abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53356263
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:11 schreef tequi3 het volgende:

[..]

Nou, als ik voor elke keer dat ik in Amsterdam of Utrecht een stapje terug heb moeten doen om de taxi te ontwijken, 10 cent kreeg had ik nu zeker een euroknaller te pakken. (Zin loopt lekker )

Offtopic: Wel eens in Turkije geweest? Pfoeh vergeleken het vekeer daar is Nederland superveilig
Ja of Egypte dan. Vergeleken met daar zijn onze taxichauffeurs echte mietjes in het verkeer
pi_53356328
mensen die Pizza eten moeten eens bedenken dat ze hiermee onze mooie nederlandse cultuur verraden...

Wat is er mis met een gezonde Hollandse nasi-bal?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53361402
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:54 schreef Nielsch het volgende:

Trieste zaak zeg. Pizzakoeriers rijden altijd ook zo ontieglijk hard zonder zich ook maar iets aan te trekken van de verkeersregels en de verkeersdeelnemers om hen heen. Geen wonder dat het dan een keer mis gaat.

Ik vraag me af in hoeverre hard rijden door de baas van de pizzeria wordt gestimuleerd? Hoe harder die mannetjes rijden, hoe sneller de pizza bij de klant is en dat is natuurlijk goed, helaas met alle gevolgen van dien
Waar gaat het heen met de wereld, laten we de pizza-koeriers maar meteen verbieden

De boetes moeten overigens de werknemers zelf betalen, dus het wordt niet gestimuleerd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53362334
In de stad zie die sukkels ook vaak rijden op hun achterwiel en veels te hard natuurlijk.
pi_53364089
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
In de stad zie die sukkels ook vaak rijden op hun achterwiel en veels te hard natuurlijk.
Ja, een wheelie

Ik hoop altijd dat ze achterover vallen (weet niet of dat echt mogelijk is, maar het lijkt me wel)
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:54:15 #56
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53364519
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:51 schreef milagro het volgende:
die gasten rijden ook als gekken, hier op het plein ook, moet je ook regelmatig opzij springen voor zo'n scooter, die volgas de stoep op scheurt, omdat de pizzeria nu eenmaal net effe te ver verwijderd ligt van de stoep, helemaal als ze van de andere kant , de lange kant dus, aan komen rijden, nee, waarom zou je gas minderen (afstappen is uiteraard helemaaaaaaal geen optie, wat denk je wel!?) , er is alleen maar een kinderspeelplaatsje en loslopend kleutergrut, dus wat zeur je nou?
Dan zou er bij mij toch een keer eentje mij treffen. Dat vind ik echt onacceptabel
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53364597
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dan zou er bij mij toch een keer eentje mij treffen. Dat vind ik echt onacceptabel
De situatie die milagro beschrijft is voor mij heel herkenbaar, helaas.
pi_53364682
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, een wheelie

Ik hoop altijd dat ze achterover vallen (weet niet of dat echt mogelijk is, maar het lijkt me wel)
Oja een vette wheelie
Dat bedoelde ik, jammer dat ik ze nooit zie vallen.
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:09:53 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53368226
Hier brengen ze mijn pizza met de auto. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_53368252
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er zijn ook low-life blanke koeriers die als debielen door iedereen heen crossen met hun scooter/brommer.
Low life ja..welke afkomst doet er niet zo veel toe als ze maar eens normaal gaan rijden!
adhd klantjes
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53369124
Ja zijn heel wat pizzakoeriers die als een achterlijke rijden, maar de Loosduinseweg is een voorrangsweg helemaal(zover ik weet).
Ik denk dat die vrouw toch fout zat die de weg over wou steken, maar die pizzakoerier had ook natuurlijk beter uit moeten kijken.

Wat me wel opvalt dat iedereen denkt dat die pizzakoerier fout zat terwijl het natuurlijk ook aan die vrouw kan liggen.
Gelukkig rijden heel wat pizzakoeriers nog normaal alleen zal dat denk ik niet veel voorkomen in de grote steden.
............................
pi_53369305
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:40 schreef sander89 het volgende:
Ja zijn heel wat pizzakoeriers die als een achterlijke rijden, maar de Loosduinseweg is een voorrangsweg helemaal(zover ik weet).
Ik denk dat die vrouw toch fout zat die de weg over wou steken, maar die pizzakoerier had ook natuurlijk beter uit moeten kijken.

Wat me wel opvalt dat iedereen denkt dat die pizzakoerier fout zat terwijl het natuurlijk ook aan die vrouw kan liggen.
Gelukkig rijden heel wat pizzakoeriers nog normaal alleen zal dat denk ik niet veel voorkomen in de grote steden.
Ja dat is waar sommige rijden wel normaal.
Maar de meeste echt niet.
pi_53371977
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:40 schreef sander89 het volgende:

misschien had ie geen of gebrekkig licht en reed hij veel te hard? een nieuw nummer checkend op zijn mp3?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53372015
mwa, normaal is het vrouw rijdt pizzakoerier dood
gebeurt veel vaker maar dat hoor je niet
pi_53372047
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 00:34 schreef Realust het volgende:
mwa, normaal is het vrouw rijdt pizzakoerier dood
gebeurt veel vaker maar dat hoor je niet
en niet gek dat het vaak gebeurt met die racende etters.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 22 september 2007 @ 00:42:29 #66
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_53372209
Als hij zijn vak serieus neemt is 'ie doorgereden na de aanrijding want als hij te laat die pizza bezorgt is die gratis!
Life is what you make it.
pi_53372875
Met ansjovis zeker he?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_53375807
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

dan kan je een kleun voor je smoel krijgen, en ms durf jij dat wel aan, maar niet iedereen durft dat..
laatst ook , een knul scheurt met zijn scooter vlak langs de ingang van de supermarkt en rijdt bijna iemand aan, een oudere man... een andere oudere man , samen met zijn vrouw, ziet dat en begint te schelden tegen dat joch, wat heel langzaam doorreed (ms om te kijken of de man okay was of zo.. idioterie, stap af, loop terug en bied je excuses aan, of de man nog overeind staat of niet, doet er niet toe, jij zat fout, jij reed op de stoep) , dus die knul doet zijn helm af, en begint te "ja watnou, ja watnou??-en"
de man loopt op hem af, zijn vrouw trekt hem terug "doe nou niet, dadelijk loopt het uit de hand" , de man rukt zich los, en de scooterknul scheurt weg...

een paar jaar terug... mijn oude chinese (dus schattig ) buurman komt de flat uit, en van links komt een scooter aan, die nog uit het zicht is voor de buum, vanwege het trappenhuis/liftkoker gedeelte, en de buum is nog uit het zicht voor de scooter dus.
scooter rijdt dus op de stoep en vervolgens mijn buum aan, die op de straat knalt, gat in zijn hoofd, maar verder niets ernstigs... .... scooterknul echter gaat vol op de rem of zo en vliegt over zijn eigen stuur heen en breekt onderbeen ... sorry... begint te krijsen, want het doet zeer neem ik aan, maar heeft toch nog genoeg energie om de buum helemaal de tyfus te schelden , toeschouwer cq kennis belt met zijn gsm en binnen no time staat klein Marokko om de knul heen voor moral support of zo... er ontstaan verbale gevechten tussen omstanders en de support club over wiens schuld het nu was, natuurlijk volgens de scooterrijder en zijn support club de chinese buum en voor dat dit gekrakeel ontstond al was er iemand al zo alert geweest de ambulance te bellen, iets waar je de support club niet over hoorde "heeft er al iemand gebeld???" nee, die was druk bezig met belangrijker zaken, namelijk de kant kiezen van hun mattie, terwijl ze helemaal geen getuige waren geweest van het ongeluk .

Ja, kijk, bij bepaald volk denk je wel drie keer na voor je je bek opentrekt, helaas, ik heb daar wat minder last van, maar ik ben een vrouw, en vooralsnog krijg ik enkel een grote bek terug, voor een man/jongen zal dat anders liggen, denk ik zo maar.

dat deze knul in dit bericht buiten zijn schuld aangereden is, kan heel goed, en al was dat niet zo, blijft het evenzogoed treurig, het is wel iemands kind die nooit meer thuiskomt...

blijft een feit echter dat genoemde slag scooterrijders , en dat zijn niet perse pizza koeriers enkel als idioten rijden, en dat net zo makkelijk op de stoep doen als ernaast.
en dan hebben we het nog niet over de teringherrie die sommige scooters maken, zo fucking irritant .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53443451
Milagro ben ik het eindelijk eens met je eens!!
  zaterdag 29 september 2007 @ 02:38:54 #70
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53561335
De gemeente Den Haag komt nu met een proefballon: telefoonnummers van de afhaalrestauranten moeten nu zichtbaarder worden voor andere weggebruikers zodat b.v. Domino Pizza een aanklacht krijgt als er weer een voetganger 'meegenomen' wordt.

Aan de ene kant kan ik dit plan wel begrijpen, anderzijds heeft het iets weg van pedofielen reflecterende kentekenplaten toekennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')