abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53350554
Geachte,

Dit moet me even van het hart.

Ik heb een fantastische job maar een o zo akelige werkomgeving, laat het me toe dit even te verduidelijken.

Toe ik hier begon te werken werd ik als "programmeur" onder het dak geplaatst waar er zich enkele dakramen bevinden. Deze zijn natuurlijk enkel glas en dit betekent dan ook veel te warm in de zomer en veel te koud in de winter.

Na ongeveer een maandje had ik al enkele vriendjes gemaakt onder meer de familie muis en de familie rat.

De familie rat was niet echt zo'n leuke familie want ze knaagden de kabeltjes door die mijn stroomvoorziening voor mijn PC verzorgden.

Gevolg, ik werd in de atelier geplaatst. Nog altijd als programmeur zijnde mocht ik programmeren met naast me enkele personen die ganse dagen bezig zijn met metaal slijpen, gaten boren, electrische kasten maken, dus een omgeving waar het ongelofelijk luid aan toe ging, waar het ook ijskoud was maar waar er geen muizen zaten.

Na een 2tal maanden was ik het toch grondig beu en krijg ik een lokaaltje toegewezen, dit lokaaltje heb ik volledig opgeknapt en heb ik toch een 9 tal maanden goed kunnen vertoeven. Tot vorige week waarna een hevige regenbui mijn volledige bureau onder water stond. En als ik zeg volledig was het ook volledig.

Dus wat gebeuren moest gebeurde en nu zit ik terug onder het dak in de koude met een extra lange verlengkabel want de draadjes liggen hier nog altijd los.

Maar vandaag weer een nieuw dieptepunt, Ging ik rustig naar het toilet kijk ik eens naar de muur van het toilet groeien er nu nog zwammen tegen de muur ook van de vochtigheid.

Klacht: Vieze werkomgeving en zwammen in het toilet

Groetjes een bijna depressieve programmeur

PS: zelf een lavabo is er hier niet aanwezig
pi_53350619
huillie

niet zo klagen joh, als het zo erg is pak je je spullen, schijt je op de stoel van de baas en nok je hem
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_53350689
Ben je thuiswerker of wat?
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:54:14 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_53350701
gewoon een goede werkplek eisen, of anders even arbo bellen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:55:25 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_53350722
haha, kan je op het toillet zwammen!

woordgrap!

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:55:59 #6
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_53350736
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
niet zo klagen joh, als het zo erg is pak je je spullen, schijt je op de stoel van de baas en nok je hem
Precies, als programmeur kom je zo ergens anders aan de bak.

Tenzij je er niks van kan, dan heb je een probleem
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_53353506
in afrika zouden ze die zwammen opeten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53353555
Zoek is op ARBO wetgeving en ergonomie. Dan weet je wat een werkgever verplicht moet bieden aan zijn werkgever. De voorbeelden die jij geeft, zijn tegen de regels in.

Bel een ARBO bureau op, nodig iemand uit zonder dat je werkgever dat weet.
pi_53361443
Welke mafkees laat zich nou 2 maanden (!) wegstoppen in een werkplaats, waar de metaalbewerkingslui de godganse dag staan te slijpen en te boren.
Alsof ze niet ergens een bureau kunnen bijzetten ofzo. Heb je geen ruggegraat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')