Ja hoor, je bent gewoon akelig scherp vandaag!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een grápje?![]()
Nee, ons vaste adres ligt aan het Beukenplein.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is wel een vast adres voor jullie, hè?
De gesel van het personeelsuitje is overal, IR, daar helpt je scriptie geen lieve moedertje aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toch maar eens m'n scriptie afmaken, denk ik dan.
Ik ga straks inzakken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent gewoon akelig scherp vandaag!
Mooie tip, Z! De traiteur aan het Beukenplein is OK maar niet geweldig. Misschien is dit iets voor mijn afstudeerfeestje.quote:
Was het niet veel interessanter toen het nog over retorische vragen ging?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:37 schreef Gellius het volgende:
Ah, het eerste verzet tegen het thema eten en uit eten. Daar komen de droogstoppels en de dorknopers.
Dat maakt het zo'n aardige soloact.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef Gellius het volgende:
De vraags stellen is hem beantwoorden, Liene.
Nou, DD, hoe vaak doen jullie het?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef Z het volgende:
Heeft DD het liever over sex?
Nou gaan we het krijgen. Inclusief details.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, DD, hoe vaak doen jullie het?
Ook een manier om het over seks te hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:44 schreef beeer het volgende:
Een woord van vier letters en dan nog verkeerd spellen.
Ik heb nog een huishoudelijke mededeling:quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:45 schreef Gellius het volgende:
We krijgen eerste de huiselijke mededelingen, toch? Welke cd's er mee moeten, of de was al gedaan is, enzovoorts?
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou gaan we het krijgen. Inclusief details.
Zie ik eruit als iemand die gestudeert heb?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:07 schreef JAM het volgende:
Ringo, jij weet toch ook wel wat een retorische vraag is?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |