Bedoel je 'beslapen'?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Damn.
Waarom dat dan?
(Ik heb wel eens mijn baas op één hotelkamer geslapen.)
Zo had ik gisteren een borrel op mijn werk omdat een collega 40 jaar in het onderwijs zat. Docent Duits. Hij mompelt nogal. Een leerling uit VWO6 noemt hij vanaf de brugklas al 'dat irritante voetballertje'. Bij vergaderingen dommelt hij in om dan ineens een messcherpe opmerking te maken. Maar wel zachtjes waardoor iedereen voorover moet leunen om te horen wat voor briljants hij nu weer zegt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gefeliciteerd,thaleia
.
Oh, ik zit op mijn werk (het is pauze) en ik heb vanaf 4 uur een bedrijfsuitje+feestje, en ik zag al honderden flesjes bier, veel flessen champagne en allerlei verse ingredienten voor cocktails. Dat wordt lijden.
Wat dan wat dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga vanavond iets van een menu bestellen.
Dat weet ik nog niet. Het kan nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat dan wat dan?![]()
Ik eet morgen in een restaurant waar niets te kiezen valt.
Nee, ik bedoelde 'met mijn baas op één kamer geslapen' en jij moet opassen dat je jezelf niet snijdt!quote:
Ik heb zin in nasi rames.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Het kan nog alle kanten op.
Op zich is het een doodgewoon Frans restaurant, alleen staat het menu al vast voor iedereen die er die avond komt eten.quote:En wat is dat voor restaurant?
Je kan toch wel tegen een grápje?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde 'met mijn baas op één kamer geslapen' en jij moet opassen dat je jezelf niet snijdt!
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zin in nasi rames.
[..]
Op zich is het een doodgewoon Frans restaurant, alleen staat het menu al vast voor iedereen die er die avond komt eten.
Dat is wel een vast adres voor jullie, hè?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
een doodgewoon Frans restaurant, .
Dat is inderdaad precies wat we afgelopen april op Kreta gedaan hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
the easiest way to eat vegan, and eat well, is to assemble a meal from the collection of mezedhes on offer.
Ik ook! Ik heb er 2 keer gegeten: 1 keer binnen en 1 keer buiten. Buiten was ongelooflijk idyllisch. Erg lekker eten ook. De tweede keer viel het een beetje tegen. Het eten was minder spectaculair en van binnen had het restaurant niet zoveel charme.quote:
Daar heb ik laatst ook gegeten, was lekker. Vond de bediening alleen een beetje vervelend.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zin in nasi rames.
[..]
Op zich is het een doodgewoon Frans restaurant, alleen staat het menu al vast voor iedereen die er die avond komt eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |