Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zin in nasi rames.
[..]
Op zich is het een doodgewoon Frans restaurant, alleen staat het menu al vast voor iedereen die er die avond komt eten.
Dat is wel een vast adres voor jullie, hè?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
een doodgewoon Frans restaurant, .
Dat is inderdaad precies wat we afgelopen april op Kreta gedaan hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
the easiest way to eat vegan, and eat well, is to assemble a meal from the collection of mezedhes on offer.
Ik ook! Ik heb er 2 keer gegeten: 1 keer binnen en 1 keer buiten. Buiten was ongelooflijk idyllisch. Erg lekker eten ook. De tweede keer viel het een beetje tegen. Het eten was minder spectaculair en van binnen had het restaurant niet zoveel charme.quote:
Daar heb ik laatst ook gegeten, was lekker. Vond de bediening alleen een beetje vervelend.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zin in nasi rames.
[..]
Op zich is het een doodgewoon Frans restaurant, alleen staat het menu al vast voor iedereen die er die avond komt eten.
Ja hoor, je bent gewoon akelig scherp vandaag!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een grápje?![]()
Nee, ons vaste adres ligt aan het Beukenplein.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is wel een vast adres voor jullie, hè?
De gesel van het personeelsuitje is overal, IR, daar helpt je scriptie geen lieve moedertje aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toch maar eens m'n scriptie afmaken, denk ik dan.
Ik ga straks inzakken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent gewoon akelig scherp vandaag!
Mooie tip, Z! De traiteur aan het Beukenplein is OK maar niet geweldig. Misschien is dit iets voor mijn afstudeerfeestje.quote:
Was het niet veel interessanter toen het nog over retorische vragen ging?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:37 schreef Gellius het volgende:
Ah, het eerste verzet tegen het thema eten en uit eten. Daar komen de droogstoppels en de dorknopers.
Dat maakt het zo'n aardige soloact.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef Gellius het volgende:
De vraags stellen is hem beantwoorden, Liene.
Nou, DD, hoe vaak doen jullie het?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef Z het volgende:
Heeft DD het liever over sex?
Nou gaan we het krijgen. Inclusief details.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, DD, hoe vaak doen jullie het?
Ook een manier om het over seks te hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:44 schreef beeer het volgende:
Een woord van vier letters en dan nog verkeerd spellen.
Ik heb nog een huishoudelijke mededeling:quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:45 schreef Gellius het volgende:
We krijgen eerste de huiselijke mededelingen, toch? Welke cd's er mee moeten, of de was al gedaan is, enzovoorts?
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou gaan we het krijgen. Inclusief details.
Zie ik eruit als iemand die gestudeert heb?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:07 schreef JAM het volgende:
Ringo, jij weet toch ook wel wat een retorische vraag is?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |