abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53482184
hm 25 euro valt mee, met carnaval hebben ze mijn oude auto gestolen, vervolgens tegen een andere auto aangereden en daarna tegen een boom... 700 euro schade
Omdat het kan!
pi_53482456
Altijd leuk het oudhollandse autospiegeltrappen, het moeilijkst is om op snelheid te blijven terwijl je trapt.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 26 september 2007 @ 12:29:48 #53
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_53483906
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:26 schreef Seneca het volgende:
Het mooiste was nog die keer dat drie zatte gasten de auto van mijn vader in elkaar hadden gestampt. Mijn vader heeft ze alle 3 aangeklaagd, maar van slechts 2 kon worden bewezen dat ze dit daadwerkelijk hadden gedaan. Je zou zeggen dat die 2 dus op zouden draaien voor alle schade. Maar nee omdat mijn pa ze alle 3 had aangeklaagd, hoefden die 2 maar op te draaien voor 2/3e van de schade. Volslagen krankjorum
Droog...aangezien niet kon worden bewezen dat er een derde persoon meedeed, hoeven maar 2 personen te betalen...lijkt me 50/50 dan
pi_53484183
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Altijd leuk het oudhollandse autospiegeltrappen, het moeilijkst is om op snelheid te blijven terwijl je trapt.
mijn record is 5 op een rij
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  woensdag 26 september 2007 @ 12:57:56 #55
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_53484505
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zet steeds een kras op een auto hier in de buurt omdat die vent netjes vragen niet begrijpt.
Heel asociaal van me.

Die wagen staat altijd zo ver op de stoep geparkeerd dat ik er niet langs kan, ik moet dan over de straat wandelen, dat zou ik niet zo erg vinden als ik niet al een keer of acht had gevraagd of hij aub zijn auto wat minder ver op de stoep zou willen zetten zodat mensen er langs kunnen.
Elke keer zei hij dat hij er op zou letten en elke keer staat die auto weer net zo ver op de stoep.

Dus nu zet ik elke keer een kras als ik erlangs moet en het gaat niet. Alleen is het wel een wagen van het bedrijf, dus dat vindt ie ws niet eens erg.
grappig. ikdacht dat de straf op fout parkeren een boete door de overheid was, niet een veel duurdere kras door een opgeschoten klote puber.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_53487952
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:44 schreef Yestuuur het volgende:

[..]

mijn record is 5 op een rij
Netjes netjes
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_53488961
mooie prestatie inderdaad
pi_53489067
jullie snappen er niks van!

achterop zitten, en een ander laten trappen!

zo kwam ik ooit eens aan 36 spiegels op een avond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')