leeuwarden is nauwelijks te halen
Kun je gelijk ook even klagen over de 17.01 naar Leeuwarden van afgelopen vrijdag die niet vertrokken is, omdat er minimaal een bak te weinig was.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Met die schijterige extra k*tstop in Sauwerd niet nee. Arriva reageert niet op mijn klachten, volgende week afspraak op provinciehuis. Ze krijgen er van langs.![]()
Want?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:21 schreef ghizzer het volgende:
echt respect voor al die treinmaniacs hier. niets meer dan lof!
Ik ben zelf al van jongs af aan erg treinfan, maar jullie bewijzen dat het nog veel extremer kan (en dat is positief bedoeld!!!). Kan het echt bewonderen dat mensen helemaal op gaan in hun hobby. Vind ik prachtig!quote:
Jawel, wel vet hè, konden ze in één keer de S achter Amsterdam CS verwijderen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm die duitse CTAs zijn PER letter te regelen?
Uhm, nee... Dat waren gewoon ICE 1 en ICE 2. Je bedoelt ICE-TD? Die hoopte ik nog in Enschede te treffen, maar helaas.quote:Op zondag 23 september 2007 06:13 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En de eerste 2 ICE's op de plaat zijn Dieseltjes?
Thanks.quote:
Zet 'm dan ook bij de daler!quote:Op zondag 23 september 2007 09:54 schreef Angela1984 het volgende:
Bij die nieuwe stijger.
rotterdam CS?quote:Op zondag 23 september 2007 09:54 schreef Angela1984 het volgende:
Zet ik samen met me vriendin ieder ons fiets achter het Centraal Station. Bij die nieuwe stijger. Netjes vast met een ringslot. Gewoon op zaterdag middag van 1 uur tot uurtje of 5. GVD me slot opgengeknipt fiets gejat. Haar fiets stond er nog omdat er nog een apart slot opzat.
![]()
klote junkies![]()
Op sommige stations (Münster, Duisburg, Bochum, Gelsenkirchen) wel ja, maar op sommige andere stations (Düsseldorf, Wanne-Eickel) niet.quote:Op zondag 23 september 2007 01:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm die duitse CTAs zijn PER letter te regelen?
Perron 0 bedoel je? Dan ben je ´m kwijt.quote:Op zondag 23 september 2007 11:01 schreef Rnej het volgende:
rotterdam CS?
mja, tis wel storingsgevoeliger denk ik?quote:Op zondag 23 september 2007 11:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Op sommige stations (Münster, Duisburg, Bochum, Gelsenkirchen) wel ja, maar op sommige andere stations (Düsseldorf, Wanne-Eickel) niet.
Ik heb goede ervaringen met www.nsinternationaal.nl. In het geval van een weekend kan je voor ¤ 99,-. een retour Nederland - Londen krijgen, maar weet niet of dat ook nog in december geldt.quote:Op zondag 23 september 2007 13:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie heeft er tips/trics voor me? Ideeen ect om de treinreis het beste te boeken?
Die was ik tegengekomen ja... maar nadeel is dat de heen op zaterdag is en de terug op zondag... terwijl ik liever er voor kies om vrijdagavond al aan te komen.quote:Op zondag 23 september 2007 14:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met www.nsinternationaal.nl. In het geval van een weekend kan je voor ¤ 99,-. een retour Nederland - Londen krijgen, maar weet niet of dat ook nog in december geldt.
quote:Op zondag 23 september 2007 16:40 schreef ghizzer het volgende:
hoe ziet het trouwens met die boegdeuren van de opgeknapte koplopers. is dat nu 1 geheel of is er uberhaupt geen boegdeur meer? en oh ja... komt het ooit nog terug dat je in een gekoppelde koploper een heel eind door kunt lopen tussen meerdere treinstellen of is dat definitief verleden tijd?
hmmz erg jammer, maar waarom? hield dat verband met dat ongeval toen nabij Zaltbommel (als ik me niet vergis)?quote:
hmm erg jammer. vond het altijd wel een vet gezicht als je dan die trolly zag lopen.quote:Op zondag 23 september 2007 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Nope. het is een ordinaire bezuinigingsmaatregel. Ook is het bedoeld om vertragingen te verminderen, voor zover die door die deuren veroorzaakt werden.
Nee Amsterdam. Stond netjes in het rek op die steiger die er pas enkele maanden staat. Aan de kant van de XX vliegboot.quote:Op zondag 23 september 2007 11:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
rotterdam CS?
dan istie niet gejat maar door de gemeente weggehaald..... bel ff met de gemeente
Via NSinternationaal heb ik altijd goede ervaringen! Wanneer je op tijd boekt, zijn de prijzen laag!quote:Op zondag 23 september 2007 13:46 schreef Dichterbijer het volgende:
In december willen mijn vriendin en ik een weekendje naar London.
We gaan met de trein natuurlijk! Lekker door de kanaaltunnel.
Wie heeft er tips/trics voor me? Ideeen ect om de treinreis het beste te boeken? Is treinreiswinkel.nl een aanrader?
| 1 2 3 4 5 6 7 | 14-12 17:59 19:03 Brussel-Zuid London St. Pancras Int. 9153 Super Saver 3 ESN - 2e klas 1 volwassene ¤99,00 16-12 18:31 21:33 London St. Pancras Int. Brussel-Zuid 9154 Super Saver 3 ESN - 2e klas 1 volwassene - Totale prijs voor deze reis ¤ 99,00 |
Dat moet een lekker ritje zijn geweestquote:Op zondag 23 september 2007 00:12 schreef Socios het volgende:
Elders in topic vermeld reisje vandaag conform dienstregeling gemaakt.
...
quote:van station amersfoort naar station ede-wageningen v.v.: trein connexxion.
waar: van station amersfoort naar station ede-wageningen in beide richtingen
geldigheid: prognose 23-09-07, 23.59 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen: connexxion
oorzaak: logistieke problemen
gevolg: vertraging van ongeveer 45 min.
maatregel: minder treinen
Ziet er mooi uit, tegenwoordig bouwen ze wel wat mooiere bruggen dan die standaard dingenquote:Op zondag 23 september 2007 17:02 schreef Dr.Aart het volgende:
De nieuwe spoorbrug bij Hattem over de Ijssel in de Hanzelijn:
[afbeelding]
Niet echt nuttig hè, op een kilometer van het station.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, tegenwoordig bouwen ze wel wat mooiere bruggen dan die standaard dingen. Hoop wel dat alles 200 km/u geschikt gemaakt wordt
.
Nope, het slaat op mijn culturele achtergrond.quote:Op zondag 23 september 2007 20:40 schreef Socios het volgende:
Woon jij in Preussen (bij Dortmund) btw?
Nu dusquote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef sander89 het volgende:
In Try before you die nu op ned3 gaan ze zo aan de noodrem trekken bij een trein omdat ze vinden dat je dat is een keer moet gedaan hebben in je leven.![]()
Ik ben benieuwd hoe dit overkomt op tv, maar echt positief effect krijg je niet van aan het aantal gevallen daarvan.
Het was Fles zijn ideequote:Op maandag 24 september 2007 10:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
goede god
1.5u wachten voor een treinritje van? 30 min?
Wat een idioten zegquote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef sander89 het volgende:
In Try before you die nu op ned3 gaan ze zo aan de noodrem trekken bij een trein omdat ze vinden dat je dat is een keer moet gedaan hebben in je leven.![]()
Ik ben benieuwd hoe dit overkomt op tv, maar echt positief effect krijg je niet van aan het aantal gevallen daarvan.
Netjesquote:
Neenquote:Op maandag 24 september 2007 14:20 schreef Socios het volgende:
Nice, ik zie Kerkrade West op een oud stationsbordje en de spooraanduiding in het geel. Dat is de enige stationsaanduiding daar?
Jawel, die zijn erquote:Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef Socios het volgende:
Ik vroeg me al af of er überhaupt nog stations zijn in Nederland die niet de ´moderne´ stationsborden hebben.
quote:Op maandag 24 september 2007 14:54 schreef Socios het volgende:
Zou kunnen ja, stond de vertrektijd ook al drie uur van de voren op de CTA? Zoals hier paar weken geleden:
[afbeelding]
Wat moet dat ding DAAR nou weer?quote:Op maandag 24 september 2007 15:14 schreef Socios het volgende:
Plan U 121 die even na half zeven daar binnen komt rijden uit de richting Deventer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |