Er liggen nog geen concrete plannen, al lijkt het me wel eens leuk om Zwitserland in de winter te bewonderen.quote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Waar gaan jullie naartoe in de winter?
En wat ga je daar dan doen?quote:Op zondag 23 september 2007 12:39 schreef DaMart het volgende:
Er liggen nog geen concrete plannen, al lijkt het me wel eens leuk om Zwitserland in de winter te bewonderen.
Ik ben een paar jaar geleden vlak voor Kerst in Berlijn geweest. Zelfs met de enorme gezelligheid die alle versieringen en kerstmarkten veroorzaakten bleef het een prachtige stad. Volgens mij kun je dus op werkelijk elk moment naar Berlijn toe zonder dat het je tegenvalt.quote:Op zondag 23 september 2007 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit zelf (weer) te denken aan Berlijn, maar ik weet niet of dat een geschikte stad is om te bezoeken rond Oud & Nieuw.
Rioquote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Waar gaan jullie naartoe in de winter?
Goed om te horen.quote:Op zondag 23 september 2007 13:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden vlak voor Kerst in Berlijn geweest. Zelfs met de enorme gezelligheid die alle versieringen en kerstmarkten veroorzaakten bleef het een prachtige stad. Volgens mij kun je dus op werkelijk elk moment naar Berlijn toe zonder dat het je tegenvalt.
Jij hebt de post van Bupa natuurlijk gelezen!quote:Op zondag 23 september 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neig naar optie één. Omdat ik bij het andere denk aan een taalpurist die zich bezig houdt met een neptaal.
Nou, in ShowChat zei hij precies hetzelfdequote:Op zondag 23 september 2007 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Om echt helemaal eerlijk te zijn; nee.
Hoe kom je aan dat appartement?quote:Op zondag 23 september 2007 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Goed om te horen.Ik heb een tof en betaalbaar appartement gevonden; dat idee staat me erg aan. Ik hoop er in ieder geval moderne architectuur, leuke musea en goede restaurants aan te treffen. Dat moet lukken. De vraag is alleen of in verband met de feestdagen de interessante zaken niet gesloten zijn.
Ik moet ook aan de centjes denken, Gellius, je weet wel marketing and demographics enzo. Ik denk dat ik in de Hagenezen de beste doelgroep heb gevonden.quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef Gellius het volgende:
Fuk toch die Hagenezen JAM, schrijf voor ons allen of schrijf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |