Nu begrijp ik 't al weer wat beter.quote:Op zondag 23 september 2007 05:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Gebruik ik voor de verandering eens geen vage metaforen en pop culture references in een post maar schrijf ik letterlijk op wat ik bedoel, en dan snap je het juist niet?.
Aan de andere kant betekent dat dat je mijn vergezochte metaforen en allusies normaalgesproken dus WEL snapt, waarvan ik juist dacht dat niemand ooit begrijpt waar ik het over heb op misschien dwerg na. Dat is wel weer een steun onder de riem van je voor mij..
Ik was zo dronken, dat ik achteraf blij ben dat ik niet mijn huis in de fik heb gestoken met mijn sigaret (ik zag wel een brandplek op mijn bureau en heb geen idee hoe ik het gedaan heb).quote:Op maandag 24 september 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Kon me nou niemand even PM'en dat ik 'eenmal' had getypt in plaatst van 'eenmaal'?
Ik heb vandaag gewoon gewerkt, geen fouten gemaakt, alles af gekregen en ben zelfs nog wat langer gebleven dan nodig om alles netjes achter te laten.quote:Op maandag 24 september 2007 01:40 schreef broer het volgende:
Je postte een tijd terug dat je de enige functionerende alcoholist was, Lamon. Begint je je bij de niet-functionerenden te voegen? Of interpreteer ik het allemaal weer eens iets te dramatisch?
Ben je bewust van plan alcoholist te worden?quote:Op maandag 24 september 2007 01:51 schreef broer het volgende:
(En ik ben op zoek naar een gelijkwaardig toekomstscenario. Dat ik weet wat me gaat overkomen, zeg maar.)
Dat is bij mij zeker geen verschijnsel. Mijn slapeloosheid is een heel ander en veel ernstiger probleem, waar alcohol eerder een positieve rol bij speelt.quote:Op maandag 24 september 2007 02:05 schreef broer het volgende:
(Een van de details is waarschijnlijk: te lang blijven zitten 's nachts. Daarom ga ik nu maar eens slapen.)
Ik voel me trouwens bijna schuldig dat ik het niet eens weet, maar wat doe jij eigenlijk voor werk, Tong?quote:Op maandag 24 september 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten broer. Ik trek nog een blikje open
En welk werk wil je dan gaan doen, als dat achter de rug is?quote:Op maandag 24 september 2007 02:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn werk kwijtgeraakt door reorganisatie bij Laurus. Zeg maar het fiasco met de supermarkten. Waren nog een paar duizend slachtoffers. Ben me nu met hulp van het UWV aan het omscholen/herscholen. Heb net een computercursus achter de rug. ben nu bezig met administraitive scholing. Oh, ja ik had een eigen kantoortje en was controleur.
Echt helemaal niets waar je een voorkeur voor hebt?quote:Op maandag 24 september 2007 02:32 schreef tong80 het volgende:
Geen flauw idee
Ik zie wel wat er op me afkomt. Ik weet nog steeds niet wat ik wil worden later.
Dvd's nu.quote:Op maandag 24 september 2007 02:42 schreef tong80 het volgende:
Lamon werk jij nog steeds tussen de video's ?
Nee, da's een te heftige wijziging qua naamsbegrip, dat durft niemand aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |