Dat is handig: kat hoort vogelgeluiden, valt wekker aan en jij kunt doorslapen!quote:Op maandag 24 september 2007 09:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb tegenwoordig een wekker met vogelgeluiden.
Kat slaapt op eigen kamer.quote:Op maandag 24 september 2007 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is handig: kat hoort vogelgeluiden, valt wekker aan en jij kunt doorslapen!
Je bent te bescheiden en je denkt te kleinburgerlijk, dat is jouw probleem, JAM.quote:Op maandag 24 september 2007 09:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik moet ook aan de centjes denken, Gellius, je weet wel marketing and demographics enzo. Ik denk dat ik in de Hagenezen de beste doelgroep heb gevonden.
Hmm, nu dit is iets wat ik niet vaak hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 09:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je bent te bescheiden en je denkt te kleinburgerlijk, dat is jouw probleem, JAM.
Omdat het wáár is. De waarheid krijg je niet vaak te horen. Dat gitanes-kutjes-jazz-koffie-drank-ideaal is een heel burgelijk ontsnappingsideaal.quote:Op maandag 24 september 2007 09:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Hmm, nu dit is iets wat ik niet vaak hoor..
Dat is inderdaad wat het is, Gellius. Het bevalt me echter wel een stuk beter dan andere burgelijke ontsnappingsidealen, zoals de kerk, backpacken in Australie, motorrijden en moederen. In ieder geval, ik moet maar eens gaan kijken wat ik hierna ga doen, na de gauloises-kutjes-jazz-koffie-drank-etc. Jij nog een goed idee?quote:Op maandag 24 september 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Omdat het wáár is. De waarheid krijg je niet vaak te horen. Dat gitanes-kutjes-jazz-koffie-drank-ideaal is een heel burgelijk ontsnappingsideaal.
Ja, dat vond ik ook wel aardig gevonden van mijzelf. Wat ik me nu trouwens herinner, ik moet eigenlijk maar weer eens een paar JAM in Japan fotootjes uploaden, vind je niet?quote:Op maandag 24 september 2007 10:25 schreef Gellius het volgende:
Gauloises, geen Gitanes. Kut.
Allemaal van hetzelfde laken een pak hoor, vind ik. Al vond ik trouwen wel een leuke variatie.
Ja, let op, er staat er rechts (op de tafel, links op de foto) nog eentje he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |