Ja, klopt. Maar sinds vandaag noemt iedereen het achteruitkijkspiegel. Of het ligt aan mij en m'n dag.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:49 schreef wise het volgende:
binnenspiegel heet dat toch
'Langs buiten' kijken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:48 schreef marcel-o het volgende:
blijf es van die kruiden sigaretten af
ot: je kijkt met de achteruitkijk spiegel toch door de achterruit, met de buitenspiegels kijk je langs buiten..
Whehequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef veldmuis het volgende:
Alsof je met een spiegel vooruit kunt kijken ja alleen als je achteruit loopt maar dat telt niet.
Ik bedoel in een auto dus, ja, achteruitkijkspiegel en de buitenspiegels, maar met de buitenspiegels kijk je toch ook achteruit?
Uit de tijd dat de paarden nog een achterruit hadden bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:24 schreef Zwansen het volgende:
Het is idd in de loop de eeuwen verbasterd naar achteruitkijkspiegel. Het was inderdaad achter-ruit doorkijk spiegel.
Bedankt voor het tonen van je domheid.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:07 schreef Kiegie het volgende:
[..]
'Langs buiten' kijken?
Als je langs buiten kijkt, waar kijk je dan wél naar?
![]()
Ik een onderuitkijkspiegelquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb een achteruitkijkspiegel op m'n toilet.
:d:d:d:d::DDD:D:D::DJA EN NIEMAND NOEMT HET EEN ACHTERUITKIJKSPIEGELquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef Gluckskafer het volgende:
Haha Veldmuisje is dom.
Dat heet een binnenspiegel.
Da's voor mensen met een schietgeweerquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef veldmuis het volgende:
Alsof je met een spiegel vooruit kunt kijken ja alleen als je achteruit loopt maar dat telt niet.
Ik bedoel in een auto dus, ja, achteruitkijkspiegel en de buitenspiegels, maar met de buitenspiegels kijk je toch ook achteruit?
Zeg schavuit, hebt gij neit in uwen achterruit doorkijk glaes gekeecken toen u mijn geen vooraeng verleende?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Uit de tijd dat de paarden nog een achterruit hadden bedoel je?
Ja, want je kunt er toch allebei mee achteruit kijken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:06
Pas maar op, straks noemen we zowel binnen- als buitenspiegels achteruitkijkspiegel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |