Jij post zeker nog niet zo lang op dit forum?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:14 schreef Arnoutvanh het volgende:
dit gaat echt nergens over ofwel?![]()
Je weet het tegenwoordig maar nooit he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:48 schreef tong80 het volgende:
Toen ie nog leefde. Goeie toevoeging
' t Was me niet opgevallenquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:09 schreef Marble het volgende:
Dag allemaal. Jullie zullen je wel vol paniek en ongerustheid afvragen waarom ik geen PI's meer gebruik.
Dan heb je nu een saai forum om naar te kijken, ik vind de nieuwe layout vooralsnog erg geweldig!!quote:Is de apocalyps aan het naderen? Is armageddon onvermijdelijk? Has hell frozen over? Niets van dat alles, mijn lieve bewonderaars. De verklaring is dat ik ben overgestapt naar detext only layout
en je daar geen PI's kunt selecteren. Dus vandaar.
Ik heb alleen die Google banner uitgezet. Rete irritant dat ding, zeker op de plek waar ie stondquote:Ik heb ook gelijk alle overbodige troep uitgezet, zoals sigs en ondertitels. Wat een verademing is dat, alles laadt nu ZO heerlijk snel!.
Maar het gaat toch om de inhoud en niet om de visuele tierelantijnen, oh noeste ER?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heb je nu een saai forum om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |